Het is nu do maart 28, 2024 9:05 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 
Piet de Jong 
Auteur Bericht
WegguM
Bericht Piet de Jong
Wie heeft voor mij het adres van voormalig premier, minister van defensie, duikbootkapitein en BBO chef Piet de Jong?

Ik zou namelijk van hem het een en ander te weten willem komen over BBO agent Tobias Biallosterski. Hij is in het Oranje hotel overleden aan schotwonden, opgelopen tijdens zijn vluchtpoging in Obdam.

Piet de Jong is waarschijnlijk de laatste nog in leven zijn BBO medewrker die Tobs gekend heeft.


wo apr 14, 2010 7:07 pm
Pieter F
Bericht 
Comu schreef:
Bel Lubbers?

Ghehe..

Nee, maar even serieus. Ik betwijfel eerlijkgezegd of iemand hier het adres van deze oud KVP premier heeft liggen. Misschien een oproep doen via een veteranenorganisatie/instantie?


wo apr 14, 2010 8:49 pm
Avatar gebruiker
Jelle Y.

Geregistreerd:
do jul 23, 2009 11:43 am
Berichten: 3092
Woonplaats: Leeuwarden
Bericht 
of via het Ministerie van Algemene Zaken.
Diverse internetbronnen geven aan dat hij in Wassenaar woont

Wanneer je 'm spreekt, 'bedank' 'm even: hij heeft ooit de BTW ingevoerd in Nederland :(

_________________
Jelle
Awards/Persons Editor

"The Navy can lose us the war, but only the Air Force can win it. The fighters are our salvation, but the bombers alone provide the means of victory." Winston Churchill


wo apr 14, 2010 9:14 pm
Profiel
MichelG
Bericht 
Of probeer het eens bij het CDA.
Piet de Jong was van de KVP die later opging in het CDA.

Kan me overigens goed voorstellen dat ze i.v.m. de aanstaande verkiezingen weinig tijd hebben :)


wo apr 14, 2010 9:34 pm
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
En voor het geval iemand toch het adres blijkt te hebben... wees even zo vriendelijk het NIET hier neer te zetten. Daar hebben we PM's voor...

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


wo apr 14, 2010 9:40 pm
Profiel WWW
muncio
Bericht 
Leuk ik moet BTW voor 1e kwartaal afdragen.


do apr 15, 2010 3:05 pm
Vin1
Bericht 
muncio schreef:
Leuk ik moet BTW voor 1e kwartaal afdragen.


Als het goed is heb je dat toch ook weer verlegd...


do apr 15, 2010 3:17 pm
muncio
Bericht 
En hoe meer hoe beter :D


do apr 15, 2010 3:22 pm
Siletzky
Bericht 
Wat een toeval, WegguM! Ik was aan het googelen op de naam Biallosterski omdat ook ik (sinds enige jaren zelfs) zeer in het verhaal van Tobs geïnteresseerd ben. En nu blijk jij gisteren in datzelfde kader een vraag naar het adres van Piet de Jong geplaatst te hebben! Dus ik heb me prompt op dit forum geregistreerd.
Van De Jong weet ik dat hij in Wassenaar woont en ook dat de nog in leven zijnde leden van zijn kabinet nog regelmatig (ik meen te weten zelfs maandelijks) bijeenkomen. Dus als hij zelf al niet te traceren is, dan moet je hem via één van die anderen wel kunnen vinden. Bovendien lees ik net op wikipedia over de Jong nog dit: "(...) In 2010 was hij, 94 jaar oud inmiddels, nog uitgebreid aan het woord in Nieuwspoort bij de publicatie van een biografie van Joseph Luns." Dus in het uiterste geval moet Nieuwspoort je wel verder kunnen helpen.
Succes alvast - en ik houd me zeer aanbevolen voor nadere uitwisseling van gegevens!


do apr 15, 2010 3:24 pm
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Piet de jong woont in Den Haag volgens de website Parlement en Politiek, mogelijk kan je hem in het telefoonboek vinden. Er staat maar 1 P.J.S. de Jong in.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


do apr 15, 2010 6:01 pm
Profiel WWW
Avatar gebruiker
Jelle Y.

Geregistreerd:
do jul 23, 2009 11:43 am
Berichten: 3092
Woonplaats: Leeuwarden
Bericht 
Wilco_Vermeer schreef:
Piet de jong woont in Den Haag volgens de website Parlement en Politiek, mogelijk kan je hem in het telefoonboek vinden. Er staat maar 1 P.J.S. de Jong in.


Leukerd: wij allemaal detectiveje spelen met onze high tech internet: staat ie gewoon in het telefoonboek :wink:

_________________
Jelle
Awards/Persons Editor

"The Navy can lose us the war, but only the Air Force can win it. The fighters are our salvation, but the bombers alone provide the means of victory." Winston Churchill


do apr 15, 2010 8:19 pm
Profiel
Avatar gebruiker
Wilco_Vermeer

Geregistreerd:
zo maart 14, 2004 3:03 pm
Berichten: 11903
Woonplaats: Bemmel
Bericht 
Tsja, Les 1 in de detective school: Kijk bij het meest voor de hand liggende.

_________________
"Als de Weg wordt gevolgd, gebruikt men paarden om akkers te ploegen. Als de Weg niet wordt gevolgd, gebruikt men paarden om oorlog te voeren."
(Lao-Tse)


do apr 15, 2010 10:59 pm
Profiel WWW
WegguM
Bericht Bedankt
:oops: :oops:
Bedankt voor alle hulp, maar ben er sinds donderdag na een lezing van Victor Laurentius achter gekomen dat ik een andere Piet de Jong moet hebben. Sorry, sorry, sorry !
:oops Willem


za apr 17, 2010 11:44 am
wo2-freak
Bericht 
Wilco_Vermeer schreef:
Tsja, Les 1 in de detective school: Kijk bij het meest voor de hand liggende.


Tegenwoordig denk je dan meteen aan: INTERNET of GOOGLE!
...


za apr 17, 2010 10:04 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 14 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group