Het is nu do apr 18, 2024 5:03 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
[In Progress] - [Zvezda 1/35 BT5 tank] 
Auteur Bericht
-Spitfire-
Bericht 
Jurrie schreef:
-Spitfire- schreef:
Aan de zijkant van de tank en dan dat geel boven de wielen bedoelde ik.
Maar dat is zeker dan ook modder?
En als het modder is is het dan ook net erg veel?


Boven de wielen? Je bedoeld ook ernaast enz? Gewoon het hele vlak achter de wielen..het is me ff een raadsel wat je precies bedoeld, maar ik denk dat ik het wel weet :D

Maar onder de fenders, dat is inderdaad modder. Zoals eerder gezegd: foto #1 geeft de kleur het beste weer (hoewel nog iets te licht), de rest is te licht en daar lijkt het haast wel geel en dat is het echt niet ;).

En het is niet teveel modder hoor, ik heb voldoende referentie waarin je zoveel modder kan zien (tanks in het algemeen dan). Vergeet niet, het ding reed in de Russische toendra ;). Bovendien was ik ff lekker weer bezig met MIG pigments, dus heb me toen maar een beetje uitgeleefd :D ;)


Ik bedoelde inderdaad het hele vlak.
Veel succes er verder mee en met alle andere dingen die je nog gaat maken.


do jun 08, 2006 6:43 pm
Jurrie
Bericht 
@spitfire,

Ik zal nog een keer betere foto's te schieten, dan hoop ik dat het beter te zien is :).

Ik houd jullie wel op de hoogte :)

Greetz,

Jurrie


do jun 08, 2006 9:22 pm
Jurrie
Bericht 
Even een update:

Tracks eerst zwart (NATO) geairbrushed en vervolgens een lichte coat van donkerbruin erover.

Tracks vervolgens gemonteerd, beetje doorgebogen hier en daar. Track past op 0,5 track na niet, dus er zit aan beide kanten een halve track tussen ;), maar het valt gelukkig niet zo op :).

Verder uitlaat nog een beetje bijgewerkt & de hele tank als geheel hier en daar bijgewerkt.

Mijn to-do lijst ziet er als volgt uit:

- Schop nog schilderen
- What else? (op/aan de tank?)

Ik zag nl dat er ook tracks op de tank zelf liggen...deze moet ik eigenlijk nog verven. Die werden toevallig niet meegespoten (A)? Pfff ;)

Hier de foto's:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding


Ik hoor graag wat jullie ervan vinden (dan met name weer kleurstelling e.d.) en wat er nog aan gedaan moet worden (wat hierboven niet in het lijstje staat :))

Greetz,

Jurrie


zo jun 18, 2006 5:09 pm
-Spitfire-
Bericht 
Het ziet er echt heel mooi uit het lijkt net echt zou ik niet heel veel meer aan doen.


zo jun 18, 2006 5:40 pm
Jurrie
Bericht 
Hoi Spitfire,

Bedankt voor je reactie. Ik was ook niet van plan om er nog veel aan te gaan doen :D

Ik zag alleen nog dat er een schop bovenop lag die geverfd moet worden *en eigenlijk ook nog wat losse tracks die bovenop liggen :shock:)

Greetz,

Jurrie


ma jun 19, 2006 9:36 am
maximus-belarus
Bericht 
Een vraagje,
Wat zijn pigmenten?
Kan je nogeens het maken van modder in detail beschrijven?Welke plamuur,hoe fijn moeten de houtdeeltjes zijn,...

Wat zijn MIG pigmenten en hoe maak je die?

Alvast bedankt!
:D


vr dec 15, 2006 2:28 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group