Het is nu di apr 16, 2024 1:41 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vliegtuigen neergestort bij Hardinxveld Giessendam 1940-1945 
Auteur Bericht
chrismouthaan
Bericht 
Volgens het boek" Alblasserwaard in oorlogstijd" was dit gebeurd op 1 april 1942.
Heb het verliesregister geprint van 1939-1945 en hier sta dus helemaal niets
over in.

Zo heb ik nog meer vraagtekens, maar hopelijk komen deze tot antwoorden uit.

Groet van een mede-dorpeling,
Chris


ma aug 16, 2010 5:52 pm
Missing in Action 2010
Bericht 
Als je een echte goede site wilt met "alle" crashes in Nederland dan kun je het beste deze site van Jan Nieuwenhuis bezoeken:

http://ww2.texlaweb.nl/

Succes !


di sep 21, 2010 7:30 am
Dennis N
Bericht 
Missing in Action 2010 schreef:
Als je een echte goede site wilt met "alle" crashes in Nederland dan kun je het beste deze site van Jan Nieuwenhuis bezoeken:

http://ww2.texlaweb.nl/

Succes !


Het is goed dat je alle tussen aanhalingstekens zet, want bijv. Zuid Holland is wel heel beperkt, 1 B-17 en 1 P-47?!


di sep 21, 2010 9:35 am
Missing in Action 2010
Bericht 
Dat heeft ermee te maken dat de site constant in ontwikkeling is ... niet meteen "alles" afkraken hè :lol:


di sep 21, 2010 10:12 am
paul peters
Bericht 
Met dat "echt goede" en "alle" zet je de mensen wel op het verkeerde been.
Er is op dit ogenblik (naar mijn bescheiden mening) niets beters dan het verliesregister van SGLO.
pp


di sep 21, 2010 1:13 pm
Missing in Action 2010
Bericht 
Nu weet ik in elk geval weer waarom ik een aantal jaren gestopt ben met dit forum ... je probeert iemand te helpen en je krijgt meteen weer een lading reacties over je heen van mensen die het allemaal beter weten. Het was niet mijn bedoeling om mensen op het verkeerde been te zetten en wellicht is het verliesregister wel het beste, het zij zo, ik probeerde alleen maar te helpen ! Wat mij betreft was dat het dan ook alweer ! Het ga u goed !!


wo sep 22, 2010 8:37 am
Dennis N
Bericht 
Nou, nou, lange tenen? Er wordt alleen een mening gegeven, voel je dan niet meteen aangevallen zeg!


wo sep 22, 2010 8:40 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group