Het is nu do maart 28, 2024 1:00 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Don't mention the war 
Auteur Bericht
Harro
Bericht 
Allert Goossens schreef:
Waarom is die schandalige bijdrage van Nijmegen dan niet direct verwijderd?

Ik ben het volkomen met je eens dat de reactie van "noviomagnum" nergens op slaat, maar zou je niet beter met je inhoudelijke reacties komen nu je daar toestemming voor hebt van de moderatie van dit forum? Door je nu helemaal op het jou aangedane onrecht te concentreren onderschrijf je namelijk mijn mening dat je bij groen licht wel weer met andere drogredenen zou komen om niet inhoudelijk te reageren.


zo feb 13, 2011 12:42 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Jean

Geregistreerd:
vr jul 24, 2009 2:23 pm
Berichten: 1184
Woonplaats: Flanders Fields
Bericht 
Kijk Allert, haal even adem, lees uw postings even door en kijk dan even wie hier het meest op de man speelt. De hele discussie is ontaard in een ego valstrik waar de emoties de bovenhand halen. Wie er hier nu gelijk heeft doet er niet meer toe de rede is niet meer vatbaar voor enige vorm van discussie.
Politiek is nu eenmaal niet de bestaansreden van dit forum, ook al was er een relatie, toch is het ontaard in een potje moddergooien.

Om de gemoederen de bedaren en om de enige reden dat deze topic niets meer te maken heeft met de oorsprong van de begintopic zet ik er een slot op.

Nog een prettige zondag.

_________________
Ni dieu, ni maitre


zo feb 13, 2011 12:50 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group