Het is nu do sep 20, 2018 9:40 am

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 115 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Het grote SP:WAW topic 
Auteur Bericht
Wessel

Bericht 
Goed nieuws Siggy. Ik ben bezig met downloaden. Bedankt voor de post!

ma jun 27, 2005 11:02 pm
Profiel
Wessel

Bericht 
Ik heb hem al gespeeld. Beetje jammer dat de resolutie niet hoger gaat dan 800x600. Heb je daar nog tips voor? Want het spel ondersteunt dit namelijk wel.

di jun 28, 2005 2:08 pm
Profiel
Siggy

Bericht 
Ik heb begrepen dat er ook een CD-versie gekocht kan worden. Deze ondersteunt WEL de wat hogere resoluties en schijnt een dijk van een scenario editor te hebben. De gratis download versie ondersteunt GEEN resoluties hoger dan 800x600. Mocht je echt hogere resoluties willen en verwoede plannen hebben om scenario's te gaan schrijven; raad ik je aan te kopen. Zo niet, lekker gratis spelen.

Bij mijn weten heeft de "koop"- versie geen extra scenario's of campagnes, maar dat is iets wat eventueel in de toekomst kan veranderen.

di jun 28, 2005 9:27 pm
Profiel
Wessel

Bericht 
Dat had ik dus al ergens gelezen en ik hoopte eerlijk gezegd dat er een foefje was om hier aan voorbij te kunnen gaan. Helaas dus :(

Ik vind het overigens een slechtere port dan die van Steel Panthers 3. Vooral het geluid laat het soms afweten. Je ziet dan dat je eenheden onder vuur liggen maar je hoort dan helemaal geen geluid. Ook heb ik het idee dat het minder 'soepel' loopt dan SP3WaW. Dat heeft natuurlijk verder niets met je pc te maken maar met het feit dat de conversie naar XP minder goed gelukt is.

Verder blijft het een top spel en wil ik het iedereen aanraden die van strategie houdt en van realisme.

wo jun 29, 2005 11:44 am
Profiel
Jeroen_B.

Bericht 
Hey ik lees overal dat ik de manual moet gaan lezen maar die is compleet engels.
*snif snif*
Is er niet een in het nederlands of moet ik echt mijn engels maar opvijzelen :oops:
(ik heb het hier over spwaw niet een van die andere uitbreidingen van steel panthers)

za jul 16, 2005 6:52 am
Profiel
Siggy

Bericht 
Nee, daar zijn geen Nederlandse handleidingen van... :(

za jul 16, 2005 7:53 pm
Profiel
Jeroen_B.

Bericht 
:cry: *Snif snif* :cry: :cry:

moet hem dan toch maar in het engels lezen

:cry: *snif snif* :cry: :cry: :cry:

za jul 16, 2005 8:23 pm
Profiel
Siggy

Bericht 
Rustig lezen, woordenboekje ernaast en dan komt het vast goed. :)

ma jul 18, 2005 12:54 pm
Profiel
Rick

Bericht 
Ik heb het manual eigenlijk nog nooit gebruikt. Ik heb alles spelenderwijs uitgevonden.

Rick

Across that angry or that glimmering sea

ma jul 18, 2005 1:14 pm
Profiel
martijn

Bericht 
Ik ben met de Das Reich campagne bezig en wacht nu op de invasie van Rusland.
De battle om de Britten te zuiveren uit Foret de Nieppe was een aardige uitdaging. Mijn eenheden hebben behoorlijke verliezen geleden voordat ik het bos in handen had.
Zijn er nog meer spelers die de Das Reich campagne spelen en dezelfde ervaring hadden.

za jul 23, 2005 10:39 am
Profiel
Wessel

Bericht 
Ik moet het spel ook maar weer snel gaan spelen. Het is weer te lang geleden ;)

zo jul 24, 2005 1:40 pm
Profiel
Siggy

Bericht 
martijn schreef:
Ik ben met de Das Reich campagne bezig en wacht nu op de invasie van Rusland.
De battle om de Britten te zuiveren uit Foret de Nieppe was een aardige uitdaging. Mijn eenheden hebben behoorlijke verliezen geleden voordat ik het bos in handen had.
Zijn er nog meer spelers die de Das Reich campagne spelen en dezelfde ervaring hadden.

Ja. Dat scenario was een ramp voor m'n infanterie. Het terrein was volledig ongeschikt voor tanks, er zwierven mijnen rond... Compleet drama. Als ik me niet vergis (het is alweer even geleden) hadden de britten aan het einde van het scenario nog een vervelende verassing...

Maareh, wacht maar tot je in Rusland zit...

ma jul 25, 2005 6:51 am
Profiel
Wessel

Bericht 
Jullie moeten me even helpen want het is weer een tijd geleden, maar Das Reich is toch een gratis mod voor SP:WaW ?

ma jul 25, 2005 10:47 am
Profiel
martijn

Bericht 
Siggy schreef:
Ja. Dat scenario was een ramp voor m'n infanterie. Het terrein was volledig ongeschikt voor tanks, er zwierven mijnen rond... Compleet drama. Als ik me niet vergis (het is alweer even geleden) hadden de britten aan het einde van het scenario nog een vervelende verassing...

Maareh, wacht maar tot je in Rusland zit...

Ja, ik ben drie tanks kwijt geraakt aan die mijnen die her en der lagen, twee tanks die vast kwamen te zitten en een die in een ambush reed. Dit gebeurde vrij in het begin en ik had daardoor nog weinig tank ondersteuning over. Die verassing kreeg ik op driekwart van het spel. Er kwam een massale tegenaanval ondersteund met een paar mathilde 2 tanks :shock: . Gelukkig kwam ik ze midden in een bossage tegen waardoor ik ze vrij eenvoudig kon uitschakelen.

Dat wachten hoeft ik ben al in strijd met Ivan. Tot nu toe valt het nog mee, maar dat gaat zeker weten veranderen. Ik ben momenteel een boek aan het lezen over de Das Reich divisie. Als de Mod-makers zich houden aan wat ik aan het lezen ben mag ik mijn borst wel nat maken.
Om de hoge grond ten oosten van Yelnya heeft de divisie 4 weken lang bitter gevochten. De slag om Moskou waarbij ze eerst Gshatsk moesten innemen en na het mislukken van het offensief de massale tegenaanval van de Russen.

Hoever ben je in de campagne en welke troepen heb je.
Ik heb me aan de scenario info gehouden.
- 1 SS compagnie (te voet)
- 1 peleton 38 't (nu PzKpfw 4 E en Pzkpw 3 h)
- 1 FOO
en met de punten die overbleven
- 4 81 mm mortieren

ma jul 25, 2005 11:17 am
Profiel
Wessel

Bericht 
Ok, ik heb Das Reich gevonden en zelfs geinstalleerd ;) Maar wat raden jullie aan om te kopen in het begin? Ze hebben het over een groep van 5 Panzers en een FO unit. Maar daarna hou je wel heel veel punten over.

ma jul 25, 2005 10:11 pm
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 115 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende