Het is nu wo apr 24, 2024 4:53 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Waar verkopen ze Duitse wachthokjes ? 
Auteur Bericht
Dominic
Bericht Waar verkopen ze Duitse wachthokjes ?
Hallo,

Wie weet er sites waar ze Duitse wachthokjes van tijdens WO2 of repro's verkopen ?

Alvast bedankt


za apr 02, 2005 1:32 am
svdwal
Bericht 
Dominic,

Deze zul je zelf moeten maken, deze zijn niet te koop.
Of je moet toevallig ergens een oude tegenkomen, maar die kans is bijzonder klein.

Sjoerd


za apr 02, 2005 10:19 am
Appelmoos
Bericht 
Informeer eens bij musea. Wellicht hebben ze er en wellicht verkopen ze er een.
Lijkt me echter niet goedkoop....


vr apr 08, 2005 12:50 pm
Jeffrey44
Bericht 
wachthokjes? waarvoor heb je die dan nodig? :?


za apr 09, 2005 8:55 pm
Harro
Bericht 
Dominic van Rumst zeker?

!!!WAARSCHUWING!!!

Dominic, we letten op je...

http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=7000

Citaat:
Hallo iedereen van de grebbeberg enz,
Ik ben op zoek naar een heleboel dingens. Kan mij iemand helpen? Ik heb heel wat uniformen nodig om te huren of te lenen. lees hier: 1 uniform van een Duitse generaal, 2 uniformen van Duitse officieren, 2 uniformen van luitenanten, 14 uniformen van Duitse soldaten 1 uniform van een Duitse piloot. 3 uniformen van de SS. in totaal 23. Ook wil ik weten of ik twee kopie's kan huren en 19 helmen en een pilootkapje metbril. en 24 laarzen per 2 voet en 25 riemen. verder om te huren of te lenen: 1 Frans piloot uniform, Frans sergeant uniform, en 6 Franse soldaat uniformen. 1 Pilootkapje met bril, 7 Franse helmen. en 16 laarzen per voet en 8 riemen. En ook als het mogelijk is 2 Belgie'se piloot uniformen, 1 uniform van een Belgie'se luitenant en 2 uniformen van Belgie'se soldaten. Ook verder 2 Belgie'se pilootkapjes met bril, 1 leutenant hoofddeksel en 3 helmen en 12 laarzen per voet en 6 riemen en btw 4 brillen. Dank bij voorbaat als iemand mij kan helpen het is niet voor direct maar alvast bedankt voor wie mij kan helpen.
Voor de rest zorg ik wel!
Ps: Stuur mij een mailtje als je uitleg hebt bedankt.
Groeten Dominic Van Rumst


http://www.grebbeberg.nl/forum/forum.ph ... 11&group=2


za apr 09, 2005 9:00 pm
Bart Geraerts
Bericht 
Gustav, als je even een blik werpt op zijn profiel op dit forum, dan zal je zien dat het msn-adres een adres is dat op het grebbeberg forum al wordt vernoemd ;)


za apr 09, 2005 9:36 pm
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Zullen we niet te veel ingaan op de persoon Dominic, maar hem eerder wijzen op een site waar ze deze wachthokjes verkopen.
Ik wil geen Dominic-bash-topic, hij doet hier niks verkeerds, het is een volstrekt legitime vraag en er is niks illegaals aan een wachthokje voor je deur (wie wil dat nu niet...).
De post van Gustav lijkt me dan ook duidelijk genoeg. Mocht Dominic dit trouwens lezen, dan verzoek ik 'm toch vriendelijk om wat uitleg te verschaffen.

[edit: de post van Gustav hieronder ook nog maar even meegerekend :wink:]

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


za apr 09, 2005 9:40 pm
Profiel WWW
Harro
Bericht 
Juist, dus het is hem! Nou, ik wens hem héél veel succes met zijn speurtocht naar wachthokjes maar laat s.v.p. dit forum gewaarschuwd zijn wat betreft de verschillende spullen die hij verkoopt en/of wil kopen.


za apr 09, 2005 9:41 pm
Tommovich
Bericht 
nou jongens ik ben ook maar 14 ( Word over 4 dagen 15) , en zou me zeker geen spullen van 300 - 400 € kunnen Permiteren. :| als ik iets koop is het klein , maar toch zeldzaam materiaal. heb vandaag 2 nieuwe aanwisten :P een Obus van een 47 mm kanon (F.N) uit 1938. En een Belgische Bonnet De Police van de artillerie. allebij gekocht voor 15 €. Dat is dus al 310€ verschil :D :P


zo apr 10, 2005 4:40 pm
Harro
Bericht 
Dominic wilde aleens weten wat een Tiger tank hem gaat kosten :mrgreen:


zo apr 10, 2005 4:44 pm
Tommovich
Bericht 
:D mag je dat als 14-jarige wel al in huis halen :mrgreen:


zo apr 10, 2005 5:45 pm
Bart Geraerts
Bericht 
Een Tigertank in huis... waar wil je die kwijt? Op de openhaardmantel?!


zo apr 10, 2005 7:35 pm
Desiree
Bericht 
In de vitrinekast naast het porselein. :?


zo apr 10, 2005 7:43 pm
Warfare7
Bericht 
Als Van Rumst nog eens een tankje wil kopen, kan hij hier terecht : :wink:
Of er garantie bij het spul is, weet ik niet...

http://www.rusarm.ru/p_frame/main.htm


zo apr 10, 2005 8:10 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Auke

Geregistreerd:
zo nov 28, 2004 7:42 pm
Berichten: 3246
Bericht 
Heh jammer, ze verkopen daar alleen spul aan legers, niet aan particulieren...
Ik had het liefst ook een Tigertje gewild, maar een T-80 zou ook wel leuk staan onder de carport... :cry: :wink:

Ironclad


zo apr 10, 2005 8:57 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group