Het is nu za sep 22, 2018 5:25 am

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Memoir'44 
Auteur Bericht
Mario

Bericht Memoir'44
Gisteren heb ik dat bordspel gekocht.
Het is het eerste in z'n genre dat ik koop, maar het ziet er wel leuk uit. Gisterenavond een eerste verkennend gevecht gehad met de oudste zoon rond St. Mère Eglise. We hadden nog lang niet alles onder de knie, maar het viel best mee.

Ik denk dat er hier nog wel enkele avonden vol spelplezier gaan kopen en blijkbaar zijn er ook uitbreidingspakketten beschikbaar. :)

Ah ja, via deze website heb je wat meer informatie : http://www.daysofwonder.com

zo jul 13, 2008 9:13 pm
Profiel
Joey

Bericht Re: Memoir'44
Mario schreef:
Gisteren heb ik dat bordspel gekocht.
Het is het eerste in z'n genre dat ik koop, maar het ziet er wel leuk uit. Gisterenavond een eerste verkennend gevecht gehad met de oudste zoon rond St. Mère Eglise. We hadden nog lang niet alles onder de knie, maar het viel best mee.

Ik denk dat er hier nog wel enkele avonden vol spelplezier gaan kopen en blijkbaar zijn er ook uitbreidingspakketten beschikbaar. :)

Ah ja, via deze website heb je wat meer informatie : http://www.daysofwonder.com

Ik heb hem ook, speel het zowel met de jongere als de oudere broer. Die avonden spelplezier komen zeker goed, het is een erg vermakelijk spel. Had van mij alleen wel wat meer diepgang in mogen zitten qua gameplay, maar daarvoor moet je misschien wat meer bij andere boordspelen zijn. (Axiv vs Allies?)

Albert Blockwell, 7th Kings Own Scottish Borderers.

wo jul 23, 2008 12:42 pm
Profiel WWW
Sébastien

Bericht 
Leuk spel, wat te simplistisch soms (een squad ventjes die ondanks hun zware verliezen toch nog vrolijk oprukken en een colonne panzers verslaat bijvoorbeeld) en idd véél uitbreidingsmogelijkheden. Laat je echter niet verleiden tot die uitbreidingen tot je de originele doos grijsgespeeld hebt!

Axis and allies -reeks is ook érg goed.

"All human beings are born free and equal in dignity and rights.They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood."

wo jul 23, 2008 2:34 pm
Profiel WWW
Sébastien

Bericht 
Ik weet niet of het mag maar op volgende link kom je bij een uitzonderlijk goedkope en betrouwbare spellenwinkel terecht. Wees gerust , zelf heb ik er niets bij te winnen :-) Maar ik speel zelf vaak gezelschapspelen en vind dat ze soms overdreven veel geld durven vragen in bepaalde winkels.

http://www.wingames.be/particulieren/in ... lieren.htm

"All human beings are born free and equal in dignity and rights.They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood."

wo jul 23, 2008 2:38 pm
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]