Momenteel staan er op ebay een stel aardige foto's van zogenaamde Flugbetriebsboote. De boten op de foto's waren van het type "leichtes Sturmboot". Weliswaar betrof het hier speciaal aangepaste Sturmboote. Zie ook pagina 1 :
http://www.ebay.de/sch/m.html?item=2218 ... c=50&rt=ncIk heb in mijn fotocollectie nog meer van die Flugbetriebsboote en wellicht kan iemand helpen met de diverse locaties en Sütterlin teksten.

Iemand een idee over deze locatie (gezien de mengeling van bouwstijlen misschien aan de Vlaamse kust

):

De volgende foto's stammen allemaal van één serie. Eén van de boten was kennelijk FL.E. 104 :

De volgende foto's heb ik kunnen lokaliseren. Wimereux :

De tekst bij de laatste foto bevat ongetwijfeld de woorden Promenade en Wimereux. Grappig genoeg heb ik nog een andere foto (Gebirgsjäger schietoefening Seelöwe) waar dezelfde locatie op te zien is :

Zo ziet het hier tegenwoordig uit:

Volgende twee foto's zijn in Audresselles gemaakt :

Twee van de drie bovenstaande huizen zijn hier midden in de foto nog te vinden :

Wie kan helpen met het ontcijferen van de volgende teksten. Ik denk dat hier staat: Unglücksplatz der Franzosen und Tommys, ik heb geen idee waar de foto gemaakt is :

Arjan