Het is nu do apr 18, 2024 10:46 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
You'll never walk alone! 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht You'll never walk alone!
Bij de herdenking van de 60-jarige bevrijding in Nunspeet dit jaar, kwamen daar ook Canadese veteranen, 4 stuks. Toen zij daar 's avonds om half elf aankwamen, begon 2000 te zingen "You'll never walk alone"! De veteranen liepen huilend naar voren langs de mensen. Nu is mijn vraag, welke tekst had dit lied in WO2, en bestond het toen al, en kan ik het ergens online beluisteren??

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


ma sep 05, 2005 4:43 pm
Profiel
Desiree
Bericht Re: You'll never walk alone!
Bigshot schreef:
Bij de herdenking van de 60-jarige bevrijding in Nunspeet dit jaar, kwamen daar ook Canadese veteranen, 4 stuks.


Even off-topic, zaten daar ook Vern Tompkins en Ethel Northcut bij??
Heb met hun beide nog een interview gedaan voor de lokale radio (LOE)


ma sep 05, 2005 9:41 pm
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Pffff, ze zijn een halve meter voor me langs gelopen, maar ik weet echt niet hoe ze heten! Er werd geadviseerd ze met rust te laten, ze kwamen uit Wageningen, dus ze hadden zware dag gehad. Maar weet iemand al iets meer over dat lied?

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


di sep 06, 2005 3:49 pm
Profiel
Desiree
Bericht 
Dat waren ze.
Heb even voor je gegoogled en hier kwam ik op uit.
Oscar Hammerstein 2 & Richard Rogers hebben het nummer geschreven voor hun musical Carousel in 1945. In dat zelfde jaar had Frank Sinatra er een #9 notering mee in de Charts. De musical werd verfilmd (Carousel) en in de fim zong Claramae Turner het in 1956. Hoop dat je hier wat aan hebt.


di sep 06, 2005 4:30 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group