Het is nu za jun 23, 2018 2:24 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 82 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Medal of Honor 
Auteur Bericht
steunwieler

Bericht Medal of Honor
Ik heb een vraagje over MOHAA:
Wat vinden jullie van het spel??
Is het eerder realistisch en is het de moeite waard?
Of juist niet?

wo mei 05, 2004 12:42 pm
Profiel
Leroy

Bericht 
het is zeker de moeite waard vooral de MP ik speel de MP nu al 2jaar lang en het blijft nog steeds verslavend en da heb ik dus enkel bij dit spel

SP is ook zeker de moeite waard vooral het level op Omaha Beach 8)

wo mei 05, 2004 1:10 pm
Profiel WWW
martijn

Bericht 
Speirs schreef:
het is zeker de moeite waard vooral de MP ik speel de MP nu al 2jaar lang en het blijft nog steeds verslavend en da heb ik dus enkel bij dit spel

SP is ook zeker de moeite waard vooral het level op Omaha Beach 8)

Zeker weten, ik heb er een paar keer over moeten doen, voordat ik heelhuids het strand over was :wink:

De level waar je een paar man moet in een stad moet begeleiden is ook een uitdaging. Kijk je om een hoekje.... pats, kogel recht voor je raap :shock:
Alleen al voor de SP is het spel al de moeite waard.

wo mei 05, 2004 1:27 pm
Profiel
Rifleman

Bericht 
Ja zeker wel, het is een mooi en succesvol spel.
Ik heb er veel plezier aan beleefd tot dat ik het spel een keer van mn computer heb gegooid en toen ik het weer wilde instaleren deed de CD het niet :?

Ik ben nu bezig met Call of Duty, is ook een heel goed spel en helemaal nu er al diverse mods uitkomen.

do mei 06, 2004 10:48 am
Profiel
steunwieler

Bericht 
Citaat:

SP is ook zeker de moeite waard vooral het level op Omaha Beach

Dit level heb ik al eens gezien.
Best lollig :D
je moet dekking zoeken en de "duitsers" blijven je beschieten etc...

do mei 06, 2004 4:52 pm
Profiel
steunwieler

Bericht 
ik heb het spel en ook de expansies dus gekregen van een kennis.
En nu is mijn vraag:
Zijn er mods die jullie persoonlijk wel iets vinden??