Het is nu do maart 28, 2024 4:43 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 9 berichten ] 
[Bachem Ba 349A Natter] Wat is nog niet goed? 
Auteur Bericht
Jurrie
Bericht [Bachem Ba 349A Natter] Wat is nog niet goed?
Beste mensen!

Ik heb mn Natter van Revell bijna klaar:

Afbeelding

(meer foto's: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~schotjm/p ... tterrevell )

Echter, ik ben nog niet helemaal 100% tevreden! Ik vind het ondergrondje het eigenlijk misschien nog NET niet zegmaar..

Wat moet/kan ik eventueel nog veranderen of vinden jullie dat het wel meevalt....(ik heb het niet over dat ik nog een figuurtje moet toevoegen ofzo, zoiets moet ik idd ook nog doen, maar kheb het gewoon over de ondergrond zelf)

Ik ga de Natter+constructie niet echt veel wheateren en doen omdat deze niet ontzettend lang in gebruik geweest zijn en daardoor ook niet enorm verweerd zijn(hetzelfde geld voor de Natter!)

Enne, is't "boompje" ook een beetje geslaagd? Misschien moet ik op het boompje nog een kleurtje bij-airbrushen en/of de stam donkerder maken..

Hmz

Nou, zeg es wat nuttigs:D

Jurrie

PS: Owja, welk soort accesoires zou ik nog toe kunnen voegen?(goedkoop svp:P ;))

PS2: ik heb inmiddels de toren ietsjes verroester en verroter gemaakt, maar niet teveel:)(Dit staat dus niet op de foto's)


za mei 29, 2004 12:34 pm
Robert Blokker
Bericht 
Ola Jurrie

Dat Vliegtuig ziet er goed uit ( ik heb dus niet zoveel verstand van Vliegtuigen dus ik ga alleen uit van hoe hij in elkaar gezet is en hoe hij geverfd is) Ik kan er verder geen zinnig woord over uitbrengen over wat er nog veranderen moet.
Verder als Diorama bouwer wil ik zeggen dat ik eigenlijk de ondergrond wel mooi vind. Het vliegtuig zelf ziet er uit alsof het een Experimenteel vliegtuig is en dat ondergrondje zegt eigenlijk precies hetzelfde. Ik Vind vooral die Stelcon platen erg mooi gedaan en de rest eromheen draagt eigenlijk bij aan het mistieke van het Vliegtuig.
Ik persoonlijk als niet Vliegtuigbouwer vind dit een erg leuk stukje werk en je heb er zeker een mooie scene van gemaakt. Hij is Startklaar

Goed Gedaan

Greetz Robert


zo mei 30, 2004 2:07 am
Jurrie
Bericht 
Haha, oke bedankt! Ja, het is idd een experimenteel vliegtuig!

Ik denk dat ik echter nog wel een x een figuurtje toevoeg ofzo, zo'n groundcrew!

Meer mensen?

Jurrie


zo mei 30, 2004 11:21 am
Reinout
Bericht 
Het boompje heeft een ietwat unieke vorm, maar daarom noemt het ook boom he :) Elke boom is anders qua vorm, ik zou de stam alleszins niet verdonkeren.

Een vraagje : welk seizoen simuleer je? Als het in 't voorjaar is zou ik 't beton wat meer bevuilen (eventueel moddersporen van iemand die er net over gelopen is).


zo mei 30, 2004 1:51 pm
steunwieler
Bericht 
Ik zou er een paar mensen bijzetten.
Paar ingenieurs of zo.


zo mei 30, 2004 2:00 pm
Jurrie
Bericht 
steunwieler schreef:
Ik zou er een paar mensen bijzetten.
Paar ingenieurs of zo.

=>
Jurrie schreef:
....(ik heb het niet over dat ik nog een figuurtje moet toevoegen ofzo, zoiets moet ik idd ook nog doen, maar kheb het gewoon over de ondergrond zelf)
:wink:

@Reinout, die moddersporen ofzo van een een of andere truck is misschien wel een leuk idee! Maar ik denk dat het idd een beetje voorjaar/zomer voorstelt:)

Bedankt voor de reacties!

Greetz,

Jurrie


zo mei 30, 2004 5:49 pm
Paul de Weerd
Bericht 
misschien iets van gereedschap op de grond?

een soort decorama waar men aan het werk is?


zo mei 30, 2004 6:36 pm
Reinout
Bericht 
Jurrie schreef:
@Reinout, die moddersporen ofzo van een een of andere truck is misschien wel een leuk idee! Maar ik denk dat het idd een beetje voorjaar/zomer voorstelt:)

Bedankt voor de reacties!

Greetz,

Jurrie


Ik wist dat het voorjaar of zomer was aan 't groene loof van de boom :wink: :P Maar Normandiƫ heeft niet echt het droogste klimaat, al zeker niet in maart-april, vaak grillig weer met regenbuien. :)


zo mei 30, 2004 6:52 pm
Jurrie
Bericht 
Paul de Weerd schreef:
misschien iets van gereedschap op de grond?

een soort decorama waar men aan het werk is?


Ja, ik had er al een metalen "balk" liggen en er moet nog een stukkie "restafval" van hout bij, die ik ook klaar heb liggen!

Jurrie


zo mei 30, 2004 7:05 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 9 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group