Het is nu za jun 23, 2018 2:24 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Medal of Honor 
Auteur Bericht
steunwieler

Bericht Medal of Honor
Ik heb een vraagje over MOHAA:
Wat vinden jullie van het spel??
Is het eerder realistisch en is het de moeite waard?
Of juist niet?

wo mei 05, 2004 12:42 pm
Profiel
Leroy

Bericht 
het is zeker de moeite waard vooral de MP ik speel de MP nu al 2jaar lang en het blijft nog steeds verslavend en da heb ik dus enkel bij dit spel

SP is ook zeker de moeite waard vooral het level op Omaha Beach 8)

wo mei 05, 2004 1:10 pm
Profiel WWW
martijn

Bericht 
Speirs schreef:
het is zeker de moeite waard vooral de MP ik speel de MP nu al 2jaar lang en het blijft nog steeds verslavend en da heb ik dus enkel bij dit spel

SP is ook zeker de moeite waard vooral het level op Omaha Beach 8)

Zeker weten, ik heb er een paar keer over moeten doen, voordat ik heelhuids het strand over was :wink:

De level waar je een paar man moet in een stad moet begeleiden is ook een uitdaging. Kijk je om een hoekje.... pats, kogel recht voor je raap :shock:
Alleen al voor de SP is het spel al de moeite waard.

wo mei 05, 2004 1:27 pm
Profiel
Rifleman

Bericht 
Ja zeker wel, het is een mooi en succesvol spel.
Ik heb er veel plezier aan beleefd tot dat ik het spel een keer van mn computer heb gegooid en toen ik het weer wilde instaleren deed de CD het niet :?

Ik ben nu bezig met Call of Duty, is ook een heel goed spel en helemaal nu er al diverse mods uitkomen.

do mei 06, 2004 10:48 am
Profiel
steunwieler

Bericht 
Citaat:

SP is ook zeker de moeite waard vooral het level op Omaha Beach

Dit level heb ik al eens gezien.
Best lollig :D
je moet dekking zoeken en de "duitsers" blijven je beschieten etc...

do mei 06, 2004 4:52 pm
Profiel
steunwieler

Bericht 
ik heb het spel en ook de expansies dus gekregen van een kennis.
En nu is mijn vraag:
Zijn er mods die jullie persoonlijk wel iets vinden??

za mei 15, 2004 5:02 pm
Profiel
freekkilsdonk

Bericht 
Medal of Honor, Medal of Honor Spearhead, Medal of Honor Breaktrough, deze 3 versies van Medal of Honor die zich afspelen aan het westfront heb ik. Ik vind het hele mooie spellen. Ik heb jammer genoeg Medal of Honor Frontline (nog) niet...

Call of Duty, nog nooit gespeeld...

Wolfenstein Enemy Territory, de multiplayergame. Het is mooi doordat je kunt promoveren in rank als je iemand neerschiet of een MG-nest repareert of iemand red als Hospik. Leuke objectivs. Zeer mooi omdat er belang wordt gelegd op samenwerking...

Battlefield 1942, Secret Weapons of WWII. Is ook een mooi spel, niet zo veel keuzes tussen wapens als bij Wolfenstein ET maar wel weer leuk omdat er met voertuigen gespeeld kan worden. Zo kan er een mooie tankwar ontstaan. Zo kun je ook even gaan racen. Dit is 1 van de enige spellen die ik ken waar je zo goed met een voertuig kunt rijden, vliegen of varen...

zo mei 23, 2004 6:47 pm
Profiel WWW
Jurrie

Bericht 
Er zijn nog geen mods uit, althans niet complete mods, maar wel mods die bijvoorbeeld mortiergranaten simuleren, dat je kan kiezen voor een medic etc..(maar geen mod zoals Day Of Defeat voor halflife is)

Ik vraag me af of die ooit uitkomen eigenlijk, vaak wordt dat niets(net als bij MOHAA)

Maar ik vind CoD eigenlijk een verbeterde versie van MOHAA, het "voelt" verder bijna hetzeflde aan, de overgang is heel klein!

Jurrie

zo mei 23, 2004 7:37 pm
Profiel WWW
Skylighter

Bericht 
Als ik zou moeten kiezen tussen MoH en CoD zal ik toch voor CoD gaan, aangezien ik ze beide heb en bij CoD de mp veel leuker is qua levels e.d.
Grafisch gezien zit er niet echt veel verschil tussen. Cod of duty is ook realistischer dan MoH.

zo mei 23, 2004 8:10 pm
Profiel
Dean

Bericht 
Ik vind van Cod de levels eigelijk nogal kort in vergelijking met Mohaa, en jammer dat alles in het Engels is maarja kan ik me engels wat verbeteren :D

Citaat:
Elk probleem heeft een oplossing, anders was het ook geen probleem.

zo mei 23, 2004 8:41 pm
Profiel
Gerd

Bericht 
Als ik mij niet vergis, zijn MOHAA en CoD door dezelfde mensen gemaakt, die omwille van onenigheden van bedrijf zijn veranderd. Daarom wordt CoD officieus vaak als de opvolger (en verbeterde versie?) van MOHAA beschouwd.

Gerd

ma mei 24, 2004 7:14 pm
Profiel
Reinout

Bericht 
Skylighter schreef:
Als ik zou moeten kiezen tussen MoH en CoD zal ik toch voor CoD gaan, aangezien ik ze beide heb en bij CoD de mp veel leuker is qua levels e.d.
Grafisch gezien zit er niet echt veel verschil tussen. Cod of duty is ook realistischer dan MoH.

:?:
Met wat voor videokaart werk jij? :) Ik vind 't verschil vrij groot eerlijk gezegd.

Ik zou overigens 100% zeker voor Call of Duty gaan, alleen jammer dat het heel snel uitgespeeld is (tussen 8 en 10 uur) :cry:

ma mei 24, 2004 9:09 pm
Profiel
Daan

Bericht 
CoD vind ik veel beter, meer realistich hier vecht je in groepen of groepjes
met MOHAA vond ik het meer dat jij in je 1tje het hele Duitse leger versloeg, daarom speel ik CoD nu alleen maar, straks CoD : UO en BIA

ma mei 24, 2004 9:12 pm
Profiel
101st_Overlord

Bericht 
IK ben het met je eens daan

COD is echt beter, ik heb COD en MOH Frontline + Rising sun en vind jou argumenten goed en ik wil er nog aan toevoegen dat de wapenfuncties beter zijn vooral het richten vind ik erg goed

za jul 24, 2004 9:42 pm
Profiel
Dodo

Bericht 
Medal of Honor Pacific Assault zou nog realistischer moeten worden dan CoD.
-Geen Healtpacks, enkel medics
-Iron Sight (over de loop heen kijken)
-Stamina (dus als je veel rend, word je moe)
-Invloed van wonden
-Realistische weergaven van explosies
-Physics

kijk ook op;
www.pacificassault.nl

zo jul 25, 2004 3:06 pm
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende