Het is nu ma jun 18, 2018 1:18 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Battlefield 1942 & Battlefield: Road to rome 
Auteur Bericht
Wessel

Bericht 
Hmm. Ik neem aan dat je de juiste volgorde van bestanden afgaat? (1of3, 2of3, 3of3). En anders kan het zijn dat je file corrupt is. Probeer eens het eerste bestand van een andere server te downloaden.

za feb 09, 2008 12:30 pm
Profiel
Mario

Bericht 

Bedankt voor de links, Wessel.
Heb ze dit weekend gedownload (heeft enkele uren geduurd), maar de computer wil/kan de zip-bestanden niet ontzippen. Ik zal het eens met andere bestanden proberen.

Mijn originele BF1942 deluxe editie kan ik niet meer gebruiken om een of andere reden. Wat best jammer is, vind ik. Heb via e-bay goedkoop een basisversie kunnen kopen, maar het is toch niet helemaal hetzelfde denk ik.
Mijzelf kan het niet veel schelen, maar de oudste vraagt nu regelmatig om dat spel nog eens te spelen (hij was de forgotten hope-versie gewoon) en ik vrees dat hij nogal teleurgesteld is met het veel kleiner aantal mappen en soorten wapens die beschikbaar zijn (vraagt constant naar een Koningstijger, maar ik heb er nog geen gevonden op de basisversie).

ma feb 25, 2008 10:39 am
Profiel
Wessel

Bericht 
Zit ook niet in de basis versie. De Duitse tanks blijven bij het basis spel (zonder uitbreidingen) beperkt tot de Panzer 4, Tiger en Wespe (wat natuurlijk geen tank is maar ok). Road to Rome brengt de StugIII er bij.

FH voegt toe:

PzKpfw II Ausf. F
PzKpfw Panzer38(t)
PzKpfw III Ausf. J (early)
PzKpfw III Ausf. J (late)
PzKpfw III Ausf. L
PzKpfw III Ausf. L (mit Schürzen)
PzKpfw III Ausf. M
PzKpfw III Ausf. N
PzKpfw III Ausf. N (mit Schürzen)
PzKpfw IV Ausf. D
PzKpfw IV Ausf. F
PzKpfw IV Ausf. F2
PzKpfw IV Ausf. H
PzKpfw 739(f)
PzKpfw 747(r)
PzKpfw V "Panther" Ausf. A
PzKpfw V "Panther" Ausf. D
PzKpfw V "Panther" Ausf. G
PzKpfw VI Ausf. B "TigerII/Königstiger"
Marder II
Jagdpanzer IV/70 (V)
Jagdpanther
SdKfz 184 "Elefant/Ferdinand"
StuG III Ausf. B
StuG III Ausf. G
Sturmpanzer IV "Brummbär"
Flakpanzer IV "Ostwind

Waarom wilt hij de bestanden niet unzippen? Welke software gebruik je en wat is de foutmelding die je krijgt? Dit moet makkelijk op te lossen zijn. En waarom kan je de deluxe editie niet meer gebruiken? Vergeet je niet om hem te patchen?

ma feb 25, 2008 6:08 pm
Profiel
Mario

Bericht 
Update : 7-zip gedownload en die heeft de bestandjes probleemloos ontzipt.
Maar nu lijkt het eerste 'corrupt' te zijn. Ik ga eens een ander downloaden een van de komende dagen.

Intussen wel de 1.6.19-patch (of zoiets toch) gedownload en geïnstalleerd. Kunnen we toch al iets meer mee.
Ik hou je op de hoogte en toch al bedankt voor al je tips en informatie ! :)

Ah ja, de deluxe editie blijft bij het installeren steevast steken nadat hij amper 2% heeft geïnstalleerd. Mogelijk is de schijf lichtjes beschadigd (wat krassen op de bovenkant, wie weet ook wat op de onderkant, moeilijk te zeggen ; de jongste heeft een tijd graag met dergelijke schijven 'gespeeld' :roll: ).

wo feb 27, 2008 10:16 am
Profiel
Mario

Bericht 
Voilà, het voorbije weekend het eerste bestand nog eens van een andere server gedownload.
Ontzippen ging probleemloos met die 7-zip en dan alles geïnstalleerd.
Gisteren getest en FH werkt dus weer bij ons. :D

di maart 04, 2008 2:57 pm
Profiel
Wessel

Bericht 
Goed om te horen Mario! Veel plezier.

wo maart 05, 2008 9:54 am
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4