Het is nu do maart 28, 2024 7:58 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
RAF Service Records 
Auteur Bericht
Pieter F
Bericht RAF Service Records
Is er iemand op het forum die onlangs misschien Service Records bij de RAF heeft opgevraagd? Ik loop namelijk vast bij de betaling van de administratiekosten. Dit kan niet via een internationale overboeking, want van IBAN en BIC codes hadden ze bij de RAF nog nooit gehoord. Volgens hen moest het via een International Money Order, maar toen ik daar vanmorgen bij de bank mee aankwam, keken ze me daar weer heel raar aan..
Is er een ervaringsdeskundige die mij hiermee kan helpen?


wo mei 04, 2011 4:14 pm
sauerkraut
Bericht 
International Money Order kan bij de Grens Wisselkantoren, in dit geval via Western Union (nogal prijzig!!). Wees voorzichtig, soms wordt deze wijze van betaling gekozen voor onbetrouwbare transacties.


do mei 05, 2011 11:32 am
Dennis N
Bericht 
Kun je die Service Records überhaupt wel opvragen dan als zijnde geen next-of-kin?


do mei 05, 2011 11:42 am
Pieter F
Bericht 
Ja. Ik had ze eerst een brief gestuurd met de vraag of dit mogelijk was. Als je niet tot de next-of-kin behoort, krijg je niet alle gegevens, maar wel de informatie die ik nodig heb. Vanmorgen heb ik een uur bij de bank gezeten en is het gelukt. Het bleek toch mogelijk bij de bank, alleen hadden ze geen van allen het ooit eerder al eens gedaan.


do mei 05, 2011 3:06 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group