Het is nu zo sep 23, 2018 11:58 am

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Battleground Europe Online !! 
Auteur Bericht
Wessel

Bericht 
Ow proberen ga ik hem zeker wel. Ik ben echt reuze benieuwd!

do okt 06, 2005 10:08 am
Profiel
Toon Schouteten

Bericht 
tja jij werkt he ik niet. vergeet niet dat ik nog maar 16 jaar ben :cry:
Maar als het maar 16.66€ is om het voor een maand te proberen de eerste keer wil ik het zeker wel proberen hoor. nu alleen nog wachten tot de nieuwe pc geïnstalleerd geraakt maar dat is al over een paar dagen hooguit een week dus ik denk wel dat ik zal spelen:D

di okt 18, 2005 6:06 pm
Profiel
Reelex

Bericht 
Heb het spel van de week gedownload en gespeeld ( na aanschaf van de cd key en alle andere zaken die geregeld moesten worden ) en ik kan er zeer kort over zijn.

Word mijn spel niet omdat het grafisch tegenvalt en de gamplay kan dit niet goedmaken. Het spel heeft geen snaar bij mij geraakt.

Helaas...20$ weggegooid. Nou ja....waar zijn die creditcard's anders goed voor eh ? :?

wo okt 19, 2005 1:28 am
Profiel WWW
ewalk

Bericht 
tja, Reelex, jammer dat je er zo over denkt, maar zeker, dat kan best dat je het zo negatief hebt ervaren. Ik moet toegeven dat het spel grafisch zeker niet hoogstaand is. Ook ik had deze gedachte toen ik het spel ooit voor het eerst zag. Je hoeft ook echt geen super 3d omgeving of andere grafische hoogstandjes te verwachten. Vergeet trouwens niet dat je nog de oude versie van het spel hebt gespeeld, 1.19, en niet de versie waar het om te doen is, 1.20. In deze versie zijn er wel degelijk wat veranderingen, behalve gameplay, en UI, ook wat 3 d modellen( zij het beperkt tot enkele gebouwen). De huidige versie wordt straks tijdens de releasedatum, gewoon overschreven door de nieuwe 1.20 patch en daarmee heb je dus de nieuwe game in huis. Indien je de box zou willen moet je die alsnog kopen. Hierbij krijg je naast de game een grote strategiesche map van europa en een 150 pagina tellende handleiding, die zeker van pas kan komen, want dit spel speel je niet zomaar, je moet er wel wat voor doen.
(Het spel is vanaf 2001 steeds geëvolueerd dmv patches, en zit zodanig in elkaar dat je er geen al te zwaar systeem voor nodig hebt en het redelijk tot goed draait)

Ik, voor mij, merkte echter dat gameplay bij mij toch bovenaa de lijst stond. Ik heb door de jaren heen steeds de nieuwste games gespeeld, maar merkte toch dat ze ondanks de prachtige beelden toch vrij saai en voorspelbaar bleken(veelal scripted en nooit realtime, met name de war fps games. Toen er onlinegames kwamen bleek de teamplay toch moeilijker van de grond te komen dan nodig was ten zij je lid was van een clan. Daarnaast was het altijd maar vrij minimaal: 8 tegen 8. 16, 16 tegen 16 enz. en vrij kleine omgevingen. met deze game leken mijn gebeden verhoord dus probeerde ik het. Maar wat viel het tegen in het begin! Ik wist totaal niet wat ik moest doen. Ik spawnde ergens en wist niet waar ik was en waar ik heen moest. Onder aan het scherm werd er gechat in onverstaanbare termen. ik dacht wat een bullsh*t zeg. Totdat ik door iemand werd benaderd die mij vroeg of ik nieuw was en of al bij een squad zat, nee, dat zat ik niet. Ik kon lid worden van de www.31stwreckingcrew.com. Hier waren de mensen zeer bereidwillig mijn vragen te beantwoorden. Ook op diverse fora en op de site was genoeg info over hoe te spelen te vinden.
Ik dook opnieuw het veld in en heb sindsdien de tijd van mijn leven!

Eigenlijk zijn er diverse redenen waarom nieuwkomers snel kunnen afhaken:
* Men verwacht een grafisch modern spel dat niet onderdoet voor de nieuwste games,
* men verwacht een snel spel a la BF 2 of COD,
* men heeft dezelfde verwachtingen van het spel als bij vele single player games,
* er haken veel nieuwe spelers in het begin af omdat het spel een nogal hoge leercurve heeft en geen hoog arcade gehalte heeft
* men weet in het begin vaak niet wat men moet doen en waar de actie zich zoal bevindt. Voorbeeld: het kan best zijn dat er spelers zijn die doelloos en alleen door één of ander stadje lopen zonder ooit iets of iemand gezien te hebben.
* Daarnaast is er sprake van een eigen taaltje met afkortingen die je onder de knie moet krijgen.

Let op: deze game speel je niet zomaar. Het is geen arcadegame die je hebt gekocht, uitpakt en dan meteen aan de slag mee gaat. Nee, je zult het spel echt moeten leren. Het gaat hier om een simulatie mensen!!
Alle informatie om het spel goed onder de knie te krijgen vind je op de site www.wwiionline.com. Er is een speciale trainerserver voor recruten met echte trainers, en in het spel zelf zijn er genoeg mensen die niet te beroerd zijn te helpen.

Het heeft mij ook even wat tijd gekost, maar daarna kwam ik beter beslagen op het ijs(nog steeds een kill/deathratio van 0.32, maar dat is normaal).
Waag je je zonder deze informatie toch op het slagveld, dan kan het best zijn dat je het spel op een hele andere manier ervaart en vaak op de verkeerde plaatsen aanwezig bent. Dit kan op den duur zo frusterend zijn dat het spel heeft afgedaan, en dan is het zeker geen €16 waard.

do okt 20, 2005 11:50 pm
Profiel WWW
Wessel

Bericht 
Citaat:
Eigenlijk zijn er diverse redenen waarom nieuwkomers snel kunnen afhaken:
* Men verwacht een grafisch modern spel dat niet onderdoet voor de nieuwste games,
* men verwacht een snel spel a la BF 2 of COD,
* men heeft dezelfde verwachtingen van het spel als bij vele single player games,
* er haken veel nieuwe spelers in het begin af omdat het spel een nogal hoge leercurve heeft en geen hoog arcade gehalte heeft
* men weet in het begin vaak niet wat men moet doen en waar de actie zich zoal bevindt. Voorbeeld: het kan best zijn dat er spelers zijn die doelloos en alleen door één of ander stadje lopen zonder ooit iets of iemand gezien te hebben.
* Daarnaast is er sprake van een eigen taaltje met afkortingen die je onder de knie moet krijgen.

En mensen haken af omdat de kosten gewoon te hoog zijn! Sorry dat ik er WEER over begin. Maar dit is toch echt voor mij DE drempel om hier niet aan te beginnen terwijl ik zelf helemaal gek ben van simulatie spellen (Hidden & Dangerous bijv).

vr okt 21, 2005 9:51 am
Profiel
ewalk

Bericht 
Wessel schreef:
En mensen haken af omdat de kosten gewoon te hoog zijn! Sorry dat ik er WEER over begin. Maar dit is toch echt voor mij DE drempel om hier niet aan te beginnen terwijl ik zelf helemaal gek ben van simulatie spellen (Hidden & Dangerous bijv).

Helemaal gelijk,Wessel. Ik kan dit best begrijpen en heb hier alle respect voor.

Misschien lijk ik een zeikerd, maar toch nog een dingetje: Dit spel wordt nl.niet door één van de grote gamedevelopers gemaakt en krijgt al helemaal geen ondersteuning van EA of een ander groot softwarehuis. Dit betekent dat men het vooral van de community moet hebben. Dankzij deze community blijft het spel continu in ontwikkeling en benut men de mogelijkheid naar de spelers te luisteren ten volle, zonder dat er promotiekosten moeten worden terugverdiend o.i.d. en de commercie met de gameplay aan de haal gaat. Dus behalve om te spelen, betaal je ook mee voor de innovatie en verdere ontwikkeling van de game.

Reelex schreef:
Heb het spel van de week gedownload en gespeeld ( na aanschaf van de cd key en alle andere zaken die geregeld moesten worden )

Btw, indien je toch nog van plan bent om je geld eruit te halen Reelex, ook al vind je het niks: onder welke naam speel je? Gewoon zelfde naam? Ben best bereid wat rond te hangen voor wat support, alhoewel ik zelf ook nog niet alle fijne kneepjes van het spel ken. Meer Nederlanders in het spel kan nooit kwaad.

zo okt 23, 2005 5:22 pm
Profiel WWW
ewalk

Bericht 
De 1.20 patch die het spel moet optimaliseren is vandaag uit. De box zal, naar ik heb vernomen, in november in de winkels liggen.
Iedereen die reeds een activation key heeft kan de patch gewoon downloaden.

di okt 25, 2005 12:36 am
Profiel WWW
Reelex

Bericht 
He Ewalk...

Thnx 4 the offer. Ik speel onder dezelfde naam. Zou misschien wel leuk zijn een keer samen online te gaan. Ik hoor wel hoe we dat gaan regelen.

Grtz Reelex

di okt 25, 2005 1:36 am
Profiel WWW
ewalk

Bericht Site van 1st Dutch Division Battleground Europe
We zijn een site begonnen voor de Nederlandse community voor Battleground Europe. Op deze wijze proberen we elkaar het spel te leren spelen en te leren kennen. Veel tips en nog veel meer in het Nederlands wat het vaak begrijpelijk maakt en veel zaken van het spel(hoge moeilijkheidsgraad) duidelijk kan maken.
Het spel is vrij pittig en vergt veel inspanning en kost wel wat maar eenmaal onder de knie is het verslavend. Het is geen game voor echte FPS fans maar meer een simulatie: de gemiddelde leeftijd van de spelers is rond de 30 jaar.
Kom eens op de site kijken: http://www.dutchd.nl/
We zijn net begonnen dus er zit nog heel veel aan te komen.

wo dec 28, 2005 9:25 pm
Profiel WWW
nickMb

Bericht Re: Site van 1st Dutch Division Battleground Europe
Citaat:
Het spel is vrij pittig en vergt veel inspanning en kost wel wat maar eenmaal onder de knie is het verslavend.

1 Heb ik geen zin om zoveel geld uit te geven
2 Ik heb geen tijd voor een ''zware'' verslaving
3 Grafisch ziet het spel er niet geweldig uit

wo dec 28, 2005 9:34 pm
Profiel
ewalk

Bericht Re: Site van 1st Dutch Division Battleground Europe
nickMb schreef:
Citaat:
Het spel is vrij pittig en vergt veel inspanning en kost wel wat maar eenmaal onder de knie is het verslavend.

1 Heb ik geen zin om zoveel geld uit te geven
2 Ik heb geen tijd voor een ''zware'' verslaving
3 Grafisch ziet het spel er niet geweldig uit

Is ook alleen maar voor de liefhebbers bedoeld 8)

vr dec 30, 2005 12:53 am
Profiel WWW
ewalk

Bericht 
Let op! Binnenkort een free trial van 14 dagen! Houdt de officiele site in de gaten!

vr jan 20, 2006 1:17 am
Profiel WWW
Leroy

Bericht 
Dan wil ik het zeker gaan proberen. :)

vr jan 20, 2006 1:27 pm
Profiel WWW
ewalk

Bericht 
Let op!! Trial dit weekend! http://www.matrixgames.com/

do jan 26, 2006 9:31 pm
Profiel WWW
Sébastien

Bericht 
Jammer, maar ik vind het -gezien de tijd die ik heb om het te spelen-:

1) te duur
2) te achterhaald qua graphics

Ik zou liever 100 euro betalen voor het spel en het dan vrij van kosten online willen spelen, dan nu elke maand, ongeacht ik tijd heb om te spelen of niet, kosten moet betalen. toruwens, 20 euro daar kan je al eens een paar keer mee naar de film ofzo of een leuke dvd kopen.

Neen, ik hou het bij hidden and dangerous2 en gelijkaardige spellen, die betaal ik, zijn ook leuk en die speel ik ,zonder kosten, zoveel of zo weinig ik wil.

Maar ik begrijp het aanlokkelijke van het spel maar al te goed, en wens je veel plezier!

"All human beings are born free and equal in dignity and rights.They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood."

vr jan 27, 2006 11:36 am
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende