Het is nu di apr 16, 2024 10:35 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Artikel Checkpoint 
Auteur Bericht
Teije
Bericht 
edit: Sorry, ik heb pagina 2 per ongeluk overgeslagen...


Laatst bijgewerkt door Teije op do aug 26, 2004 12:37 pm, in totaal 1 keer bewerkt.



do aug 26, 2004 12:29 pm
Hans
Bericht 
Nou Teije, er is niemand die mij voor 100% zeker kan vertellen dat ze het George Cross nooit heeft ontvangen, dus ze krijgt van mij het voordeel van de twijfel totdat iemand met tegenbewijzen komt. Wel is het zeker dat ze nergens in de 'Registers' voorkomt, maar deze zijn ook niet allemaal waterdicht en/of up-to-date.


do aug 26, 2004 12:34 pm
Hans
Bericht 
Ondertussen ben ik al weer wat wijzer geworden, en nu druk ik me nog héél voorzichtig uit hoor. Anja komt nergens in de registers voor als GC-ontvangster, een conclusie die de Britse delegatie in Nederland overigens al vanaf 2001 wist :?


di nov 30, 2004 5:27 pm
Hans
Bericht 
Mijn artikel ligt op het ogenblik bij de redactie van Checkpoint. Vroeger als eigenlijk gewenst, maar er zal bij de redactie nog wel wat aan gesleuteld moeten worden :wink: Ze zouden in ieder geval proberen om vandaag hier op terug te komen.


vr dec 10, 2004 8:52 am
Hans
Bericht 
Ik heb vrijdag 14 januari j.l. een telefoontje gehad van de redactie van Checkpoint dat mijn artikel over 'Nepveteranen' in het maart-nummer geplaatst zal gaan worden. Dit nummer zal eind februari bij de abonnees in de bus liggen.


zo jan 16, 2005 9:52 pm
Rob McRoy
Bericht 
Hans, is het mogelijk dat niet Checkpoint lezers toch een copie van het artikel kunnen lezen. Gezien mijn interesse voor deze zaak.
Alvast dank.


zo jan 16, 2005 10:07 pm
Hans
Bericht 
Rob,

Het artikel bestaat uit minimaal 3 pagina's, dus ik moet even kijken hoe we dit technisch op zullen gaan lossen op dit forum. Mocht hier geen technische oplossing voor mogelijk zijn en/of ik geen toestemming krijgen van het bestuur, zal ik persoonlijk een copie naar je opsturen.


zo jan 16, 2005 10:19 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Hans, er zal gekeken worden naar een oplossing. Staat Anja Leijssen nog voor februari gepland ?


zo jan 16, 2005 10:53 pm
Profiel
Hans
Bericht 
Nee Barry, in eerste instantie zou mijn artikel in het januari-februari artikel geplaatst gaan worden (zal verstuurd worden op 28 januari a.s.). Maar door omstandigheden op de redactie van Checkpoint is mijn artikel een maand uitgesteld naar het maartnummer, en dit zal eind februari verstuurd gaan worden.

Overigens, mijn artikel ligt helemaal klaar hoor, maar er schijnen meer onderwerpen over onderscheidingen in het komende nummer geplaatst te gaan worden, en deze zijn nog niet helemaal klaar. Vandaar dat alles een maand opgeschoven wordt.


ma jan 17, 2005 9:59 am
Roel R
Bericht 
Enig idee wanneer de Limburg een artikel heeft?


zo jan 30, 2005 12:28 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group