Het is nu wo apr 24, 2024 4:09 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Herdenking Ysselstein 
Auteur Bericht
Bonjr
Bericht 
Huhm misschien wat improviseren en een mini-excursie van maken..? alhoewel in je nette pak door de bossen van overloon te gaan ploeteren is ook weer zowat, maar wel een goed idee. om er even langs te gaan.. is weer een tijd geleden dat ik daar was.


di okt 26, 2004 12:31 pm
Hans
Bericht 
Ik heb vandaag de persoonlijke uitnodiging ontvangen en het scenario voor deze middag ziet er als volgt uit :

'Lieder, Worte und Licht'.
Begrüssung Minister Wolfram Kuschke, Chef der Staatskanzlei Nordrhein-Westfalen.
Gebet und Schweigeminute Pfarrer Dr. Christian Winter, evangelischer Militärgeistlicher.
Choral Gemengd Koor "Vivace".
Ansprache Schulsprecherin Internationaal School Brunssum Jessica Frembgen.
Gedenktworte Bürgermeister Dr. J.F.H.A.B. Waals.
Choral Gemengd Koor "Vivace".
Ansprache Generalleutnant A.van Baal, Insp.Veteranen Niederländische Streitkräfte.
Totengedenken Deutscher Botschafter in den Niederlanden Dr. Edmund Duckwitz.
Kranzniederlegungen.
"Ich hat einen Kameraden" und "Last Post".
10.000 Lichter für den Frieden.
Glockenspiel beim Ausmarsch der Gäste.

O ja, en daarna voor de genodigden (o.a. voor mij dus :wink: ) nog een samenzijn in Restaurent Roelantia te Ysselstein.


do okt 28, 2004 8:58 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group