Het is nu zo okt 21, 2018 4:36 am

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Nieuwe Medal of honour over de 82 airborne 
Auteur Bericht
Joey

Bericht 
Jumpmaster schreef:
Nee ik hou het op mijn PC.
Geen console voor mij.

Mijn huidige PC heeft een 6600GT videokaart en 1 gig werkgeheugen. Dat is net te weinig om soepel te kunnen spelen. Ik heb zelfs al problemen om COD online op een soepele wijze te spelen. Vaak is het bewegen en reageren er schokkerig, hetgeen mijn score niet echt ten goede komt.... :mrgreen:

Ik heb dezelfde videokaart en RAM geheugen en bij mij draait het, met alle opties op laag, net goed ;)

Albert Blockwell, 7th Kings Own Scottish Borderers.

ma sep 24, 2007 6:44 pm
Profiel WWW
John S.

Bericht 
Ok, thanx

There was no glory in the victory of war, only honor to those who fought bravely,
and memories of those who sufferd and died in battle. D.R. Burgett

ma sep 24, 2007 7:32 pm
Profiel ICQ
Johanvp

Bericht 
super_rop schreef:
Johanvp schreef:
Medal of Honor Airborne is vooralsnog geen stuiver waard.
Wederom een game ontwikkeld voor de console en aan het eind
een mislukte PC port gemaakt.

De demo liep soepel op mijn systeem, maar na wat ik allemaal
lees op forums is de MP voor PC bedroevend.

Waar baseer je dit op? Heb je het zelf zo ervaren? Ik vond de multiplayer namelijk net het grote pluspunt aan dit spel. Singleplayer loop je doorheen en dan leg je hem weg maar de multiplayer is best aardig.

Waar baseer ik dit op.

Op bijna 5 jaar online WW2 FPS games ervaring en op mensen die beide
MOH Airborne summits van EA hebben bezocht en de wetenschap dat EA input uit de community vroeg maar hier net als MOH Pacific Assault niets of veel te laat wat mee gaat doen.

Heb je een PC of Console ?

Ik ben een PC Gamer

Voor de pc gamer is er gewoon een hoop mis. Voor "best aardig" leg ik liever geen 50 euro neer. 6 Multiplayer mappen waarvan 3 remakes
is ook erg weinig. Er is vooralsnog geen dedicated server beschikbaar.
6 vs 6 of max 16 players in een 2007 game is belachelijk.

Er is een patch belooft, maar ik ben bang dat die te laat komt.
Kijk even naar het aantal online PC --> MOH Airboirne gamers :lol:

ma sep 24, 2007 11:26 pm
Profiel
Joey

Bericht 
Ehm, Airborne is absoluut geen game die "op het laatste moment een consoleport van gemaakt is". Sterker nog, in de eerste fases van de ontwikkeling werd er alleen ontwikkeld voor de PC.

Verder ben ik het met je eens dat de game een groot aantal fouten bevat die zeer snel moet worden opgelost of het sterft een vroege dood, en dan heb ik het met name over de multiplayer. De singleplayer is absoluut goed, zelfs een van de beste WO2-singleplayercampagnes die ik heb gespeeld (en dan even een keertje niet vanuit historisch correct oogpunt ;)) maar de multiplayer schort gewoon nog een hele hoop. De gameplay an sich is goed, maar verder is het nog knudde. Geen dedicated servers, slechts 12 man maximaal, geen spectator mode, veel te weinig content (slechts 6 maps en 3 spelmodes waarvan ik er maar 1tje de moeite waard vind), bugs en nog veel meer.

Maargoed, men heeft een patch beloofd tegen het eind van september dus ik ben benieuwd...

Albert Blockwell, 7th Kings Own Scottish Borderers.

wo sep 26, 2007 9:39 am
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4