Het is nu ma jun 18, 2018 9:08 pm




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Battleground Europe Online !! 
Auteur Bericht
ewalk

Geregistreerd:
vr sep 30, 2005 1:20 am
Berichten: 209
Woonplaats: Groningen
Bericht 
Alle voertuigen worden als sim gestuurd dus dat wil zeggen geen bf 1942 of cod besturingen. Motor starten, stationair draaien, schakelen e.d.
De snelheid van het spel of anders gezegd de FPS hangt veelal van je systeem af. Je hebt wel behoorlijk wat RAM nodig. Het gaat vaak om een geode combinatie van CPU RAM en Videokaart. Het spel ondersteund nog steeds 56k modems dus de internetverbinding is goed. Je kunt het spel altijd proberen, freetrial. Je betaald er verder wel maandelijks voor. Op www.Dutchd.nl kun je eventueel antwoorden vinden op veel gestelde vragen over de game.


wo aug 15, 2007 9:47 am
Profiel WWW
ewalk

Geregistreerd:
vr sep 30, 2005 1:20 am
Berichten: 209
Woonplaats: Groningen
Bericht 
Deze week is de patch 1.27 (lees readme een paar replies hierboven) ingevoerd. Het spel heeft nog wat bugs maar doordat men een intermissie draait voordat de nieuwe campagne begint, verwacht men de meeste er uit te halen. De reacties zijn enthousiast. Afgezien van de bugs is iedereen tevreden over de nieuwe gameplay nu het strategisch element voor de High Command leden is uitgebreid met TOEs(TAbles of Equipment). Toen de voorraden nog aan een stad waren gekoppeld, dus iedere stad zijn eigen vaste voorraad, was de frontlijn erg statisch. Nu men de voorraden echter aan de brigades heeft gekoppeld zie je dat de frontlijn erg in beweging is omdat er nu echt sprake kan zijn van een bewegingsoorlog. DE HC leden zullen echt strategische manoeuvres moeten maken om vooruitgang te boeken. TOEs heeft dus nog meer verdieping in het strategisch gedeelte van de game gebracht.

Ook de invoering van de mortieren in combinatie met de Supplytrucks lijkt een succes. In een juiste opstelling en met een goede samenwerking, tussen de supplytruck , soldaten die bereid zijn om ammo te halen, is dit wapen best geducht. Wel krijg je hierdoor een snelle camp situatie in de armybase, maar goed dit vergt dus een andere manier van spelen. Het wordt nu erg belangrijker om het terrein rondom in handen te houden om te voorkomen dat de tegenstander zijn mortieren etc. nabij kan plaatsen om te campen: dus meer gevechten buiten de stad.

Qua technische aspecten blijkt dat een gedeelte van de spelers zelfs een verbetering van de fps heeft waargenomen. Voor een ander deel gaat dit niet op.

Kortom; het spel is weer het proberen waard. :D


vr aug 31, 2007 10:55 am
Profiel WWW
ewalk

Geregistreerd:
vr sep 30, 2005 1:20 am
Berichten: 209
Woonplaats: Groningen
Bericht 
OOh wat speelt hij nu lekker!!! Een aantal slagen meegemaakt waarbij er mortieraanvallen plaatsvonden. Gewoon een supplytruck ernaast, een aantal rifleguys met ammo rennen naar de mortars om ze te supplyen en dan inschieten. Een spotter of 2 die correcties doorgeeft en de overkant van de rivier onder vuur nemen. Ooh, wat kregen ze er van langs. Geweldig gewoon. Uiteindelijk een rookgordijn gezet en vervolgens onder dekking hiervan de rivier over en aanvallen. Geweldig hoe de teamplay nu gaat met de nieuwe patch!!!

En over mijn FPS heb ik niets te klagen!!!


di sep 11, 2007 10:13 pm
Profiel WWW
ewalk

Geregistreerd:
vr sep 30, 2005 1:20 am
Berichten: 209
Woonplaats: Groningen
Bericht 
Op 16 maart zal er een 30 minuten durend item over WWIIOL worden uitgezonden op Duitse zender GIGA Games. Hij begint om 21.45u.De uitzending is ook als stream te bekijken. Gophur, een van de ontwikkelaars, zal telefonisch worden geinterviewd en een speler zal de presentator door het spel leiden.

Check het hier:

http://www.giga.de/live/

Naast deze ontwikkeling is er nog een andere; De game wordt in China gereleased.
Dit houdt in dat de game voor de Chinese markt wordt klaargemaakt met features die door de Chinese overheid verplicht worden gesteld. Denk aan een antiverslavingsprogramma en enkele andere zaken waaronder een Chinese taalfeature. Ook zal er voor alle versies, een nieuwe UI komen en een introductietrainingsfase alvorens een nieuwe speler in de gamewereld terechtkomt.
De game zal in China waarschijnlijk op twee of meerdere servers lopen. Deze servers kunnen niet onderling kunnen uitgewisseld. Dit betekent ookd at Chinese spelers niet op de server van de spelers uit de US, Europa etc. kunnen spelen.
Met het geld dat vrijkomt zal CRS sneller de game naar een level kunnen brengen waar de community al jaren van droomt!


zo maart 16, 2008 12:59 am
Profiel WWW
ewalk

Geregistreerd:
vr sep 30, 2005 1:20 am
Berichten: 209
Woonplaats: Groningen
Bericht 
Er is weer een 14 daagse free-trial die zonder creditcard kan worden gespeeld. Je kunt de game leren kennen en dit keer zelfs een jaarabonnement winnen!


www.battlegroundeurope.com


ma apr 14, 2008 12:46 pm
Profiel WWW
ewalk

Geregistreerd:
vr sep 30, 2005 1:20 am
Berichten: 209
Woonplaats: Groningen
Bericht 
June 6th - June 12th 2008
--------------------------------

WELCOME BACK SOLDIER

Deze Welcome Back Soldier aanbieding is beschikbaar voor alle normale accounthouders en voorziet vrije toegang en vrij spelen van 6 juni tot 12 juni 2008. Geen registratie, creditcard nodig! Alle oude geldige accounts worden automatisch opnieuw geactiveerd. Alleen een gebruikersnaam, inloggen en spelen maar!

Ben je je inlognaam vergeten? Ga dan naar de password reset pagina.




Licht alle mensen die je kent die het spel ooit hebben gespeeld in over de 6 dagen vrij spelen!

WAT: WELCOME BACK SOLDIER!
WAAR: Battleground Europe Live Server
WANNEER: June 6th to June 12th, 2008
WIE: Alle inactieve premium accounts van 2001 to nu


vr mei 30, 2008 10:03 am
Profiel WWW
ewalk

Geregistreerd:
vr sep 30, 2005 1:20 am
Berichten: 209
Woonplaats: Groningen
Bericht 
Hey mensen,

Houdt het in de gaten! In de Nederlandse GamesTm Magazine een special over BAttleground Europe.
Enkele leden van Dutchd hebben contact gehad met de redactie. Dit is ook bekend geworden bij de developers in Texas. Zij vermeldden dit op de officiele website:

Citaat:
The Dutch version of GAMEStm magazine will be publishing a multi-page article and review about Battleground Europe in issue #5 which will hit news stands in September. Editor Peter van den Dungen was introduced to the game by members of our Dutch community. Tettie and Mecanita visited Peter at the GAMEStm office and navigated him through the game and the community and answered his questions about things like weapons, brigades, squads and game mechanics.

Peter was as interested in the relationship between our developers and our community as much as the game. Tettie hooked him up with a squad and guided him through the basics of infantry and tank play.

The article will include screenshots, an interview with Dana "GOPHUR" Baldwin and a special trial for their readers as well as Peter's impressions of WWIIOL. While GAMEStm does not currently have a webzine, the print version can be purchased through their online store. A big thanks to Tettie and 40 Commando for their help in spreading the word!


http://www.battlegroundeurope.com/index ... m-magazine

De site van Battleground Europe is trouwens ook vernieuwd! Een verbetering!
www.battlegroundeurope.com


wo aug 13, 2008 8:39 pm
Profiel WWW
ewalk

Geregistreerd:
vr sep 30, 2005 1:20 am
Berichten: 209
Woonplaats: Groningen
Bericht 
Nog eenmaal een uiteenzetting waarom dit spel anders is dan de meest gangbare WOII spellen.

Het is niet te vergelijken met games als COD en BF. Waarom? Omdat BE zoveel (strategische) diepgang heeft dat het je duizelt:
Even ter verduidelijking: Voor de leek is dit spel misschien vergelijkbaar met Battlefield 1942 of Planetside omdat je verschillende wapenvakken hebt of omdat het PvP is. Voor de rest is het niet te vergelijken omdat er geen maps zijn! Het is 1 grote persistente wereld!! Geen laadtijden! Geen verschillende maps! 1 grote wereld! Je rijdt zo een paar uur van Noord naar Zuid.Je vliegt een lange tijd van Zuid-Engeland naar Kiel Duitsland of je maakt een trip naar de Alpen. Allemaal zonder laadtijden. Daarnaast heeft Planetside alleen maar een paar bases verpreid over de map en geen steden terwijl BE meer dan 700 dorpen en steden heeft op deze map.Voertuigen in Planetside hebben geen schademodel. Waar je zo ook raakt ze hebben altijd dezelfde schade.etc.etc. Geen ingewikkeld schademodel, dus. Je vecht steeds in kleine gebieden dus geen schoten van 3km afstand e.d.

Graphics
De graphics zijn gedateerd omdat de engine uit 1999 stamt. Men is momenteel bezig met een nieuwe engine die het spel naar de standaard van tegenwoordig trekt, voor zover mogelijk. Als je begrijpt hoe spellen worden opgebouwd zul je ook snappen dat een MMO zonder laadtijden, met een gezichtsveld van 8km, nooit de graphische pracht van een COD4 of een Crysis zal halen. Tenzij iedere speler een Nasa computer heeft en iedereen een supersnelle verbinding heeft. Spellen als laatstgenoemden zullen ook nooit als MMO draaien! Ze hebben een andere engine en geen simulatie engine zoals BE. Let goed op bij deze spellen en je ziet na een paar honderd meter een mist opdoemen. Men hoeft objecten op meer dan 400 meter niet te laden waardoor alles van dichtbij tot in de kleinste details kan worden uitgewerkt. Zou je die details ook willen hebben in de verdere 2000 meter van het speelveld (als de map al zo groot is), dan zul je als eindgebruiker een zeer zware high end machine moeten hebben. Resultaat: mindere graphics en minder details van dichtbij maar wel een immens landschap en een gevoel dat je deel uit maakt van een groter geheel. Een kwestie van keuzes maken, dus. Dat is wat CRS heeft gedaan. Bovendien, als je naar de gemiddelde simulator kijkt zijn de graphics nooit zo geweldig omdat de rekenkracht voor andere zaken wordt gebruikt. ZO is het ook met deze game. In COD wordt de baan van de kogel niet nog eens 2000 meter doorberekend, zoals bij BE, maar zo'n 200 meter. Bovendien tuimelen de kogels in BE door de realtime berekening. Da's toch een groot verschil. Een knappe kop die het toch lukt zonder dat dit een zeer zwaar systeem nodig maakt.

Engine
Het is een oude engine, maar wel een simulatie-engine die er op is toegerust immense landschappen weer te geven en realtime berekeningen over kogelinslagen en kogelbanen te maken over grote afstanden. De nieuwe engine zal dit ook kunnen maar zal ook grafisch flink verbeterd zijn. Deze Unity II zal meerdere zaken mogelijk maken. Wel zal het niet gelijk te zien zijn daar men de gehele game moet hercoderen en dat kost veel tijd. Men is er al mee begonnen door veel gebouwen te veranderen in diverse steden. De gehele code en het gehele bevoorradingsysteem is hard coded zoals dat heet. Dat kan je niet zomaar veranderen. Met de nieuwe engine probeert men geleidelijk aan veranderingen door te voeren.


Lees ook dit:



Citaat:
Shoebox Shooters" - FPS games like the BF series, CoD, MoH etc..- can have very detailed graphics because they use small, closed maps. High polygon models and heavy duty textures are major cp process hogs. On a small, arena style map this isn't so much of an issue. On a map the size of a U.S. State, with multiple pitched battles going on both on the ground and in the air with millions of calculations being made...it's a very big issue.

The games I mentioned above are great, action-packed, tactical shooters. I love em. But I don't play WWII Online for the eye candy - and I think I can speak for most players here - neither does anybody else.

What The Rats have created here is so mind boggling that the graphics (which I find to be perfectly adequate) are actually a non-issue in the overall scheme of things.


Wat te denken van het schademodel?

http://www.youtube.com/watch?v=BzpUV....php?page_id=9


High Command
Als je vindt dat je leidinggevende capaciteiten hebt gecombineerd met strategisch inzicht dan kun je je opgeven voor de HC(High Command). je moet dan een soort van sollicitatieformulier invullen en vervolgens krijg je materiaal om te downloaden. Dit moet je doornemen en dan maak je een afspraak om getest te worden in de zogeheten Officer Candidate school (OCS). Je wordt dan CO (Commanding Officer) of XO(Executing offcier). Eens in de zoveel tijd wordt er per zijde een Cinc (Commander in Chief) aangewezen die de HC aanstuurt en de campagnes leidt. Bedenk wel dat het veel tijd vergt en je niet altijd aan het werkelijk vechten toekomt. Je wordt verantwoordelijk gesteld voor het verschuiven van brigades, het opstellen van AO's en DO's en daarnaast ben je ook nog eens bezig met de RDP cyclus. Je wordt daar ook op afgerekend als er iets niet goed gaat door de playerbase, althans sowieso als je je als een hrok gaat gedragen.
RDP staat trouwens voor research development and production. Dit is de cyclus die iedere zijde doorloopt om nieuwe voertuigen te produceren. Het bepaalt wanneer Tier0 over gaat in Tier 1 etc. Het kan worden beinvleod door de bombardementen zoals eerder gezegd. De HC had in het verleden meer invloed op deze RDP maar dit is teruggeschroefd.

Squads
Je hebt spelers die squads en/of squadrons maken deze aanmelden via het systeem env ervolgens wordt de squad in het systeem aangemeld. Je kunt als noob automatisch een squad joinen of worden gerecruit. Je hebt diverse squads, zo zijn er veel Amerikaanse squads, Euro squads, Finse, Belgische, Zweedse, Duitse, Franse en Spaanse Squads, waarvan sommigen als voertaal hun eigentaal hebben. De taal ingame is gewoon engels. JE hebt grote en kleine squads. Ik zit zelf in een kleine squad opgericht door twee Nederlandse broers. het is wel een internationale squad dus iedereen kan joinen en de voertaal is dus Engels. Er zitten veel Nederlanders in deze squad, maar ook Zweden, Belgen, Britten, een Australier, en Finland. In totaal schat ik dat er zo'n 150 Nederlanders en zo'n 100 Belgen dit spel spelen. Het is ook niet erg bekend en dat betalen hè? Voor velen een struikelblok.

Hoe ziet de strijd er uit?
De oorlog wordt uitgevochten in campagnes. Men is ooit, hoe kan het ook anders, bij campagne 1 beginnen en inmiddels is campagne 45 aand e gang. Bij aanvang van iedere campagne heeft iedere zijde een start positie. De Duitsers staan tegenoverde Fransen en de BEF (British Expedition force) in Belgie, Nederland, Luxemburg en Frankrijk. Een zijde begint met aanvallen en de ander verdedigd en vice versa. De strijd die wordt gevoerd gaat 24/7 door. De strijd wordt pas beslist als het systeem herkent dat een van beide zijden (Axis of Allies) een bepaald gedeelte van de kaart in handen hebben, dwz een x aantal steden. Soms kan een campagne een paar maanden duren, maar soms is ie in een paar weken bekeken. De laatste tijd zijn de campagnes weer wat langer omdat het vrij gelijk opgaat. Soms wordt er om een stad, bijv Antwerpen, dagen gevochten. NA een paar uur vechten wisselt de stad van bezetter om later weer ingenomen te worden door de tegenstander. Dus de grond die je 's ochtends hebt veroverd kan je 's nachts weer kwijt zijn.

Research, Development and Production
Bij aanvang van ieder campagne begint iedere zijde met wapens en voertuigen uit de beginperiode van de blitzkrieg, in dit geval mei 1940. Aangezien het spel zich verder ontwikkeld richting 1942 zullen na verloop van tijd de beschikbare veortuigen van die periode zijn. Dit gaat echter gefaseerd in de vorm van Tiers. Dit heet RDP! RDP staat voor research development and production. Dit is de cyclus die iedere zijde doorloopt om nieuwe voertuigen te produceren. Het bepaalt wanneer Tier0 over gaat in Tier 1 etc. Het kan worden beinvloed door de bombardementen zoals eerder gezegd. De HC had in het verleden meer invloed op deze RDP maar dit is teruggeschroefd.
Tier 0 bijv. houdt in dat de Duitsers beginnen met een lichte antitankkanon, pak 36 (zwaarder is er nog niet) ook is hun zwaarste tank op dat moment een PZKW IIIh, terwijl de geallieerden in Tier 0 al wat zwaarder tanks hebben met de MAthilda bijv. Ook bij de vliegtuigen is dit verschil. Het systeem houdt dus de productiecyclus (RDP) bij die er voor zorgt dat er op een gegeven moment Tier 1 voertuigen beschikbaar worden. Maar dit kan worden vertraagd doordat de vijand de farbieken in het achterland bombarderen. Uiteindelijk is Tier 3 de hoogste cyclus waarbij de Duitsers de beschikking krijgen over de Tiger I. De hoeveelheden zijn echter beperkt daar een Tiger bijv een dure tank is. Per brigade zijn er dan minder dan bijv. IIIh's . Sommige voertuigen uit Tier0 zijn ook niet altijd meer te krijgen.


Wapens
Ieder wapen is uniek. Als je leert om met de Enfield van de Britten te schieten zul je echt moeten wennen aan de mauser van de Duitsers. De MG34 schiet weer totaal anders de Vickers van de Britten, maar ook de granaatwerp geweren zijn anders. Zo hebben de granaten van de Duitsers en de Engelsen alleen een concussie effect terwijl die van de Fransen ook Panzer penetrerend zijn. Dit is allemaal historisch correct.

Geluid
Het geluid in dit spel is van cruciaal belang. Je moet echt leren wat het verschil is tussen het geluid van een vijandelijke en een eigen tank. Ook het verchil van eigen en vijandelijk geweer vuur kan van levensbelang zijn. Het geluid in deze game is zo innemend dat het je helemaal opslokt in het spel. Een koptelefoon is dan ook een must!

1.29
Met 1.29 zal er een tutorial komen die noobs de finesses van het spel bijbrengt, zodat ze niet meer in het diepe worden gegooid.
Ook is men bezig om teamwork meer te bevorderen, en waarschijnlijk zullen er nieuwe spawnmethodes komen. Zoiets als spawnen bij een missieleider o.i.d. maar men is er nog mee bezig. Het zit dus in de pijplijn, zoals nog heel veel andere veranderingen. Het vergt veel tijd en geld. Het zijn in ieder geval zaken waarover veel wordt gediscussieerd en CRS (Cornered Rat Software: de makers) luistert graag naar ons. Ze zijn klein, onafhankelijk maar toegewijd. het betekent wel dat ze niet alles direct voor elkaar krijgen. Dit kost veel tijd met zo weinig mensen. Ze willen ook weinig concessies doen, anders zou het spel wat ze hebben gemaakt niet zijn wat het nu is. Men wil het spel maken tot het ultieme spel op dit gebied. Het blijft zich maar doorontwikkelen en steeds weer vraag je je af wat voor nieuws ze weer voor elkaar krijgen. "Mensen spelen Battleground Europe niet om wat het is, maar om wat het niet is", aldus Lord Bilton, één van de meest bekende spelers binnen de community.

Freetrial

Binnenkort in de winkel de GamesTM van september met een 4 pagina artikel over de game. Waarschijnlijk met een free trial zonder CC!!!
Voor meer info check ook www.dutchd.nl (De Nederlandstalige BE community site)


zo aug 24, 2008 11:44 pm
Profiel WWW
Avatar gebruiker
John S.

Geregistreerd:
ma dec 20, 2004 11:46 pm
Berichten: 4915
Woonplaats: Landgraaf
Bericht 
Klinkt alemaal erg goed.
Ik heb alleen één groot probleem: tijd !

_________________
Voorheen bekend als: Jumpmaster

There was no glory in the victory of war, only honor to those who fought bravely,
and memories of those who sufferd and died in battle. D.R. Burgett


ma aug 25, 2008 7:48 am
Profiel ICQ
ewalk

Geregistreerd:
vr sep 30, 2005 1:20 am
Berichten: 209
Woonplaats: Groningen
Bericht 
Deze week is de trial en de prijsvraag via GamesTM begonnen. Hij loopt van 2 t/m 15 september. Als het goed is zonder creditcard.Maar dan alleen voor GAMESTM lezers. Je kunt via hun site volgens mij meer info krijgen of je moet het blad kopen. Je kunt in ieder geval een van de 3 jaarabonnementen winnen als je de free trial probeert.


vr sep 05, 2008 8:52 pm
Profiel WWW
ewalk

Geregistreerd:
vr sep 30, 2005 1:20 am
Berichten: 209
Woonplaats: Groningen
Bericht 
Met de nieuwe engine komen er nieuwe graphics. Men is er al druk mee bezig. Binnenkort de beta van 1.29 met wat nieuwe graphics.

Hieronder een voorbeeld van een van de nieuwe 3D gebouwen. een hele andere vertelling in vergelijking met de oude 2D gebouwen.


Before:

Afbeelding

After:

Afbeelding



Zie hier meer over de nieuwe ruines: http://jeremylindstrom.com/farm-house-ruin/


wo sep 17, 2008 5:44 pm
Profiel WWW
MouzurX

Geregistreerd:
di dec 02, 2008 4:49 pm
Berichten: 4
Bericht 
Afbeelding
Ontwikkelaar: Cornered Rat Software
Publishers: Trisynergy, GMX Media, Strategy First, Matrix Games
Releasedate: 6 Jun 2001, re-release 2005-2006

Wat is het?
Battleground Europe is een MMOFPS, die je moet benaderen als een MMORPG.
De game speelt zich af op 1 map die bestaat uit vele steden in België, Zuid-Nederland, Noord-Frankrijk, Zuid-oost Engeland en het zuidwesten van Duitsland.
De game(een campaign) begint in 1940 bij de Slag om Frankrijk. De Allied (Britten en Fransen) proberen de Axis (Duitsland) tegen te houden. Wanneer de allied van het vasteland zijn verdreven wint Axis, wanneer Allied de duitsers hebben teruggedrongen winnen zij de campaign en begint het weer helemaal overnieuw.

Wat doe je in de game?
In de game draait het voornamelijk om het aanvallen en verdedigen van dorpen/steden. Tussen 2 steden is een Forward Base die Allied of Axis kan zijn. Wanneer een zijde de FB bezit, kan die de stad van de andere zijde aanvallen.

Om een stad aan te vallen kunnen spelers Mobile Spawn Points maken, zodat infanterie daar kan spawnen en binnen 1-2 min in de stad kunnen zijn. Ook kunnen er tanks, antitankgeschut en luchtafweergeschut gespawned worden bij de FB, die vanaf de FB naar de stad gebracht moeten worden, wat meestal 5 min duurt. Ten slotte kan je ook vliegtuigen spawnen bij een vliegveld, waarbij het gemiddeld 10 minuten duurt voordat je bij de stad bent.

Mits je natuurlijk de stad bereikt, want vaak raak je al in meerdere gevechten terecht voordat je er bent. Ook zijn spawns die 20-30 minuten duren eerder regel dan uitzondering, zeker met tanks en vliegtuigen.

Ook kan je de High Command van de Allied/Axis betreden wat een heel ander aspect van de game belicht. De HC beslissen waar elke divisie naartoe gaat en welke steden er aangevallen zullen worden. Zij bekijken de kaart dus van een hoger perspectief en de game verandert dan meer in een soort schaakspel. Dit is aan te raden voor de mensen die van strategische en tactische map-based games houden.

Als wat kan ik allemaal spawnen?
Je hebt een 9-tal verschillende infantrie "load-outs". Een hele lading tanks en vliegtuigen. En als laatste anti-tank/anti-lucht geschut.(Zie hier))
Een belangrijke opmerking is dat je geen wapens van andere kunt oppakken en je als een tank/vliegtuig/atg/aaa moet spawnen. Je kan niet als infanterie zomaar in een tank springen en wegrijden, wat in het echt ook niet gebeurde.

Waarom zou ik dit spel spelen?
-In een beetje groot gevecht om een stad zijn 150+ mensen betrokken.
-Realisme, infanterie gaat 9 van de 10 keer dood door 1 schot. Wanneer je met een tank op een andere tank schiet en je kogels de tank niet penetreren, dit wordt berekent d.m.v. meerdere factoren( zie dit filmpje voor uitleg), gaat de tank niet dood, ook al zou je hem 100 keer op precies dezelfde manier beschieten.
-Enorm goede vliegtuigsimulatie. Mensen die IL-2 hebben gespeeld komen wel aan hun trekken.
-Met een tank column van 20+ tanks + infanterie een vijandelijke stad aanvallen, terwijl vriendelijke bommenwerpers in formatie over je heen vliegen en parachutisten op de stad worden gedropt is gewoon FOCKING GRUWELIJK!

Screenshots:
ENORM handige screenshot-viewer, meer dan 150 screenshots.

Hier een paar screenshots uit een screenshot topic op de forums:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Video's:
Video die voornamelijk Luchtafweergeschut vs Vliegtuigen bij een aanval op een stad laat zien.

Allied Promotion-video

Promotion video

Luchtafweergeschut video(2 jaar oud)

Gevarieerde compilatie

Dogfight video

Ik wil het spelen, waar kan ik het uitproberen?
Mmorpg.com deelt gratis trials uit.
1. Registreer je op http://www.mmorpg.com
2. Bemachtig hier je gratis trial.
3. Volg de link naar de site van battleground europe om een account te maken.
4. Download de game.
5. Installeer het spel en je kan spelen.

Er is een in-game tutorial, maar als je nog vragen hebt (die je vast zult hebben) stel ze hier of in-game of gebruik de wiki/manuals op de officiële site.

Sites:
Officiele site
Wiki
Manuals
Nederlands battleground europe forum Ook handig voor vragen of nederlands ingame hulp.


di dec 02, 2008 4:50 pm
Profiel
MouzurX

Geregistreerd:
di dec 02, 2008 4:49 pm
Berichten: 4
Bericht 
Betalende spelers (ik o.a.) kunnen nu free trials weggeven van 2 maanden lang waar geen CC gegevens voor nodig zijn.

Als je graag een trial wilt, post hier een berichtje en ik zal er zo snel mogelijk een sturen.


ma dec 22, 2008 6:06 pm
Profiel
Avatar gebruiker
Wessel

Geregistreerd:
di nov 23, 2004 1:29 pm
Berichten: 970
Woonplaats: Arnhem
Bericht 
Heren. Wat zijn de kosten tegenwoordig van dit spel? En zijn deze nieuwe grafische verbeteringen al in gebruik?

_________________
"If I never meet you in this life, let me feel the lack; a glance from your eyes, and my life will be yours."


wo dec 24, 2008 12:57 pm
Profiel
MouzurX

Geregistreerd:
di dec 02, 2008 4:49 pm
Berichten: 4
Bericht 
Wessel schreef:
Heren. Wat zijn de kosten tegenwoordig van dit spel? En zijn deze nieuwe grafische verbeteringen al in gebruik?


~10 euro per maand bij 1 maandelijks subscription
~9 euro per maand bij 6 maandelijks
~8 euro per maand bij een jaar ... zoiets was het.

Er zijn al wat mooiere gebouwen, mooiere wolken (HEEL MOOI :P), mooie nieuwe vliegtuigen.
En nu zijn ze bezig de rest allemaal te vernieuwen voor 1.30 die in mei komt ofzo.


do dec 25, 2008 3:03 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group