Het is nu za apr 20, 2024 4:28 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Op zoek naar alle info bouwtek. /foto's voor junker 87 d-5 
Auteur Bericht
renevh
Bericht Op zoek naar alle info bouwtek. /foto's voor junker 87 d-5
Voor mijn schoonvader ben ik op zoek naar alles wat te maken heeft met een junker 87 d-5.

Hij heeft op het moment een modelbouwvlieftuig "Antonov" waar hij tijdens europese en wereldkampioenschappen mee vliegt bij modelbouwvliegtuigen clubs, maar is bezig met een nieuw project de junker.

Aangezien hij in het buitenland woont en geen internet tot zijn beschrikking heeft, probeer ik voor hem zoveel mogelijk informatie voor hem in te winnen. Hij zou graag specifieke gegevens van het vliegtuig willen hebben, zoals bouwtekeningen.

Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen met wat gegevens, jullie kunnen ook reageren via mijn emailadres.

Alvast bedankt voor de moeite

René van Holstein


zo maart 19, 2006 2:05 pm
Paul Siemons
Bericht 
Hallo,

Je kan hier eens even kijken: http://www.luftfahrt-archiv-hafner.de/


Mvg,

Paul Siemons


ma maart 20, 2006 9:50 am
Jurrie
Bericht 
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=ju+87+D5&spell=1 al geprobeerd?

Ik zie dat Italeri precies zo'n 1/72 kit heeft, misschien een handig idee voor de RC versie om te gebruiken bij detailling enz ?

Jurrie


di maart 21, 2006 12:05 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group