Het is nu vr apr 19, 2024 1:15 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 
Alzo zero 
Auteur Bericht
richie
Bericht Alzo zero
hallo iedereen,
Ik ben van plan om het spel "Alzo Zero" (schaal 1/72) van Italieri te spelen. ik heb het ruleboek al besteld. speelt iemand anders dit ook? ik ben namelijk benieuwd wat jullie van dit spel vinden.


vr feb 10, 2006 5:17 pm
97Th Division
Bericht 
Ik heb hetzelf ook en ik moet zeggen prachtig in elkaar gezet maar helaas is er niemand die dit met mij wil spelen :cry: ik ben er wel tevreden oer wat je kunt doen en de wijze waarop het gebeurt net alsof het met de dingen van een computerspel zijn zoals bij het gooien alleen de motor kapot krijgen bijvoorbeeld of de commandant van een tank :mrgreen:


vr feb 10, 2006 9:58 pm
C. Works
Bericht 
Wat is "Alzo Zero" eigenlijk???
Ik snap er niks van. 1/72 modellen, bij het gooien aleen de motorkap eraf?


za feb 11, 2006 8:18 am
97Th Division
Bericht 
Het is net zoiets als Warhammer maar dan met WO2.Je moet dan een slagveld bouwen is 1.20 bij 1.20 en dat kun jezelf verzinnen hoe het eruit ziet of van boekjes.Daarbij heb je dan een paar spelronden dat uit verschillende fases bestaat zoals verplaatsen en gevechten en je moet dan opdrachten vervullen die je zelf ook kunt verzinnen of zoals bijv in een boekje staat dat ik even bij de M8 Grehound heb opgepikt bijv. de missie Achtung Panzer hier moet je bij de Amerikanen de locaties van de Panther tank vinden binnen 8 rondes en als Duitser moet je proberen dat tegen te houden.Je moet dan natuurlijke alle voertuigen hebben ervoor en gebouwd hebben.Het gaat in werking met zogenaamde Attack points en je hebt speciale dobbelstenen die tot 10 gaan en bijv als je cijfer 6 gooit bij een voertuig wat eraan ligt wat het voor iets is kan een bestuurder doodgaan.Je hebt er een hele lijst bij met de voertuigen die beschikbaar zijn en wat kje moet gooien bij welk wapen om de schade aan te richten.Het si eigenlijk teveel om te vertellen ik zal nog eens dingen nalezen dat ik misschien later nog iets kan toevoegen of als richie nog iets weet


za feb 11, 2006 6:27 pm
Haplo
Bericht 
Ziet er wel geinig en goed gemaakt uit.
http://www.alzozero.it/eng/


zo feb 12, 2006 12:59 am
richie
Bericht 
ik weet er zelf weinig vanaf, ik heb het ruleboek besteld, en hoop dat het snel binnen is :D
ik heb alleen nog geen 1/72 modellen :(


ma feb 13, 2006 9:50 pm
IA013
Bericht 
Hmm, ik weet niet of ik het zou aanschaffen..

Het doet me in ieder geval denken aan

Memoir '44 : http://www.boardgamegeek.com/game/10630

en

Axis and Allies miniatures: http://www.boardgamegeek.com/game/17970

Ikzelf heb het spel memoir '44 in mijn bezit, en misschien moet ik dit ook maar eens een kans geven? Hou ons op de hoogte ivm. hoe het je bevalt!


ma feb 13, 2006 10:15 pm
richie
Bericht 
Zal ik doen! :D


di feb 14, 2006 9:32 pm
97Th Division
Bericht 
Ik zeg je dit als je eraan begint moet je er veel voor over hebben sommige voertuigen missies moet je bijv. 3 keer ofzo hebben en je moet er dus ook wat geld voor over hebben.Ik heb er al een paar in elkaar gezet nu nog de infanterie verven en ben al een beetje verder 8) nu nog die tafel in orde maken.


wo feb 15, 2006 10:51 pm
richie
Bericht 
Ik heb het nu een paar keer gespeeld, het is echt leuk.
trouwens, de uitbereidingsset Berlijn '45 is nu gratis te downloaden via www.alzozero.it


di apr 04, 2006 8:16 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group