Het is nu za apr 20, 2024 6:39 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ardennen.. Wie gaan er Mee! 
Auteur Bericht
Harro
Bericht 
Ik krijg er steeds meer zin in :mrgreen:


wo sep 29, 2004 8:46 pm
IA002
Bericht 
ik heb Akersloot inmiddels gevonden... Opstapplaatsen dan denk ik aan :- Amsterdam - Utrecht - 's Hertogenbosch - Eindhoven - Maastricht - Luik, maar moeten even tzt kijken, indien we van dit aanbod gebruik maken.
bBsje voor 9... zelf gaan Gustav en ik even uit van 8 personen maximaal (ivm indeling huisjes) indien we richting 12 gaan dan zouden 2 busjes een mogelijkheid zijn.. Moeten dat ook maar eens tzt overleggen of we inderdaad een busje willen huren of dat we met personen auto's gaan (drukt de prijs natuurlijk weer aanzienlijk) mij maakt het niet zo veel uit - maar we moeten ook even denken aan mensen met een wat krappere beurs


wo sep 29, 2004 8:58 pm
David
Bericht 
Ik mis bij de opstapplaatsen eigenlijk de grote metropool Rotjeknor... :wink:


do sep 30, 2004 8:05 pm
IA002
Bericht 
voor mensen uit den Haag en Rotterdam ben je in 30 minuten op Utrecht CS, ik zelf ben van waar ik woon in Rotterdam langer onderweg naar Rotterdam CS dan Utrecht CS ! We moeten tzt maar eens kijken waar we opstapplaatsen maken, natuurlijk afhankelijk van wie er mee gaan, maar we moeten wel zorgen dat we niet te veel tijd verliezen. Optie is dat mensen die erg afgelegen wonen (b.v. achterhoek of Groningen, de avond ervoor al bij een andere reisgenoot slapen...


do sep 30, 2004 8:48 pm
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Wat Akersloot betreft, schande als je het niet kent... Van der Valk heeft er een Hotel dat iedereen die over A9 (?) is gereden wel zal herkennen: http://www.niesjewolters.nl/beurzen/akersloot.html

Ow, en er is een gaaf pontje en een erg mooie begraafplaats 8)

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


do sep 30, 2004 8:50 pm
Profiel WWW
David
Bericht 
Wat het Hotel betreft; daar werkt het halve dorp in de leeftijd 14-17 jaar. Voor de rest een heel erg handige plaats als je een keer geen zin heb om te koken :D

Het pontje zelf doet mij niet zo erg veel, maar in de gelijknamige kroeg heb ik toch al aardig wat gedronken en meegemaakt! :wink:

Tsja, de begraafplaats... weinig plezierige herrinneringen. 2 Oma's, -veel te jonge- schoonmoeder, en nog veel meer bekenden en markante Akersloters hebben er hun laatste rustplaats gevonden, en dat allemaal in een relatief korte periode :cry:


Laatst bijgewerkt door David op do sep 30, 2004 8:58 pm, in totaal 1 keer bewerkt.



do sep 30, 2004 8:55 pm
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Mijn oma ligt er ook, maar voordat ik dit topic omzeep help zal ik er over ophouden :wink:

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


do sep 30, 2004 8:58 pm
Profiel WWW
David
Bericht 
OK jeroen!


do sep 30, 2004 8:59 pm
ErnstJan
Bericht 
Pietje schreef:
voor mensen uit den Haag en Rotterdam ben je in 30 minuten op Utrecht CS, ik zelf ben van waar ik woon in Rotterdam langer onderweg naar Rotterdam CS dan Utrecht CS ! We moeten tzt maar eens kijken waar we opstapplaatsen maken, natuurlijk afhankelijk van wie er mee gaan, maar we moeten wel zorgen dat we niet te veel tijd verliezen. Optie is dat mensen die erg afgelegen wonen (b.v. achterhoek of Groningen, de avond ervoor al bij een andere reisgenoot slapen...


daar had ik ook al aan gedacht.... is wel een goed idee om dan ergens te slapen kun je elkaar ook al een beetje leren kennen...


do sep 30, 2004 9:40 pm
Desiree
Bericht 
Ik ga van zeker weten naar misschien, Mijn plannen om volgend jaar nog een grote reis te maken komt een stuk dichterbij, dus moet ik nog even puzzelen of het nog lukt.


wo okt 06, 2004 12:48 pm
David
Bericht 
Is er nog animo?
Ik wil nog wel...!


vr okt 29, 2004 12:45 am
Harro
Bericht 
Ik ook, maar het idd. erg rustig qua aanmeldingen :(


vr okt 29, 2004 12:46 am
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Ben momenteel nog in onderhandeling met mijn baas :roll:. Ik heb wel degelijk interesse en op de meeting weet ik waarschijnlijk wel hoe en wat. En dan kan ik jullie ook eens "live" zien, vind ik altijd wel belangrijk voordat je besluit een midweek met elkaar op te trekken :wink:.


vr okt 29, 2004 1:21 pm
Profiel
Philip,ABRG
Bericht 
Groot gelijk Barry, je weet maar nooit, zie aan dse foto's dat er al 2 oude vieze mannetjes bij zitten.


vr okt 29, 2004 1:44 pm
Mario
Bericht 
Mario schreef:
Ben op zich wel geïnteresseerd, maar zal me hoogstwaarschijnlijk niet meer dan 1 dag (ten hoogste 2) of zo kunnen vrijmaken. Zijn eendagsbezoekers ook welkom ?


Als men dan toch naar extra volk zit te hengelen, permitteer ik me mijn vraag nogmaals te stellen.


vr okt 29, 2004 1:52 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group