Het is nu do apr 18, 2024 11:51 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Foto's van mijn Tiger 1 
Auteur Bericht
Jurrie
Bericht 
Hey Ivan,

Je hebt er wel teveel voor betaald, dat kan echt goedkoper ;), ik weet er alles van :D.

Over de tank: hij ziet er leuk uit! Ik vind vooral de extra belading achterop erg mooi.

Dan nog wat vragen/tips:

- Ik zie aan de voorkant van de tank stof. Waarom zit dat niet meer onder/bij de fenders en achterop de tank. Het kan niet zo zijn dat alleen de voorkant stoffig is ;).
- Je tank ziet er qua kleur redelijk uit, alleen ik zie dat je die olievaten echt mooi hebt gemaakt, gebruikt gemaakt van een preshade. Dat had ik graag meer op je tank gezien, dat idee. Misschien iets subtieler, maar wel dat idee. Hiermee zorg je dat het model meer diepte krijgt
- Je tracks zijn veel te licht grijs, dat klopt (helaas ;)) echt niet. Die moeten een zwarte of bruine basis hebben en vervolgens met staal en/of roest behandeld worden, dan krijg je een realistische kleur. Daarna kan je evt nog een klein beetje een aarde/stofkleur toevoegen :)

Conclusie: het is een leuk ding, vooral de spullen achterop zijn leuk. Ik heb echter nog wel wat tips ter verbetering, mocht je die ooit nog eens willen toepassen (of je kan ze gebruiken op een volgende tank).


di aug 22, 2006 8:29 am
Ivan
Bericht 
Hoi Jurrie,
Ja je hebt gelijk, het kon beter, die rupsen zijn van metaal en zijn onbehandeld, daardoor zijn ze onnatuurlijk, misschien ga ik deze nog behandelen
Maar in werkelijkheid ziet hij er iets beter uit, dan op de foto, volgende keer beter :)
Groeten Ivan


zo aug 27, 2006 10:02 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group