Het is nu di apr 16, 2024 6:19 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
insigne 
Auteur Bericht
joerahond
Bericht insigne
hallo ik ben van plan een ronde ss insigne met de opschrift meine ehre heiszt treue te kopen. kan iemand me wat vertellen over deze insigne en wat zo iets kost. mvg joerahond


za apr 07, 2007 9:26 pm
Rednas
Bericht 
Als het echt is kost het een hoop, maar 99 van de 100 keer is het helaas nep. Niet proberen dus. Misschien dat je foto's hebt?


zo apr 08, 2007 2:06 am
joerahond
Bericht insigne
bedankt voor je reaktie, daar was ik al bang voor. er staat er een op marktplaats. waardeloos al die namaak spullen, je weet niet meer wat je wel en niet kunt kopen. gr ramon


zo apr 08, 2007 12:21 pm
Meveda
Bericht 
Helaas het is waar maar 99.9% van de duitse items op Marktplaats is NEP, trap er niet in.


zo apr 08, 2007 7:08 pm
Dutch-Lion
Bericht 
Meveda heeft gelijk. Ik word gek van die namaak troep. Je moet echt de goede adresjes vinden. Je moet echt goede connecties hebben met medeverzamelars of betrouwbare handelaars.


di apr 10, 2007 1:44 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group