Het is nu do maart 28, 2024 6:30 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 
Engels Munitie tasje 
Auteur Bericht
wrekaneU111
Bericht Engels Munitie tasje
Wie kan mij vertellen voor welk geweer deze is geweest ( Enfield??)
Heb hem gisteren op de kop getikt zit een stempel achter op waarvan ik alleen het jaartal 1940 kan ontcijferen

Afbeelding
[img=http://img99.imageshack.us/img99/4592/dsc03168vc0.th.jpg]


Afbeelding
[img=http://img99.imageshack.us/img99/9853/naamloosoh9.th.jpg]


za jul 15, 2006 11:25 am
Nico Roelofs
Bericht 
Dit is inderdaad een patroon tasje voor Enfield munitie.


za jul 15, 2006 7:46 pm
wrekaneU111
Bericht 
De winkel waar ik hem weg heb heeft nog een partij liggen allen van 1940 en 1943. Maar doordat het in een bak achter in de winkel, gemixt met hedendaags en ander spul valt het niemand op. Ligt er dus al jaren te wachten op mij :D.. zal binnenkort de rest halen..had er ook nog van die Engelse leggings liggen en een paar blauwe leggins .. mischien weet iemand van wel leger die zijn geweest..


za jul 15, 2006 11:46 pm
Nico Roelofs
Bericht 
Als het de blauwe anklets zijn die ik nu voor ogen heb dan zijn deze van de RAF geweest.


wo jul 19, 2006 2:28 am
Dutch-Lion
Bericht 
Mooie patroon tasjes voor de Enfield. Vaak zie je ze van leer, maar je had ze ook zeker in uitvoering van dit meteriaal :)


za aug 12, 2006 3:04 pm
Nico Roelofs
Bericht 
Dutch-Lion schreef:
Mooie patroon tasjes voor de Enfield. Vaak zie je ze van leer, maar je had ze ook zeker in uitvoering van dit meteriaal :)


Diegene van leer zijn voor de Britse Home Guards. Deze van webbing zijn gedragen door de soldaten die buiten Engeland aan het front waren.


zo aug 13, 2006 5:43 pm
corporal jack jones
Bericht 
hallo,
ik heb ook 2 precies dezelfde tasjes,
alleen is een daarvan helemaal zwart.
ik zie heel vaag 1940 met het pijltje staan maar ik vraag mij af waar dit tasje van is. (mp, arp)

mvg


ma aug 21, 2006 2:17 pm
Dutch-Lion
Bericht 
foto..?


ma aug 21, 2006 5:07 pm
corporal jack jones
Bericht 
kan ik helaas niet maken maar hij is bijna identiek aan die op de foto die hierboven staat, alleen zwart.


ma aug 21, 2006 7:42 pm
Cerberus
Bericht 
Corp J.Jones
Jou tasje is denk ik marine, pijltje is de boarded arrow en dat moet op al het Engels spul staan anders is het waarscheinlijk niet afgenomen


di aug 22, 2006 7:28 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 10 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group