Het is nu ma jun 18, 2018 8:45 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Call of Duty: World at War 
Auteur Bericht
piet2000

Bericht 
ik houw het wel bij cod4 na 5 jaar black hawk down te hebben gespeeld matchen te hebben gespeeld met mijn squad www.dfo-hq.nl zijn we maar bij cod4 gebleven wow vind ik maar een slap aftreksel somige wapens zijn over ruld andere weer niet ... :?

vr mei 22, 2009 4:08 pm
Profiel
wo2-freak

Bericht 
Ik heb Cod5 op de PS3, ik speel online. Ik heet WorldWar2Boy, wie wilt spelen?
Ik voeg je wel toe. Ik ben Prestige 1 + rank 8 :)

Toen ik prestige 1 had en weer begon op level 1, stond ik bovenaan in de lijst. Ik had 21 kills en 4 deads. Er zaten mensen bij die lvl 65 waren en 5 kills en 15 deads hadden. Dat was best grappig, hun reactie via headset :P

wo mei 27, 2009 5:32 pm
Profiel
Wessel

Bericht 
piet2000 schreef:
ik houw het wel bij cod4 na 5 jaar black hawk down te hebben gespeeld matchen te hebben gespeeld met mijn squad www.dfo-hq.nl zijn we maar bij cod4 gebleven wow vind ik maar een slap aftreksel somige wapens zijn over ruld andere weer niet ... :?

Mijn hemel Piet2000. Zou je in het vervolg iets meer op je spelling kunnen letten? Daarnaast geef je een warrig verhaal. "somige wapens zijn over ruld andere weer niet". Wat bedoel je daar in godsnaam mee man?

En waar is WaW een aftreksel van dan? Van CoD4? Dat is niet zo gek gezien het een reeks van spellen is. Zo heeft CoD4 weer een hoop dingen gemeen met delen die daarvoor zaten maar zo kan je wel een tijdje doorgaan.

vr mei 29, 2009 3:45 pm
Profiel
wo2-freak

Bericht 
Wessel, ik denk dat je het verschil niet weet, of dat je een onbedoelde fout hebt gemaakt. CoD4 = éérste Modern Warfare v/d CoD reeks. Het heeft dus weinig tot niets gemeen met zijn voorgaande delen. CoD5 is dus een totaal ander spel dan CoD4, qua tactiek, strategie, wapens en omgeving/tijd.

PS: Binnenkort komt er een CoD (6): Modern Warfare 2 uit. Ergens in oktober volgens mij.

vr mei 29, 2009 4:06 pm
Profiel
-Spitfire-

Bericht 
World at War is gebouwd op de techniek van CoD4. Dus heeft zeker wel wat gemeen met CoD4.

vr mei 29, 2009 4:56 pm
Profiel WWW
Yorick

Bericht 
wo2-freak schreef:
Wessel, ik denk dat je het verschil niet weet, of dat je een onbedoelde fout hebt gemaakt. CoD4 = éérste Modern Warfare v/d CoD reeks. Het heeft dus weinig tot niets gemeen met zijn voorgaande delen. CoD5 is dus een totaal ander spel dan CoD4, qua tactiek, strategie, wapens en omgeving/tijd.

PS: Binnenkort komt er een CoD (6): Modern Warfare 2 uit. Ergens in oktober volgens mij.

Ik heb WaW nog niet gespeeld maar voor zover ik weet bouwt het gewoon voort op dezelfde engine.

Daarnaast: van tactiek en strategie is geen sprake, immers, je volgt een van te voren vastgestelde route door het spel waarbij het gros van je tegenstanders en hun 'filmische' acties en tegenacties van te voren gescript zijn. De enige vrijheid die je feitelijk hebt is de keuze uit je bewapening en de dekkingsmogelijkheden die je gedurende je (van te voren gegenereerde en vastgestelde) pad tegenkomt.
Wil je een game spelen waarbij je wel daadwerkelijk met tactieken kunt werken, zul je eerder moeten denken aan Hidden & Dangerous of de Operation Flashpoint/Armed Assault serie.

ma jun 01, 2009 2:04 pm
Profiel
Wessel

Bericht 
Ten eerste heb ik CoD:MW en was het me opzich opgevallen dat het niet in WWII afspeelt. Ten tweede maakte ik geen onbedoelde fout. Ik vind dat MW nog steeds veel gelijkenissen heeft met vorige CoD delen. Sowieso de manier waarop het gespeeld wordt (het is alleen in een ander jasje gestopt). Daarnaast is de tactiek gewoon hetzelfde bij MW als bij alle andere delen. Het is dezelfde lineaire gameplay waar je doorheen moet worstelen. En of je nu een Thompsen of een MP5 in je handen hebt... echt veel veranderd er niet aan de gameplay.

En zo zijn er nog wat andere zaken (neem nu bijvoorbeeld kleine details zoals de "tooltip" die je ziet als je mikt op een vriendelijk NPC) maar laten we het niet over MW hebben. Dat heeft toch bar weinig te maken met wat op dit forum besproken dient te worden.

Overigens ben ik het met Yorick eens dat spellen als H&D en OPF meer tactiek kennen maar dat wil niet zeggen dat een lineaire shooter dat niet heeft. Alleen bij dat soort shooters is de tactiek meer beperkt op microniveau.

vr jun 05, 2009 12:57 pm
Profiel
Yorick

Bericht 
Ik heb WaW gisteravond uitgespeeld op bovengemiddeld niveau en ik moet zeggen dat het dan soms best pittig kan zijn. Zolang je echter in je achterhoofd houdt dat alle voortgang die jij en je eenheid maakt getriggerd wordt door voorbij bepaalde locaties te komen of door het simpelweg lang genoeg uit te houden (bijv. de bestorming van de Reichstag) is het naar mijn mening een 'mooi' filmisch geheel.

Ik heb ongeveer drie kwartier nodig gehad om de Reichstag te bestormen, elke keer weer haalde ik het net niet totdat ik wat achter m'n eigen troepen ging zitten met een Kar98K en de sergeant op een gegeven moment uit zichzelf (dus na het verstrijken van een bepaalde tijd) het commando tot oprukken gaf.

Zolang je dus rekening houdt met het feit dat alle acties gescripted zijn en je niet als een rambo door het spel probeert heen te rennen maar meer om je heen kijkt naar alle gebeurtenissen die er plaatsvinden is het, zoals elke CoD weer een leuke ervaring.

ma jun 08, 2009 8:30 am
Profiel
bam666

Bericht 
Ik speel het spel ook, alleen op Single player, multi trekt mij niet meer.
Het spel is leuk alleen zoals eerder aangegeven commentaar stoort het geluid en de tijdsduur. Ik moet zeggen dat pacific mij toch minder trekt dan amerikaanse troepen landend op Normandië of Engelse troepen die door de woestijn razen.
Toch heb ik wel plezier beleefd aan het spel, kleine dingen als de honden, de snipers in de bomen die naar beneden vallen, de vlammenwerper, en de missie in het oostblok maakten mij toch blij.
Geef het spel een 7 Groeten Bob

wo jun 17, 2009 4:33 pm
Profiel
wo2-freak

Bericht 
bam666 schreef:
Ik speel het spel ook, alleen op Single player, multi trekt mij niet meer.
Het spel is leuk alleen zoals eerder aangegeven commentaar stoort het geluid en de tijdsduur. Ik moet zeggen dat pacific mij toch minder trekt dan amerikaanse troepen landend op Normandië of Engelse troepen die door de woestijn razen.
Toch heb ik wel plezier beleefd aan het spel, kleine dingen als de honden, de snipers in de bomen die naar beneden vallen, de vlammenwerper, en de missie in het oostblok maakten mij toch blij.
Geef het spel een 7 Groeten Bob

Lol? Je speelt geen multiplayer ? Raar, de singleplayer heb je binnen 2 uur uit en dat is het niet waard voor €40 a €60,- ..

wo jun 17, 2009 4:59 pm
Profiel
bam666

Bericht 
Er zijn meer mogelijkheden voor een student, alleen is dat op fora vaak niet gewenst om over te praten.

wo jun 17, 2009 5:02 pm
Profiel
Meveda

Bericht 
TE KOOP
Call of Duty World at War PC Game.
Zo goed als nieuw, geen krassen of zo.
Compleet met boekje slechts enkele weken geleden nieuw gekocht( aankoop bon is aanwezig)
Alleen Single Player uitgespeeld( ik speel nooit online)

20 Euro is vaste prijs, verzendkosten 1.76 of ophalen.

do nov 19, 2009 8:22 pm
Profiel WWW
muncio

Bericht Re: Call of Duty: World at War
COD WAW vind ik wel gaan. Het is wel heel snel afgelopen allemaal.

zo aug 28, 2011 6:43 pm
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4