Het is nu zo jun 24, 2018 6:49 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Tank game: World of Tanks 
Auteur Bericht
GI joe

Bericht Tank game: World of Tanks
World of Tanks is een Massive Multiplayer Online (MMO) game. Je speelt met ongeveer 15 team-genoten tegen een ander team. Een account aanmaken kost niets. Het spelen zelf hoeft ook geen geld te kosten. Met in-game goud kun je credits kopen waarmee je tanks kan kopen (die credits krijg je bij normaal gamen ook gewoon), je kan speciale (betere) ammo kopen, alleen wordt dat niet veel gedaan. Ook kun je met goud een premium-account kopen waarmee je dan voor een x aantal dagen kan gamen met wat extra experience en credits per game.

Het leuke van World of Tanks is dat je door te gamen experience krijgt die je vervolgens kunt gebruiken om upgrades voor je tank te researchen. Heb je dat eenmaal gedaan dan kun je met de in-game verkregen credits de upgrade kopen en op je tank installeren. De upgrades die je kan kopen zijn (voor zover mijn kennis reikt) authentiek, wat de game origineel houdt.

Een ander groot pluspunt is dat je zelf kan kiezen met welk soort tanks je wilt gaan spelen. Er zijn 4 verschillende types: Self Propelled Guns (Artillery), Heavy Tanks, Medium Tanks en Tank Destroyers.

Op dit moment kun je spelen met tanks van 3 verschillende landen, namelijk; Rusland, Duitsland en de V.S..
Binnenkort wordt ook de Franse tech-tree gelanceerd.

De game is op in april gereleased en kort na de release zijn er nog enkele maps toegevoegd en gemodificeerd. De maps verschillen erg van elkaar waardoor je telkens per map je strategie zal moeten herzien, ongeacht je type tank.

Voordat je té enthousiast wordt: de gameplay is momenteel niet bepaald authentiek te noemen. Duitse en Russische tanks spelen samen tegen eenzelfde gemelleerde groep tanks. Dit had moeten veranderen bij de officiële release maar dat is het nog niet. Geen idee wanneer dat toegevoegd gaat worden.

Ik heet in de game 'Eisenhower', voeg me even toe via contacts en wie weet gamen we binnenkort met een StiWOT-clan! :wink:

wo sep 29, 2010 10:34 pm
Profiel
Jan1981

Bericht 
Hey neef,

Die franse tech-tree komt volgens mij niet hoor, we zijn inmiddels 3/4 jaar verder...

Het is ook goed te bespelen zonder credits te kopen ten koste van onze knetterharde euro's.... :wink:

W. Churchill

zo jul 03, 2011 9:58 pm
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]