Het is nu do jun 21, 2018 4:31 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Hidden and Dangerous 3 
Auteur Bericht
Weidman

Bericht Hidden and Dangerous 3
Beste mensen,

Weet iemand iets over Hidden and Dangerous 3?

Met vriendelijke Memorial Day groet
Weidman

zo mei 28, 2006 11:35 am
Profiel
-Spitfire-

Bericht 
Is het nieuw spel?
Wie heeft het uitgeven?
Ik kan er namelijk niks over vinden.

zo mei 28, 2006 11:53 am
Profiel WWW
97Th Division

Bericht 
Ik heb er nog niks over gehoord maar zou wel mooi zijn als er een nieuwe kwam ja :D waar heb je het trouwens gehoord Weidman ? want ik kan er ook niks over vinden :?

Vriendelijke Memorial Day groet terug :wink: ( ik vertrek zometeen :P )

zo mei 28, 2006 1:15 pm
Profiel
Weidman

Bericht 
Het zit zo

Ik speelde een tijdje geleden Hidden and Dangrous en Hidden and Dangerous 2 opnieuw omdat ik het geweldige spellen vind.

Vervolgens denk ik, check Google eens even op Hidden and Dangerous 3. En wat zie je dan: dat Gamespy een Hidden and Dangerous 3 pagina in voorbereiding heeft.

Maar verder niks nieuws van het Westelijk front...

zo mei 28, 2006 2:44 pm
Profiel
Wessel

Bericht 
Ik zie dat er inderdaad sites zijn die er een 'pagina' van hebben. Zonder enige info overigens (zie IGN en Gamespy). Op de sites van Gathering en Illusions (uitgever en maker als ik me niet vergis) is niets terug te vinden. Sterker nog: beide sites zijn al heel hele lange tijd niet meer geupdate (nieuws dat nog uit 2005 en zelfs 2004 komt). Ik zou het echt het einde vinden als er een nieuw deel komt maar reken er maar niet op. Ze zouden ook Mafia 2 gaan maken maar na Vietcong 2 heb ik niet meer van ze gezien.

zo mei 28, 2006 6:50 pm
Profiel
Weidman

Bericht 
Ja Wessel, zou zeer mooi zijn als deze prachtige spellenreeks met een derde deel zou worden uitgebreid.

Ik vond het mooie spellen vanwege de indrukwekkende landschappen en bijbehorende muziek, en natuurlijk niet in de laatste plaats vanwege het feit dat je zelf je intenvory moet beheren.
Wat ik leuk zou vinden om te zien in H en D 3 is wat meer realisme bij het schieten. Bijvoorbeeld dat, wanneer je met een scoped K98 aan het balleren bent, je het geweer niet stil kunt houden en rekening moet houden met bullet drop en mogelijkheden om deze bullet drop te compenseren dmv kijkerinstelling. Maar misschien gaat dat wat te ver voor de gemiddelde H en D speler, alhoewel ik toch vermoed dat vooral mensen die realisme kunnen waarderen, deze spellenreeks spelen.

Het schijnt trouwens - dit is een beetje offtopic - dat de landschappen in Battleground Europe (een online WO2 spel waar je voor moet betalen) bijna realistisch zijn. Dat wil zeggen dat je dus bijvoorbeeld een Opel Blitz van Bitburg naar Maastricht moet rijden en daar dan ook echt 4 uur over doet.

Spreekt me zeer aan, ware het niet dat ik daar de tijd niet voor heb. Helaas.

Ik neem niet aan dat het veel zin heeft om de ontwikkelaars van H en D een email te sturen, we wachten wel gewoon op het spel, als dat al komt.

di mei 30, 2006 12:54 pm
Profiel
-Spitfire-

Bericht 
Weidman schreef:
Ik neem niet aan dat het veel zin heeft om de ontwikkelaars van H en D een email te sturen, we wachten wel gewoon op het spel, als dat al komt.

Je weet het nooit je kan het altijd proberen.En dan weet je gelijk of er wel een H en D3 komt of niet.

di mei 30, 2006 5:00 pm
Profiel WWW
Wessel

Bericht 
Ik denk inderdaad dat het weinig zin heeft om dat te doen. Ze weten dat ze een enorme schare met fans achter hun hebben staan maar de concurrentie in de markt is moordend! Ik weet niet of ze uberhaupt iets aan het ontwikkelen zijn. Geruchten gingen dat ze een vervolg wilde maken op Mafia zoals ik al eerder zei. Maar sinds Vietcong 2 heb ik niets meer van ze vernomen. Laten we hopen dat ze achter de schermen druk bezig zijn met nieuwe projecten want voor mij zijn zij absoluut de beste game ontwikkelaars samen met Bohemia!

[EDIT]
Ik ben er eens ingedoken en ik kwam op de volgende bevindingen. Het blijkt dat Irrational Games bezig is met een vervolg op 'een geliefd PC spel'. Irrational is overgenomen door 2k Games (of Take 2). Take 2 heeft al eens met Illusion Software om de tafel gezeten want het blijkt dus inderdaad dat Illusion (de makers van H&D) aan het kwakkelen is. De geruchten gaan dus dat er wel eens een vervolg gemaakt kan worden op Mafia EN HIDDEN & DANGEROUS! Het klinkt allemaal erg vaag maar we zullen er snel genoeg achter komen.

Mocht Irrational dus NIET aan H&D 3 gaan werken dan is de kans klein dat dit uberhaupt nog ooit gebeurd gezien de toestand van Illusion. Wordt vervolgd!
[/EDIT]

[EDIT 2]
Hoewel het slecht lijkt te gaan met Illusion zijn ze op dit moment bezig samen met PTERODON met een nieuw spel; namelijk Enemy in Sight. Dit spel heeft overigens niets met WOII te maken maar het geeft wel aan dat ze in ieder geval ergens mee bezig zijn.
[/EDIT 2]

di mei 30, 2006 11:54 pm
Profiel
SiC-Disaster

Bericht 
Wessel schreef:
Ik zie dat er inderdaad sites zijn die er een 'pagina' van hebben. Zonder enige info overigens (zie IGN en Gamespy). Op de sites van Gathering en Illusions (uitgever en maker als ik me niet vergis) is niets terug te vinden. Sterker nog: beide sites zijn al heel hele lange tijd niet meer geupdate (nieuws dat nog uit 2005 en zelfs 2004 komt). Ik zou het echt het einde vinden als er een nieuw deel komt maar reken er maar niet op. Ze zouden ook Mafia 2 gaan maken maar na Vietcong 2 heb ik niet meer van ze gezien.

over HalfLife 2 hebben ze ook 5 jaar niks los gelaten, waarna het vrijwel meteen had moeten uit komen ( maar ja toen had je dat gedonder weer met gestolen code etc etc )... dat zegt dus niet zo veel :wink:

wo dec 13, 2006 9:25 pm
Profiel
Wessel

Bericht 
Citaat:
over HalfLife 2 hebben ze ook 5 jaar niks los gelaten, waarna het vrijwel meteen had moeten uit komen ( maar ja toen had je dat gedonder weer met gestolen code etc etc )... dat zegt dus niet zo veel

Dat heeft hier vrij weinig mee te maken. Daarbij komt dat het niet helemaal klopt wat je nou zegt. In eerste instantie is Valve aan Team Fortress 2 gaan werken die nooit uit was gekomen. Daarna zijn ze ook nog eens begonnen aan een commerciele versie van CS. En aan het einde van het ontwikkel traject van Source hebben ze wel degelijk genoeg laten zien in filmpjes en demo's op bijvoorbeeld de E3.

Om weer ontopic te gaan; je kan niet echt zeggen dat Gathering en Illusions het makkelijk hebben in deze markt. Als ik zie hoe ze hun nieuws updaten kan je niet zeggen dat je het idee krijgt dat ze erg actief zijn. Maar zoals je in mijn edits kan lezen is TAKE2 bezig met het vervolg van een geliefd spel. Take2 heeft zoals je misschien wel weel Illusions overgenomen.

do dec 14, 2006 9:47 am
Profiel
SiC-Disaster

Bericht 
Ze zijn na HL1 vrijwel meteen begonnen aan HL2 hoor.
Maar goed dat was even om aan te geven dat stilte niet altijd meteen iets betekend :roll:
Er moet toch iets positiefs gepost worden? :mrgreen:

do dec 14, 2006 12:12 pm
Profiel
Wessel

Bericht 
Ja daar heb jij weer gelijk in. Maar ik ben te vaak teleurgesteld door projecten waar ik op zat te wachten en die nooit uitkwamen of nu nog steeds moeten komen :S Laten we het beste hopen van dit geweldige spel.

vr dec 15, 2006 9:51 am
Profiel
SiC-Disaster

Bericht 
true, ook ik heb een hekel aan hypes :mrgreen:
zien is geloven heb ik nu altijd... ik ga me niet over-druk meer maken over een spel want uiteindelijk verwacht je er toch te veel van.
zo gaat ook elke Rainbow Six game er steeds verder op achter uit ipv vooruit, het raakt steeds versimpelder. kijk maar naar Lockdown, daar heb je nog maar 1 team te besturen ipv de eerder 3 mogelijke teams, die je dan ook nog eens waypoints kon toekennen. dat is ook weggelaten, je word gewoon in de map geplant en je gaat lopen, want veel verschillende richtingen kan je toch niet op. je moet wel voorzichtig spelen etc maar tactisch is het niet, en dat was het eerst wel.

vr dec 15, 2006 10:00 pm
Profiel
Panzermeyer

Bericht 
Hidden & Dangerous 1/2 is het leukste spel wat ik ooit heb gespeeld. De mogelijkheden in het spel zijn eindeloos, je kunt van uniformen, helmen, wapens, munitie etc. wisselen. Bovendien werk je in een team en zijn de missies zeer mooi weergegeven.

Met een beetje fantasie begeef je jezelf werkelijk in Noord-Afrika, Noorwegen en Frankrijk. Ik hoop werkelijk dat H&D 3 ooit nog uitkomt..

di aug 28, 2007 7:05 pm
Profiel
steunwieler

Bericht 
Dat zal het waarschijnlijk ook Panzermeyer, waarom zouden ze dat niet doen? :wink:

di aug 28, 2007 10:27 pm
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende