Het is nu vr maart 29, 2024 1:17 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
33nd Bastogne Historic Walk 
Auteur Bericht
sky
Bericht 33nd Bastogne Historic Walk
http://www.bastognehistoricwalk.com/

Helaas zal ik er zelf dit jaar niet heen gaan ivm gebroken ben en de rest. Maar goed voor die gene die wel gaan. Wat houdt dit in "Vanaf 2010 wordt de mars door de stad Bastogne georganizeerd".

geen wandeling door de bossen??

gr


vr nov 19, 2010 1:58 pm
John S.
Bericht 
Ben in Bastogne, maar loop niet mee :D


vr nov 19, 2010 5:22 pm
sky
Bericht 
Is er nog iemand geweest?? Helaas kon ik zelf niet... Ben even benieuwd hoe het was....


di dec 14, 2010 11:59 am
Joey
Bericht 
Heb 'm zelf gelopen, de 14 km. Da's opzich niet veel, maar het voelde als het dubbele door de conditie van de paden, dan weer blubber, dan weer ijs, bult op, bult af. Elke pas opletten of je niet op je smoel gaat dus. Re-enactment displays langs de kant vond ik persoonlijk niet zo heel hoogstaand, heb het vaak beter gezien.

Verder was de sfeer in het centrum 's avonds weer uitstekend, de BFT-gangers van 2008 kennen dat sfeertje wel :lol:


wo dec 15, 2010 12:40 am
Vin1
Bericht Re: 33nd Bastogne Historic Walk
Komt er dit jaar nog een historical walk?
Aangezien dhr Sperandieu er mee gestopt is?


wo aug 29, 2012 12:40 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group