Het is nu do sep 20, 2018 8:42 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 195 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Forgotten Hope 2 
Auteur Bericht
steunwieler

Bericht 
Met spijt zeg ik maar dat ik er geen moeite voor doe... FH2 heeft té lang op zich laten wachten en dat wachten werd in mijn mening ook niet beloont. Heel erg jammer dat mijn broer de mod gedownload heeft voor niets, aangezien zelfs het Stuka duikgeluid, hét toppunt van een goed potje El Alamein, weggelaten is. Echt jammer

za dec 29, 2007 11:15 pm
Profiel
Rednas

Bericht 
Het Stuka geluid is er gewoon, druk op SHIFT.

Aan het begin viel hij me tegen, maar hoe meer ik hem speel, hoe beter ik het ga vinden. Eerst zoveel mogelijk troep van het venster gehaald. Dat kadertje om het kaartje (die blijf ik nodig hebben, op grote afstand kan je het onderscheid gewoon niet maken) en het richtkruis (dom dat ze dat erin hebben gelaten). Maar het detail dat erin zit en de grote van de maps, ik vind het op het moment beter dan Red Orchestra. Vooral Supercharge, Alam nogwat en Mesrai (dat stadje) zijn leuk. Helemaal als een stel vliegtuigen boven je een luchtgevecht houden.
Alleen is het zo jammer dat ze niet meer maps hebben. Na een tijdje raak je er wel op uitgekeken.

ma dec 31, 2007 2:56 am
Profiel
Wessel

Bericht 
Ik snap de lauwe ontvangst totaal niet! Wat een geweldige mod. Voegt zoveel toe aan het oude FH. Het nieuwe artillerie systeem is gewoon weg brilliant. Tanks rijden een stuk fijner dan in FH1. Daarbij is het switchen tussen verschillende soorten munitie goed gedaan. Met een Panzer 3 heeft het weinig zin om met AT shells te gaan schieten op een Sherman die met zijn front naar je toe staat. Echter kan je hem met een HEAT in 2 schoten kapot krijgen.

En inderdaad, de sirenes van de Stuka gaan pas werken als je de airbrake gebruikt. Dus als dat je als grootste nadeel aandraagt denk ik dat het spel je nog wel zal meevallen.

Het enige grote nadeel wat ik me kan bedenken is dat het alleen om Afrika gaat (hoewel de enige niet Afrikaanse map (de map in Griekenland) BRILLIANT is). Maar dit was al van te voren bekend dus ik mag daar niet al te veel over klagen. Nu is het wachten op uitbreidingen naar Europa e.d.

Laten we nog steeds wel goed in de gaten houden dat dit een MOD is. Deze mensen hebben in hun vrije tijd die gebouwd zonder dat ze er zelf nou echt rijk van worden. En net als BF1942 is het ze gelukt om een mod af te leveren dat er gewoon mooier uitziet dan het basis spel. Ik vind dat grote klasse.

do jan 03, 2008 5:02 pm
Profiel
steunwieler

Bericht 
Wessel, je hebt misschien gelijk over het stuka geluid, en het is misschien wel zo dat ik met 15 minuten, geen duidelijk beeld mag én kan vormen...

Echter een paar opmerkingen:
De laadtijd, terwijl er 2 gb ram aanwezig is en een dual core processor, is lang.
Hoe kan je de onderkant van je vliegtuig weg laten, zo dat je meer ziet (zodat het makkelijker wordt om je bommen te "droppen")

Mvg,
Steuner

za jan 05, 2008 6:50 pm
Profiel
Joey

Bericht 
steunwieler schreef:
De laadtijd, terwijl er 2 gb ram aanwezig is en een dual core processor, is lang.

Mvg,
Steuner

Dit is bij het vanilla BF2 ook zo en zit gewoon ingebakken in de engine uit 2005.

Albert Blockwell, 7th Kings Own Scottish Borderers.

zo jan 06, 2008 1:09 pm
Profiel WWW
Rednas

Bericht 
steunwieler schreef:
Hoe kan je de onderkant van je vliegtuig weg laten, zo dat je meer ziet (zodat het makkelijker wordt om je bommen te "droppen")

Mvg,
Steuner

Niet; wil je een beetje realistisch spel of niet? Met de Stuka hoor je ook niet bommen te laten vallen zoals bommenwerpers dat doen, maar door met een duikvlucht (en het gebruik van je gewone richtkruis) de bommen te laten vallen.

zo jan 06, 2008 3:41 pm
Profiel
steunwieler

Bericht 
Joey, ab-so-luut niet... de laadtijd in BF2 is VEEL minder lang dan in FH2...
Rednas, I see :wink:

zo jan 06, 2008 5:36 pm
Profiel
Joey

Bericht 
steunwieler schreef:
Joey, ab-so-luut niet... de laadtijd in BF2 is VEEL minder lang dan in FH2...
Rednas, I see :wink:

Ok dat kan, maar je kan niet ontkennen dat ie bij BF2 en andere mods niet lang is. ;)

zo jan 06, 2008 6:50 pm
Profiel WWW
Wessel

Bericht 
Het is niet raar dat deze mod meer tijd nodig heeft om te laden. Als je een willekeurige "main-base" van bijvoorbeeld de Duitsers inloopt kan je je ogen uitkijken naar alles wat er te vinden is. Complete command-posten met kaarten, radio's etc. Maar ook dingen als veldhospitaals, veldkeukens en kijk ook eens naar de details van de kannonnen en bijvoorbeeld de munitie die er vaak bij ligt.

Even terug naar het feit dat het bij jou schijnbaar extreem lang duurt. Heb je al eens op tweakguides.com gekeken? Een paar tips om jouw bf2 sneller te maken.

1. Ga INGAME naar je favoriten en gooi alles weg (deze worden automatisch aangemaakt door BF2 en zorgen voor veel vertraging met het starten van het spel).

2. Gooi al je CACHE files weg. Die kan je vinden in de MY DOCUMENTS/BATTLEFIELD 2 map. Na het weggooien doe je het volgende:
* Koop het programma DISKEEPER of gebruik de windows defrag (Diskeeper IS ECHT aangeraden. Deze is vele malen beter dan de windows defrag).
* Gebruik Diskeeper/Defrag
* Start het spel en ga een server op. Je zal zien dat hij de shaders weer moet updaten. Dit komt omdat je de Cache weggegooigd hebt.
* Na het laden verlaat je het spel en start je wederom Diskeeper/Defrag en defrag je de schijf opnieuw.

nb. Je moet de schijf defragmenteren waar MY DOCUMENTS op staat.

3. Gebruik Diskeeper/Defrag om je BF2 schijf te defragmenteren (staat BF2 op dezelfde schijf als MY DOCUMENTS? Dan is het niet nodig als je het punt hierboven al uitgevoerd hebt).

Verder is het leuk om te horen dat je 2 gig intern hebt maar dat zegt niet zo veel. Wat heb je nog meer? Wat voor geheugen en CPU bijvoorbeeld. En nog belangrijker: welk besturingssysteem gebruik je? Als je Windows Vista gebruikt heb je het probleem meteen al te pakken.

Ik heb een Windows XP Pro systeem, 2 gig intern en een AMD64 5400+ X2 CPU en ik heb alle mappen binnen 40 seconden opgestart. Vind je dat langzaam? Ik kan een handvol spellen opnoemen die er langer over doen. FH1 deed er trouwens ook ongeveer zo lang over. Iets korter misschien.

ma jan 07, 2008 11:39 am
Profiel
Gertos45

Bericht 
Ik heb een AMD3000+ met 1 Gigddrram, wel een 8600GT, maar dat is bijzaak,
laadtijden zijn ook te lang om te spelen. zeer lang, een minuutje of vijf denk ik. Echt om te balen.

vr jan 18, 2008 1:01 am
Profiel
Wessel

Bericht 
Sja. Als het bovenstaande dan niet helpt dan vrees ik dat het aan je geheugen ligt. Je moet minimaal 1,5 gig hebben voor goede laadtijden. Overigens is je CPU een vreemde combi met die videokaart (oude CPU vs nieuwe videokaart).

Ik heb in een ver grijs verleden wel eens BF2 met een 3200+ gespeeld. Dat ging wel goed maar was verder niet spectaculair.

di jan 22, 2008 10:11 am
Profiel
Joey

Bericht 
Ik heb hem net voor het eerst eventjes gespeeld, en ik moet zeggen dat het met die laadtijden reuze meeviel hoor! Niet meer dan bij standaard BF2 en veel minder dan bij andere mods die ik gespeeld heb! (op een 3.00GHZ, 1GB RAM en 6600GT).

Zag er wel goed uit, grote minpunt is dat het bijna alleen maar eentonige woestijnmaps zijn, dat gaat snel vervelen.

di jan 22, 2008 5:11 pm
Profiel WWW
Gertos45

Bericht 
Wessel schreef:
Sja. Als het bovenstaande dan niet helpt dan vrees ik dat het aan je geheugen ligt. Je moet minimaal 1,5 gig hebben voor goede laadtijden. Overigens is je CPU een vreemde combi met die videokaart (oude CPU vs nieuwe videokaart).

Ik heb in een ver grijs verleden wel eens BF2 met een 3200+ gespeeld. Dat ging wel goed maar was verder niet spectaculair.

Ja, me pc had ik al een paar jaar met een Geforce6600Gt en in een gekke bui een 8600GT gekocht met de kerstdagen.

kga nog wat extra ram voorzien en misschien een betere processor, me moederbord is nog upgradebaar, denk ik :-)

wo jan 23, 2008 11:04 pm
Profiel
Wessel

Bericht 
Update FH2

Citaat:
Hello and welcome back to another update of Forgotten Hope 2. We've gone without news for a while now since the release, but today we have a large update to make up for it. Let's begin by introducing the three new developers who have joined Forgotten Hope the last few weeks. First, we have Gunnie, who will be working as a coder. Next we have Fenring, who will be mapping. And last but not least we have Remdul, who will be helping us with pretty much everything.

Now then, on to the actual update. We're proud to present the next theater of war Forgotten Hope 2 will be visiting. There was quite some discussion about which stage of the war to go to next - on the public forums as well as on the developer forums, but we've finally agreed on our next theater and we hope you are as excited about it as we are. So, without further ado, the next theater of war for Forgotten Hope 2 is Normandy 1944

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

http://forgottenhope.bf1942files.com/sc ... rmandy.jpg
http://forgottenhope.bf1942files.com/sc ... nthera.jpg
http://forgottenhope.bf1942files.com/sc ... ntherg.jpg

do feb 28, 2008 3:03 pm
Profiel
Wessel

Bericht 
Forgotten Hope heeft een nieuwe website gevonden voor zijn hosting. De nieuwe website kan hier gevonden: http://forgottenhope.warumdarum.de/index.php

do apr 09, 2009 10:45 am
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 195 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13