Het is nu di sep 18, 2018 9:03 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Battlefield 1942 & Battlefield: Road to rome 
Auteur Bericht
-Spitfire-

Bericht 
Kijk dat je niet gelijk dood gaat als je geraakt wordt dat vind ik zelf ook niet zo leuk want dan zou ik het ook niet spelen.
Maar dat huizen er echt uit zien en dat er als er bommen op vallen en als je er met een kanon op schiet dat het huis in kapot gaat dat is toch niet teveel gevraagd?
En als dat zou zijn is het toch al wat meer realistischer en mooier.

zo jun 11, 2006 1:36 pm
Profiel WWW
nickMb

Bericht 
Dan raad ik voor jou aan om dit spel uit te proberen
Soldiers: Heroes of World War 2
http://www.tweede-wereldoorlog.nl/forum/viewtopic.php?t=772

ma jun 12, 2006 8:41 pm
Profiel
Wessel

Bericht 
-Spitfire- schreef:
1.Oke maar ik bedoelde vooral de omgeving en huizen van het spel.Meestal als je ergens op schiet of er bommen op laat vallen het gebouw blijft gewoon staan.

Het is duidelijk dat je niet echt thuis bent in het 3d shoot em genre. Er is namelijk nog geen 1 3d shoot em up met een volledig vernietigbare omgeving. En als er in sommige spellen huizen instorten of bomen omvallen dan is dit gescript. Daar komt nog eens bij dat dit spel uitkwam in het jaar 2002. Als je volledige omgevingen wilt die kapot kunnen dan moet je het advies van nickMB opvolgen.

Citaat:
Ook het aantal mannetjes is erg weinig en elke keer komen de zelfde weer terug.

Tsja... er bestaat zoiets als bandbreedte en netcode. De laatst genoemde was niet al te best bij BF42. Vooral in het begin. Na de nodige updates ging dat wel een stuk beter. Dit is puur een engine/netcode probleem wat overigens in die tijd ook niet veel beter had gekunt.

Citaat:
Wat ik ook erg onhandig vind is dat je elke keer moet wachten totdat je het spel weer in mag komen

Wat kan ik hier nou op zeggen :? :? :? Als je dit vervelend vind dan speel jij waarschijnlijk heel weinig 3d shoot em ups. Respawnen is toch 1 van de basis elementen van een online shooter. Of het nou op deze manier is, of round based.

ma jun 12, 2006 9:51 pm
Profiel
-Spitfire-

Bericht 
Citaat:
Dat kan ik hier nou op zeggen Als je dit vervelend vind dan speel jij waarschijnlijk heel weinig 3d shoot em ups. Respawnen is toch 1 van de basis elementen van een online shooter. Of het nou op deze manier is, of round based

Als je het spel niet online speelt is dat toch niet nodig?

di jun 13, 2006 12:33 pm
Profiel WWW
Mario

Bericht 
Wessel schreef:
Respawnen is toch 1 van de basis elementen van een online shooter. Of het nou op deze manier is, of round based.

Kan iemand dit even naar het Nederlands vertalen aub ? :lol:

di jun 13, 2006 1:53 pm
Profiel
Bart Geraerts

Bericht 
Terug tot leven komen is 1 van de basis elementen van een internet-schietspel. Of het nu op deze manier (om de x seconden, nvdr.) is, of round based (je komt pas terug tot leven na een gespeelde ronde, nvdr.).

Voorbeelden:
Battlefield games: je komt terug tot leven om de 15 (?) seconden.
Counterstrike games: je komt terug tot leven na iedere ronde.

di jun 13, 2006 3:32 pm
Profiel WWW
Wessel

Bericht 
-Spitfire- schreef:
Citaat:
Dat kan ik hier nou op zeggen Als je dit vervelend vind dan speel jij waarschijnlijk heel weinig 3d shoot em ups. Respawnen is toch 1 van de basis elementen van een online shooter. Of het nou op deze manier is, of round based

Als je het spel niet online speelt is dat toch niet nodig?

Geef ik je gelijk in. Maar dit spel is ook puur bedoeld om online gespeeld te worden. Het 'offline' gedeelte is een slap geheel en niet de moeite waard. Meer om te oefenen voor je online gaat spelen. BF2 kan zelfs niet zonder een internet verbinding.

En bedankt Bart voor je duidelijke uitleg :D

di jun 13, 2006 7:55 pm
Profiel
Bart Geraerts

Bericht 
Geen probleem hoor,

Battlefield Vietnam is af en toe wel humoristisch offline :P Continu met een Huey Gunship ergens boven hun spawnplaats blijven hoveren... om de 20 seconden even maaien, en zo sta je n° 1 in de ranks :P maar online hoef je zoiets niet te proberen :)

di jun 13, 2006 8:04 pm
Profiel WWW
Mario

Bericht 
Bart Geraerts schreef:
Terug tot leven komen is 1 van de basis elementen van een internet-schietspel. Of het nu op deze manier (om de x seconden, nvdr.) is, of round based (je komt pas terug tot leven na een gespeelde ronde, nvdr.).

Voorbeelden:
Battlefield games: je komt terug tot leven om de 15 (?) seconden.
Counterstrike games: je komt terug tot leven na iedere ronde.

Dank je. :)
Ikzelf heb het spel nog maar enkel off line gespeeld. Totale kluns zijnde is het niet goed voor m'n zelfvertrouwen om elke 10 seconden al te worden neergemaaid. :lol:

Bovendien kijkt m'n zoontje er graag naar en als ik constant doodval is er voor hem niet veel lol meer aan.

di jun 13, 2006 8:13 pm
Profiel
Wessel

Bericht 
Om toch weer wat ontopic te gaan; wie heeft deze uitbreiding wel eens gespeeld? Ik vond het opzich wel een aardige uitbreiding. Ik heb hem toen voor mn verjaardag gehad en achteraf gezien maar goed ook. Ik denk dat deze uitbreiding niet het volledige bedrag waard was in die tijd. Toch zitten er goede mappen tussen moet ik zeggen.

di jun 13, 2006 10:18 pm
Profiel
ltn. george

Bericht 
ik heb beide battlefield uitbreidingen en heb ze met veel plezier gespeeld.
maar toen ik forgotten hope ontdekte ben ik daar op overgestapt.
steedts diezelfde sherman in bijna iedere map werd ik strontziek van :lol:

wo jun 14, 2006 9:02 am
Profiel
Wessel

Bericht 
Het is inderdaad verbazingwekkend hoeveel verschillende type shermans in FH rond rijden! Ik zou wel eens willen weten hoeveel verschillende voertuigen er in FH zitten. En dan mogen de verschillende textures op zelfde modellen ook mee gerekend worden! Het zou mij niets verbazen dat als je het aantal voertuigen in normaal BF42 + Road to Rome maal 10 doet dat je er nog niet bent.

wo jun 14, 2006 9:14 am
Profiel
Mario

Bericht 
Weet er iemand waar het gewone Forgotten Hope bestand nog kan worden gedownload (dus niet nr.2) ?

wo feb 06, 2008 11:58 pm
Profiel
Wessel

Bericht 
http://www.gamershell.com/download_11329.shtml
http://www.gamershell.com/download_11330.shtml
http://www.gamershell.com/download_11331.shtml

do feb 07, 2008 11:32 am
Profiel
Mario

Bericht 
Dank je, Wessel.

We hebben pas grote computerproblemen gehad. In de winkel hebben ze me echter verkeerd begrepen en ipv alles te back uppen, hebben ze niets bewaard en zijn we gewoonweg alles kwijt.
Vandaar dat ik veel zaken weer moet installeren.
Maar battlefield 1942 blijft tijdens de installatie steken (na amper 2%). Moet nog uitzoeken hoe dat komt. Daarna zal ik Forgotten Hope proberen te installeren.

do feb 07, 2008 3:57 pm
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende