Het is nu do maart 28, 2024 11:54 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Waddenzee: Onbekend neergestort vliegtuig? 
Auteur Bericht
Vin1
Bericht 
Dus jij wil zeggen dat het niet vaststaat dat dit Duinkerken is?


wo dec 30, 2009 11:48 pm
PoppyBooks
Bericht 
Nee, dat zeg ik niet.
Ik zeg alleen maar dat er blijkbaar al veel onderzoek is gedaan door iemand. Hierdoor zal blijkbaar ook de foto van spitfireman gelinkt zijn aan Al Beere/Duinkerken/N3180 KL-B. En de foto die jij in je bezit hebt, komt toch aardig overeen met de foto van spitfireman (tenminste wat betreft het wrak van de spitfire).
Dus ik ga voor Duinkerken.


do dec 31, 2009 12:37 am
Vin1
Bericht 
De foto komt zeker overeen!
Alleen de bron dat dit Duinkerken is, is niet gegegeven....


do dec 31, 2009 12:52 am
Dennis N
Bericht 
Pffff, kijk nu eens naar de twee foto's, dat ligt er toch dubbel en dik bovenop dat het dezelfde toestellen zijn! Via diverse fora heb ik nu al gelezen dat de plaats Duinkerken is, wat wil je nu nog meer? Als je zo blijft doordrammen op wat je wilt hebben, ben ik bang dat mensen op die fora in het vervolg een stuk minder behulpzaam zullen zijn.


do dec 31, 2009 12:58 am
Vin1
Bericht 
Dennis N schreef:
Pffff, kijk nu eens naar de twee foto's, dat ligt er toch dubbel en dik bovenop dat het dezelfde toestellen zijn! Via diverse fora heb ik nu al gelezen dat de plaats Duinkerken is, wat wil je nu nog meer? Als je zo blijft doordrammen op wat je wilt hebben, ben ik bang dat mensen op die fora in het vervolg een stuk minder behulpzaam zullen zijn.


Ik weet niet wat het probleem is, maar ik geef precies onder jouw reactie al aan:"De foto komt zeker overeen!"

Dit ik begrijp deze zin van jou niet zo goed: "Pffff, kijk nu eens naar de twee foto's, dat ligt er toch dubbel en dik bovenop dat het dezelfde toestellen zijn!"

Verder dram ik op het betreffende forum allang niet meer door en heb ik vanmiddag allang aangegeven dat ik het geloof....

Ook hier in dit topic geef ik meerdere malen aan dat ik het geloof dat dit Duinkerken is. Het enige wat ik aanhaalde was dat ik graag een duidelijk bron wilde zien dat beide foto's in Duinkerken gemaakt zijn.
Dat er om het zeker te weten een degelijke bron zou moeten komen, werd door meerdere mensen ondersteund in dit topic.

Dus al met al begrijp ik je verheven reactie niet zo? :roll:

En ja, misschien blijf ik hier in dit topic een beetje te veel over de bron doorzagen....
:wink: Daar zal ik dan op letten in het vervolg......


do dec 31, 2009 2:10 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group