Het is nu do sep 20, 2018 9:10 am

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Battlefield 1942 & Battlefield: Road to rome 
Auteur Bericht
dennisb

Bericht 
hm, nu heb ik 1 probleempje, wanneer ik een server join met FH dan staat er wrong version, wanna update ? maar dan krijg ik virus melding dus, waar kan ik die update vinden ?

Edit: heb het al!

vr mei 26, 2006 8:08 pm
Profiel
dennisb

Bericht 
hm, heeft iemand toevallig een link met Fanmappack #6 ?

za mei 27, 2006 5:29 pm
Profiel
Wessel

Bericht 
Even opzoeken op de FH site (http://forgottenhope.bf1942files.com/in ... ?flash=yes). Heb laatst een bescheiden lan-party gehouden met een vriend van me. Zijn we de hele dag op de server HomeOfTheDamnedPriest FH gaan spelen die ook de nieuwe maps hebben. Erg goed moet ik zeggen! Echt een aanrader.

zo mei 28, 2006 6:47 pm
Profiel
Thompson

Bericht 
Pff, het is echt een (sorry dat ik het zeg) ........... spel :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Speel dan Call of Duty, dat is pas echt vet!!! :!: :!: :!: :!: !!!

wo mei 31, 2006 7:25 pm
Profiel
-Spitfire-

Bericht 
BF1942 waarom vind je het z'n .......... spel?
Loopt ie de hele tijd vast (heb ik ook)

wo mei 31, 2006 7:37 pm
Profiel WWW
ik ben Michiel

Bericht 
Daar heb ik geen last van alleen jammer dat je zo weinig munitie hebt. Maar het is iets heel anders als Call Of Duty of Medal of Honner

"Geen enkele soldaat komt ongedeerd uit een oorlog"

wo mei 31, 2006 7:58 pm
Profiel
Wessel

Bericht 
Thompson schreef:
Pff, het is echt een (sorry dat ik het zeg) ........... spel :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Speel dan Call of Duty, dat is pas echt vet!!! :!: :!: :!: :!: !!!

Dat is jouw mening he! (en een nogal vrij ongezouten ook nog) Ik ben zelf niet zo'n grote CoD fan maar daar heb ik op dit forum al genoeg over gezegd. Ik zal het daarom ook laten bij Battlefield 1942; een geweldig spel met een rete goed concept dat zij op de kaart hebben gebracht. Met Forgotten Hope als mod kan het spel al helemaal niet meer stuk!

do jun 01, 2006 9:47 am
Profiel
-Spitfire-

Bericht 
Bij Battlefield 1942 is het niet heel realistisch.Er zijn maar heel weinig soldaten en als ze doodgaan komen ze gewoon weer terug.Als die dingen nou op ware grote en aantallen zouden maken zou het veel leuker zijn om het spel te spelen.

do jun 01, 2006 1:22 pm
Profiel WWW
dennisb

Bericht 
Wessel schreef:
hele dag op de server HomeOfTheDamnedPriest FH gaan spelen die ook de nieuwe maps hebben. Erg goed moet ik zeggen! Echt een aanrader.

ooh leuk, als ik speel speel ik daar ook bijna altijd!! :wink:

wat is jou ingame als ik vragen mag ? :roll:

do jun 01, 2006 4:50 pm
Profiel
ik ben Michiel

Bericht 
Battlefield '42 is wel fijn maar het is inderdaad onreallistisch. Ik vind het online spelen anders wel het fijnst van het hele spel. Maar als je altijd moet denken aan de realiteit is de lol er veel te veel van af.

do jun 01, 2006 7:02 pm
Profiel
Wessel

Bericht 
Dennisb; mijn nick is WED_hicks
ik ben Michiel: Jij hebt helemaal gelijk.
Ajacied: Als je realisme wilt kan ik je drie dingen aanraden:
1. Speel Battlefield Europe Online: http://www.tweede-wereldoorlog.nl/forum ... php?t=4144
2. Lees een boek
3. Ga het leger in

Spellen die realistisch zijn liggen vaak niet goed in de markt. Ook gaat te veel realisme vaak ten koste van de gameplay. Ook zijn deze spellen vaak online niet goed te spelen vanwege gebrek aan spelers. Kijk bijvoorbeeld maar naar het realistische Operation Flashpoint. Natuurlijk kan je ook iets als Battlefield Europe Online spelen. Maar dit spel is simpelweg niet voor iedereen weggelegd. Er gaat enorm veel tijd in zitten en soms heb je een kwartier achter elkaar niets te doen. Maar ook bij dit spel 'respawnen' de spelers waardoor eigenlijk dit spel in jouw ogen ook al niet eens realistisch zal zijn. Dan moet ik je toch de twee onderste opties aanraden. ;)

do jun 01, 2006 7:15 pm
Profiel
ik ben Michiel

Bericht 
Je hebt gelijk Operation Flashpiont is zo een goed spel en niemand speelt het want na een schot ben je dood zo simpel is dat nu.

do jun 01, 2006 7:17 pm
Profiel
dennisb

Bericht 
oh ok wessel misschien kom ik je nog wel een keer tegen :wink:

za jun 10, 2006 1:35 pm
Profiel
-Spitfire-

Bericht 
Wessel schreef:
Ajacied: Als je realisme wilt kan ik je drie dingen aanraden:
1. Speel Battlefield Europe Online: http://www.tweede-wereldoorlog.nl/forum ... php?t=4144
2. Lees een boek
3. Ga het leger in

Spellen die realistisch zijn liggen vaak niet goed in de markt. Ook gaat te veel realisme vaak ten koste van de gameplay. Ook zijn deze spellen vaak online niet goed te spelen vanwege gebrek aan spelers. Kijk bijvoorbeeld maar naar het realistische Operation Flashpoint. Natuurlijk kan je ook iets als Battlefield Europe Online spelen. Maar dit spel is simpelweg niet voor iedereen weggelegd. Er gaat enorm veel tijd in zitten en soms heb je een kwartier achter elkaar niets te doen. Maar ook bij dit spel 'respawnen' de spelers waardoor eigenlijk dit spel in jouw ogen ook al niet eens realistisch zal zijn. Dan moet ik je toch de twee onderste opties aanraden. ;)

1.Oke maar ik bedoelde vooral de omgeving en huizen van het spel.Meestal als je ergens op schiet of er bommen op laat vallen het gebouw blijft gewoon staan.Ook het aantal mannetjes is erg weinig en elke keer komen de zelfde weer terug.
Wat ik ook erg onhandig vind is dat je elke keer moet wachten totdat je het spel weer in mag komen.
2.Boeken lees ik er al zat over.
3.En het leger in daar ben ik te jong voor en het lijkt mij niet erg leuk.

za jun 10, 2006 1:50 pm
Profiel WWW
ik ben Michiel

Bericht 
Probeer jij maar eens een spel te maken waarin je dat allemaal verwerkt. Als je bij Operation Flashpiont in een keer dood bent is dat niet fijn. Als de makers van Call of Duty dat gaan doen koopt op den duur niemand nog dat spel. En die games hebben bij mijn weten nog altijd doel om te verkopen of je ze nu echt speelt of er iets anders mee doet dat intereseert die makers helemaal niet.

za jun 10, 2006 4:14 pm
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende