Het is nu do maart 28, 2024 12:36 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Kleurenfilmpje van Duitsland vlak voor de 2de Wereldoorlog 
Auteur Bericht
Garand
Bericht 
Tuurlijk Barry, topic is topic.
Beschuldigingen horen hier niet thuis en met een heksenjacht te openen, zouden we ons schuldig maken aan datgene dat we hier net dagelijks bespreken.

Ik vind het enkel erg jammer dat ik bvb. m'n filmervaring lig te delen met iemand waarvan achteraf blijkt dat die persoon wel met hééél andere ogen naar datzelfde als mij keek.

Vriendelijke groet,
R.


do jul 28, 2005 2:01 pm
Kees5
Bericht 
"
met quotes van een Amerikaan zou jij dan toch niet hoog mogen oplopen want die hebben onder een ander vorm bereikt(of toch gedeeltelijk) wat Nazi-Duitsland ook wilde,nml. heerschappij over de wereld, alleen de manier waarop is iets subtieler.
Die Panther zou er ook gekomen zijn zonder de T-34, dat is de gewone gang van zaken in de technologische vooruitgang,tzou alleen iets langer geduurd hebben.
Ik beweer niet dat fransen dommer of onkundiger zijn maar ze waren gewoon niet opgewassen tegen de Duitse moderne oorlogsvoering.
Waarom was de Duitse heropbouw een zeepbel? Imperialisme komt steeds na welvaart, en dat al eeuwen lang.
men mag niet vergeten dat in de jaren dertig alles bewonderenswaardig goed verliep,denk maar aan de inpalming van het Rijnland,Sudetenland en Oostenrijk (wat trouwens op dit forum nauwelijks besproken word) zonder bloedvergieten.
En geloof me , ik heb al van verschillende gewone (boere) mensen het volgende gehoord,zelfs ouderen die niks geintresseerd zijn in WOII geschiedenis: Het word tijd dat er terug een Hitler komt want de wereld is aant verloederen. (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) "



Geert , ik reageerde op de toonzetting in bovenstaande posting. Natuurlijk mag ik jou niet zomaar beschuldigen. Maar om de VS zomaar te vergelijken met Nazi-Duitsland ging mij wat ver. Verder blijf ik erbij dat je een nogal vreemde kijk hebt op de Duitse wederopbouw.
Maar om je hiervoor in een bepaalde hoek te zetten gaat inderdaad te ver ! :)


do jul 28, 2005 2:41 pm
IA013
Bericht 
Ok sweeties, maar nu weer ontopic!


do jul 28, 2005 2:45 pm
stefan001
Bericht 
:P ik vind hem interase


do jul 28, 2005 4:11 pm
Garand
Bericht 
...euh,

www.zattevrienden.nl is elders, hoor :wink:

Wees welkom en geef je mening, vriend (en vertaal 'interase' ff voor me :twisted: )


do jul 28, 2005 4:46 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group