Het is nu do apr 18, 2024 5:57 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Foto's van mijn Tiger 1 
Auteur Bericht
Ivan
Bericht Foto's van mijn Tiger 1
Hierbij enkele foto's van mijn eerste modelbouw Tiger 1

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En voor de liefhebbers wat grotere versies:
http://img409.imageshack.us/img409/3738/1003183cu2.jpg
http://img332.imageshack.us/img332/2672/1003182zd4.jpg
http://img349.imageshack.us/img349/3020/1003160td5.jpg

[EDIT barry] Afbeeldingen aangepast aan max. toegestane breedte van 600px. [/EDIT]


do aug 17, 2006 9:34 pm
Ivan
Bericht 
Wat doe ik hier verkeerd? :oops: het zijn nochtans drie met hetzelfde toestel genomen fot's, en op dezelfde manier geupload :oops:


do aug 17, 2006 9:41 pm
-Spitfire-
Bericht 
Ik denk dat je het beste een link naar de foto's hier kan plaatsen. Dan zijn zo ook wat makkelijker te bekijken. :wink:


do aug 17, 2006 9:50 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht 
Zoals Barry en Egbert al zeiden; de maximum breedte voor foto's op dit forum is 600 pixels, anders wordt de lay-out verpest. Dit betekend dat je of je foto's moet verkleinen met een fotobewerkingsprogramma of van de afbeeldingen links moet maken (in plaats van de tags [img]en[/img] de tags [url]en[/url]).


do aug 17, 2006 9:53 pm
Profiel
JaqLah
Bericht Foto's van mijn tigerI.
Ivan:
Leuk model. Maar als modelbouwer wil ik je vragen, waar zijn de beschadigingen/deuken/granaat inslagen/kogelgaten/blubber/vuil/bemanning enz. Het lijkt wel of hij net uit de show room komt, deze is echt te netjes voor het slag( t )veld. :lol: :cry:
Jaqlah.


do aug 17, 2006 10:15 pm
Ivan
Bericht 
Inderdaad JaqLah, hij is eigenlijk af fabriek, alleen wat (veel)stof maar dat is bijna niet te zien op de foto's, ik krijg hem maar niet op de foto zoals hij er werkelijk uitziet, jammer
Maar je hebt gelijk hij is niet beschadigd, eerlijk gezegd ik durfde niet, het is mijn allereerste model, en met een prijskaartje van ongeveer €650 kom ik mij geen mislukkingen veroorloven (kwestie van de vrede te bewaren thuis :wink: ) en toch heb ik een paar tegenslagen gehad, maar swat die zijn opgelost, er is toch al bij al nogal wat werk aan geweest, ook vanwege mijn onervarenheid
Groet Ivan


do aug 17, 2006 10:57 pm
Ivan
Bericht 
Het is een Tamiya full option, schaal 1/16 Tiger 1


vr aug 18, 2006 9:11 am
97Th Division
Bericht 
Is dat niet zo'n afstandbestuurbare of vergis me hiermee ?

In ieder geval goed werk al,ik zelf doe de schaal 1:72 en af en toe 1:35 dus ik weet je dat je al blij bent als je hem afhebt he :P


vr aug 18, 2006 11:13 am
Mario
Bericht 
Amai, voor je eerste model meteen zo'n monster (qua schaal dan) nemen. :shock:
Zit daar ook geen motor in ?


vr aug 18, 2006 11:14 am
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Ivan schreef:
met een prijskaartje van ongeveer €650

:shock:

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


vr aug 18, 2006 11:19 am
Profiel
Dutch-Lion
Bericht 
Inderdaad, voor dat geld kan ik wel wat leuke dingen uit de wo2 kopen :P

Maar ik vind hem wel mooi, je hebt er zo te zien veel werk ingestoken. Er zitten misschien geen deuken in, of beschadigingen, enz. maar dan is deze Tiger tank toch gewoon net de fabriek uitgerold :P;)


vr aug 18, 2006 12:46 pm
Ivan
Bericht 
Inderdaad, het is een tank met afstandsbediening, met motoren, alles kan bewegen, bij het schieten slaat de loop zelfs terug, en ook de tank zelf slaat iets terug, alles is origineel nagedaan, zelfs het motorgeluid komt van de originele Tiger 1, (de opnames kan je terugvinden op internet) je laat hem opstarten met starter, of met de hand in gang geslingerd, alle geluiden van de Tiger zitten erin, schieten, loop op en neer, koepel draaien, variabele snelheid enz.
Vandaar ook het prijskaartje, ik kan heel goed begrijpen dat iemand anders zijn geld ergens anders zou aan besteden, het komt meestal op hetzelfde neer, men moet liefhebber zijn
Groeten


vr aug 18, 2006 1:26 pm
97Th Division
Bericht 
Ik ben deze inderdaad al eens tegengekomen in Peels Technitoys in Maastricht die nu verdwenen is.Deze had een Tiger II en Pershing tank alleen vroeg er 700 euro voor dus ...


vr aug 18, 2006 5:50 pm
Mario
Bericht 
Voor die prijs zou je er al bijna schroom voor hebben om hem toe te takelen met 'littekens' e.d. :lol:


vr aug 18, 2006 6:48 pm
Ivan
Bericht 
Zo is dat ook, het was niet de bedoeling om hem te "beschadigen" dat past beter bij een diorama, daar is deze tank niet voor gemaakt, hij word meestal gebruikt met een battle systeem, (die bepaald of je geraakt bent)waar men in groep een tankslag uitvecht, het is wel een belevenis om er mee te rijden op een aangepast terein


vr aug 18, 2006 8:47 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group