|
|
Het is nu za jan 23, 2021 1:03 pm
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
Auteur |
Bericht |
nickMb
nickMb
|
toonschouteten schreef: mmm ik denk aan de he 182 "salamander" mss niet zo goed bewapend maar spotgoedkoop en de prestaties waren vrij goed. Maar de tweede keuze is wel een spitfire of een FW190 Mijn ervaringen uit flightsimulators leren mij dat bijde goed bewapend zijn en vooral de FW190 zeer veel schade kan weerstaan maar met flights simulators is en kan het ook best nep zijn
dus je kunt geen oordeel vormen van wat je op die simulator ziet
|
vr mei 27, 2005 8:39 pm |
|
 |
toonschouteten
toonschouteten
|
dat weet ik maar heb jij misschien al in genoeg vliegtuigen van WW2 kunnen vliegen? ik niet. Maar het stond wel bekend dat vliegtiugen met robuutste stermotoren veel schade konden verdragen. En ik denk dat jij net als mij weet dat 4 * 20mm kanonnen en 2 * 13mm machinegeweren geen lichte bewapening is en dan spreek ik nog niet van de raketten en bommen die de FW kon meepakken
|
za mei 28, 2005 11:08 am |
|
 |
Baf
Baf
|
Geinig topic.
Mijn favo's: De Fw 190 en de f4u Corsair. De f4, Fantastische kist, Breitling vliegt er nog met een, is wel eens in nl geweest.
En je kunt eigenlijk niet om de me 262 heen ....
|
za jul 02, 2005 10:30 pm |
|
 |
Arjan31
Arjan31
|
KI-100 gewoon het beste wat er te krijgen valt
of de Macchi C.205, nothing beats italian design.

|
za jul 09, 2005 2:05 pm |
|
 |
nickMb
nickMb
|
Arjan31 schreef: de Macchi C.205, nothing beats italian design.  lijkt een beetje op me109 vind je niet
|
za jul 09, 2005 2:24 pm |
|
 |
Arjan31
Arjan31
|
nickMb schreef: Arjan31 schreef: de Macchi C.205, nothing beats italian design.  lijkt een beetje op me109 vind je niet
ja heeft twee vleugels,
en dezelfde motor
|
za jul 09, 2005 3:41 pm |
|
 |
nickMb
nickMb
|
Arjan31 schreef: nickMb schreef: Arjan31 schreef: de Macchi C.205, nothing beats italian design.  lijkt een beetje op me109 vind je niet ja heeft twee vleugels, en dezelfde motor dus gewoon naageaapt  dt de duitsers daar niks van zeggen 
|
za jul 09, 2005 3:47 pm |
|
 |
Arjan31
Arjan31
|
nickMb schreef: Arjan31 schreef: nickMb schreef: Arjan31 schreef: de Macchi C.205, nothing beats italian design.  lijkt een beetje op me109 vind je niet ja heeft twee vleugels, en dezelfde motor dus gewoon naageaapt  dt de duitsers daar niks van zeggen 
nee, nist zeggen, inbeslag nemen en zelf mee gaan vliegen en dan ontdekken dat ie een stuk better vliegt dan die lelijke doodskist van een me-109
|
za jul 09, 2005 4:32 pm |
|
 |
nickMb
nickMb
|
Arjan31 schreef: nickMb schreef: Arjan31 schreef: nickMb schreef: Arjan31 schreef: de Macchi C.205, nothing beats italian design.  lijkt een beetje op me109 vind je niet ja heeft twee vleugels, en dezelfde motor dus gewoon naageaapt  dt de duitsers daar niks van zeggen  nee, nist zeggen, inbeslag nemen en zelf mee gaan vliegen en dan ontdekken dat ie een stuk better vliegt dan die lelijke doodskist van een me-109 hoe weet jij dat dan(graag Bronnen)
|
za jul 09, 2005 5:31 pm |
|
 |
Arjan31
Arjan31
|
wat wil je weten, dat ie beter vliegt of dat je Duitsers ze na de capitulatie van Italie hebben overgenomen?
|
za jul 09, 2005 9:00 pm |
|
 |
Sbf.Koch
Sbf.Koch
|
Nee, waar je je uitspraak op baseert dat het een vliegende doodskist is. Bronnen dus. Wat was er zo verschrikkelijk slecht aan, wat was er zo verschrikkelijk veel beter aan de Macchi?
|
zo jul 10, 2005 12:29 am |
|
 |
geert
geert
|
Me-109, een lelijke doodskist ??????? Larie, wat een flauwe uitspraak.
|
zo jul 10, 2005 9:44 am |
|
 |
richie
richie
|
Mijn favoriet? De Dountless. Niet erg snel, maar besliste de oorlog in de pacific door bij Midway vier japanse carriers de grond in te boren.
|
vr nov 04, 2005 10:12 pm |
|
 |
racefiets
racefiets
Geregistreerd: di jul 19, 2005 12:00 pm Berichten: 421 Woonplaats: provincie zeeland
|
geert schreef: Me-109, een lelijke doodskist ??????? Larie, wat een flauwe uitspraak.
Het enige wat ik zo kan bedenken is het feit dat de glazen cockpit naar opzij weggeklapt moest worden. Is niet zo makkelijk als je vliegt. Achteruit schuiven zoals bij de spitfire is makkelijker en sneller.
_________________ p.s. Ja, ik heb een vergunning voor het verzamelen van munitie en wapens.
Ik zoek schakels en stukjes MG band, stof of metaal.
|
ma nov 07, 2005 10:17 am |
|
 |
steunwieler
steunwieler
|
Naar mijn mening zijn Italiaanse piloten altijd (sorry dat ik dit zeg) zwakjes geweest, waarschijnlijk vooral omdat hun bevelhebbers niks erover wisten, maar volgens mijn weten waren die vliegtuigen alleen al waardeloos...
De Focke-Wulf 190, daar kon je van leren, maar de Italianen waren in niet veel goed in de 2de wereldoorlog, behalve dan om ons te redden en te maken dat Hitler verslagen werd(Griekenland, vat je um??)...
Nou back on topic...
|
ma nov 07, 2005 10:34 pm |
|
|