Het is nu do maart 28, 2024 7:24 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
rupsbanden 
Auteur Bericht
hoppy
Bericht rupsbanden
hallo ,
Ik heb zaterdag een Pzkfw IV F2 gekocht van tamiye ,maar ik krijg de rubsbanden niet aan elkaar .Het zijn rupsbanden die al klaar zijn je moet ze er allen rond doen en vast lijmen en het is klaar .
IK krijg ze alleen niet aan een geluimd.Ik heb het al gebrobeert met seconde lijm maar dit wouw ook niet lukken .Heeft iemand misschien een idee of een oplossing voor mijn probleem. Alvast bedankt


ma nov 14, 2005 6:40 pm
Rudi
Bericht 
Je kan ze ook vastsmelten met een warme schroevendraaier, doe dit altijd en werk goed ze zitten nog steeds vast. (dacht eigenlijk dat dit ook zo in de Tamiya handleiding beschreven stond.)


za nov 19, 2005 2:26 am
Apollo
Bericht 
Inderdaad, zo staat het bij mij ook in de handleiding, neem een schroevendraaier of een een stukje fijn meteel met knijptang en verhit dit onder een kaars ofzo, dan gewoon de rupsbanden dicht smelten, komen ze nooit meer los, zorg wel dat je goed doet natuurlijk.


zo nov 20, 2005 2:02 am
maximus-belarus
Bericht 
Beste rupsbanden die je kan gebruiken zijn metalen rupsbanden zoals bv. van de merk:ATL-06.Ze kosten wel wat,maar ze zijn dat prijs ook waard!
Je hebd er nooit moeite mee om ze vast te maken en ralistisch laten lijken.
...gewoon wat vuil maken :D

Ik zal nog wel informatie zoeken i.v.m. vastmaken van plastieke rupsbanden.

Mvg,

Maksim


zo dec 10, 2006 7:46 pm
maximus-belarus
Bericht 
Hier,nog wat informatie:

Rupsbanden kan je best bevestigen met een dun nagel of naald (zie afbeelding),vooral is dat zeer goed te gebruiken indien de bovenste deel niet te zien is (door bv. "side armor plates").

http://img96.imageshack.us/my.php?image ... a12xc7.jpg

P.S.hoe dunner de naald hoe minder je dat merkt!

Veel succes!

Mvg,

Maksim


ma dec 11, 2006 8:27 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group