Het is nu do apr 18, 2024 2:53 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 
[Model] ZiS-3 SOVIET anti-tank gun 1/35 
Auteur Bericht
maximus-belarus
Bericht [Model] ZiS-3 SOVIET anti-tank gun 1/35
Enkele foto's van mijn ZVEZDA ZIS-3 anti-tank gun.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Een van mijn eerste modellen.Heb ik gemaakt toen ik 12 was.
Heeft iemand nog zo een gemaakt?
Andere anti-tank guns?

Mvg,

Maks


di dec 19, 2006 7:14 pm
maximus-belarus
Bericht 
Zis 3 in 3D:

http://gunpoint-3d.com/view-zis3.f.html


di dec 19, 2006 7:16 pm
-Spitfire-
Bericht 
Ziet er leuk uit. :D


di dec 19, 2006 7:27 pm
Jurrie
Bericht 
Ziet er toch leuk uit hoor, zelfs geweathered enz :|. Ik had zelf de wielen nog iets meer verstoft :).

Greetz,

Jurrie


vr dec 22, 2006 12:32 pm
gefreiter robin
Bericht 
Ik vind dat de kwaliteit van ZVEZDA altijd veel te wensen overlaat. Maargoed de prijs is dan ook een stuk lager dus elk nadeel heeft een voordeel.
Nice build voor een eerste keer!


vr dec 22, 2006 3:42 pm
Jurrie
Bericht 
gefreiter robin schreef:
Ik vind dat de kwaliteit van ZVEZDA altijd veel te wensen overlaat. Maargoed de prijs is dan ook een stuk lager dus elk nadeel heeft een voordeel.
Nice build voor een eerste keer!


Over het algemeen is dat waar. Zvezda maakt ook modellen die andere merken niet altijd maken en daarom is het juist wel ook interessant :)

Greetz,

Jurrie


wo dec 27, 2006 5:54 pm
maximus-belarus
Bericht 
Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb nog nooit slechte ervaring gehad met ZVEZDA.Ik vind dat een zeer goed merk,daarbij het is hetzelfde als Italeri.Ik hoor niet zo vaak dat iemand slecht ervaring had hehad met Italeri... :?

Van prijs komt Zvezda mij heel goed uit.Mijn familie in Wit-Rusland kopen de modellen op de modelbouwbeurs.Ten 1ste is in het Oosten is BIJNA alles goedkoper,ten 2de verkopen ze op modlebouwbeurzen alles voor fabriksprijs en ten 3de moet de verzendingskosten niet betaald worden,want ieder jaar komt iemand bij mij op bezoek.

Een voorbeeld:Die nieuwe Tigertank van Zvezda (TIGR VI 1/35) heeft me slechts een 8-tal Euro gekost.

Lekker voordelig :D


wo dec 27, 2006 11:44 pm
Jurrie
Bericht 
@maximus,

Probeer voor de grap eens de BT-5 of T-60 te bouwen van Zvezda, dan praat je wel anders ;).

Het is natuurlijk persoonlijke smaak, maar als je Zvezda een goed merk vind moet je misschien eens Dragon of Tamiya proberen, dat moet dan wel hypersonisch goed zijn als je Zvezda al goed vind :D. Zvezda is niet hetzelfde als Italeri, Italeri brengt soms wel kits uit die oorspronkelijk van Zvezda zijn, da klopt :)

Greetz,

Jurrie

Greetz,

Jurrie


do dec 28, 2006 12:47 pm
maximus-belarus
Bericht 
Jurrie schreef:
@maximus,

Probeer voor de grap eens de BT-5 of T-60 te bouwen van Zvezda, dan praat je wel anders ;).

Het is natuurlijk persoonlijke smaak, maar als je Zvezda een goed merk vind moet je misschien eens Dragon of Tamiya proberen, dat moet dan wel hypersonisch goed zijn als je Zvezda al goed vind :D. Zvezda is niet hetzelfde als Italeri, Italeri brengt soms wel kits uit die oorspronkelijk van Zvezda zijn, da klopt :)

Greetz,

Jurrie

Greetz,

Jurrie
Voor de grap,...nee liever niet.Ik bouw modellen die ik graag heb.Het kan zijn dat meeste modellen van Zvezda slecht geaakt zijn,maar tot nu toe heb ik geen slechte ervaring mee gehad.
Zvezda maakt modellen op lesenzie van merk Italeri,dus Zvezda koopt rechten van Italeri om modellen te maken(denk ik,zie dozen van Zvezda).
Ik heb thuis ongeveer 90 kits liggen.Van vele merken zoals:Zvezda,Tamiya,Revell,Italeri,Preiser,Dragon,Trumpeter,Hasegawa,...
Tamiya en Dragon zijn inderdaad goede merken...en niet ''hypersonisch goed'' Een zeer goed merk is ook Hasegawa :D
Voor mij is Zvezda goed omdat die voor mij ''hypersonisch'' goedkoop uitkomt en ik oefen er ook op.Andere merken zijn wat duurder.

8)

Deze discussie mss op ander topic verderdoen?
:D :D
:D :D :D


do dec 28, 2006 1:41 pm
Jurrie
Bericht 
Citaat:
Zvezda maakt modellen op lesenzie van merk Italeri,dus Zvezda koopt rechten van Italeri om modellen te maken(denk ik,zie dozen van Zvezda).


Tís net andersom, zoals ik in mn post hierboven ook al zeg.

Nog 90 kits liggen :|. Wow! Dan valt het bij mij nog mee hehe. Iedereen heeft uiteraard zn eigen smaak, maar als ik relatief ga kijken het verschil tussen een Italeri/Zvezda/Revell en een Tamiya/Dragon, dan vind ik persoonlijkdie wel "hypersonisch" goed. Kan me haast niet voorstellen dat iemand dat niet vind :shock:. Hetzelfde geldt idd voor Hasegawa, die's erg goed. Persoonlijk zie ik voor goedkoop&goed liever Trumpeter, en voor goedkoop&anders kits van bijvoorbeeld Zvezda, hoewel ik dus persoonlijk vind dat dat de kwaliteit te wensen over laat ;).

Post anders nog es wat van je modellen, ben benieuwd :D

Greetz,

Jurrie


za jan 06, 2007 10:42 pm
maximus-belarus
Bericht 
Dag beste Jurrie,

Ik vindt Tamiya/Dragon/Verlinden(VP) erg goed in vergelijking met Zvezda en Italeri,.. :wink:

Van Trumpetter heb je gelijk!
Is goedkoop en heeft meestal schitterende kits!Zoals bv. FAMO op schaal 1/72.

Ik ben nu bezig aan diorama: La-5FN+BZ-35 Fuel Truck op schaal 1/72.Ik zal later een uitgebriede topic maken.

Bedankt voor je reacties!
8)


za jan 06, 2007 11:09 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group