Het is nu do maart 28, 2024 9:19 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 331 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Volgende
Stel je even voor! 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht Re: Stel je even voor!
Hartelijk welkom op het forum Yuri! Mijn complimenten voor de website die je hebt opgezet. Erg informatief! :D

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


di dec 13, 2011 7:57 pm
Profiel
IA011
Bericht Re: Stel je even voor!
Hallo Yuri, welkom en mijn complimenten voor jouw website. Schitterend :!:


di dec 13, 2011 8:47 pm
9thDivision
Bericht Re: Stel je even voor!
Bedankt allemaal! Er moet nog veel informatie op komen natuurlijk, maar ik wil alle stukken tekst zelf schrijven, en niet zo maar kopieeren van andere websites. Ook moet ik er op letten dat ik er geen dingen op zet die ook precies zo in mijn boek komen! Er komen wat uitbreidingen op begin 2012, en wat mooie battle reports. In ieder geval bedankt voor het bezoeken!


wo dec 14, 2011 4:11 am
Capt. Winters
Bericht Re: Stel je even voor!
Hallo allemaal,

Hierbij zal ik mijzelf ook even voorstellen.
Mijn naam is Addy, 47jr oud en woonachtig in de Neder Betuwe.
In 2005 al geregistreerd bij dit forum, maar tot op heden geen actief gebruiker geweest, ik heb "slechts" op de achtergrond meegelezen.
Mijn interesse in WWII is eigenlijk altijd al aanwezig geweest. Als kind vond ik de films en musea al interessant en als volwassene heb ik nog steeds een brede interesse in WWII.
Ik ben een aantal jaren in Luxemburg op vakantie geweest en heb daar zoveel mogelijk musea en belangrijke plaatsen bezocht.
Tussen 1983 en 1990 ben ik beroepsonderofficier bij de landmacht geweest, om precies te zijn bij het 11e Pantserinfanteriebataljon Garde Grenadiers. Helaas is door een motorongeluk een einde aan mijn militaire carrière gekomen.
Tot zover een korte introductie, en wellicht treffen wij elkaar eens in het echte leven of op dit forum.

Hartelijke groet,

Addy


zo feb 12, 2012 7:15 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Jean

Geregistreerd:
vr jul 24, 2009 2:23 pm
Berichten: 1184
Woonplaats: Flanders Fields
Bericht Re: Stel je even voor!
Welkom Addy

_________________
Ni dieu, ni maitre


zo feb 12, 2012 10:05 pm
Profiel
Pieter F
Bericht Re: Stel je even voor!
Van harte welkom Addy!


zo feb 12, 2012 11:36 pm
muncio
Bericht Re: Stel je even voor!
Welkom Addy!


di feb 14, 2012 12:00 pm
Mier
Bericht Re: Stel je even voor!
Ik wil mij ook even graag voorstellen.
Ik ben Mier, tenminste, dat is een afkorting voor mijn naam voluit.
31 jaar en zit ergens verscholen :mrgreen: in Brabant. Mijn interesse voor de WOII stamt vanaf de periode dat mijn brein herhaaldelijk op de basischool werd geprikkeld met de woorden aap-noot-mies, waarbij ik niet kon wachten om het boek van Anne Frank vloeiend te lezen, zonder woorden in stukken te hoeven hakken.

Door de jaren heen, mezelf af en toe bedwelmd met films/ boeken en bezoekjes aan musea. Totdat ik een bezoek bracht aan "Breendonk" en de energie "des doods" kon voelen. Jarenlang ben ik mijlenver van dit topic weggebleven omdat mijn sensitiviteit mij verlamde vanwege de heftige gevoelens die ik daar heb ervaren.

Nu, een deccenia later en veel steviger in mijn sneakers, ben ik in Januari teruggegaan. Ergens bleef het knagen in mijn "harde schijf" en ditmaal was het weer zeer indrukwekkend, voelde ik een berusting in mezelf ondanks momenten dat ik nog wel even moest slikken. Van het ene verhaal, het ontstaan van het fort tot verhalen van overlevenden, ben ik dus weer langzaam de Holocaust ingerold en openbaart mijn interesse weer ten volste voor dit deel van onze geschiedenis en alles wat ermee van doen/ te maken heeft.

Per toeval deze site ontdekt wat mijn "honger naar informatie" regelmatig stilt..
Dus aan iedereen:

"Aangenaam, Mier" :wink:


zo maart 11, 2012 10:22 pm
Moderator
Avatar gebruiker
Jean

Geregistreerd:
vr jul 24, 2009 2:23 pm
Berichten: 1184
Woonplaats: Flanders Fields
Bericht Re: Stel je even voor!
Welkom Mier

_________________
Ni dieu, ni maitre


ma maart 12, 2012 11:20 am
Profiel
Pieter F
Bericht Re: Stel je even voor!
Welkom!


ma maart 12, 2012 8:03 pm
Mier
Bericht Re: Stel je even voor!
Dankjewel Jean en Pieter :D


ma maart 12, 2012 11:09 pm
dikkieturf
Bericht Kennismaking
Beste forumleden,

Mijn naam is Dirk en ik woon in de provincie Utrecht. Mijn intereresse gaat uit naar de Krijgsmacht in het algemeen en de Nieuwe Hollandse Waterlinie in het bijzonder.
Ik schrijf naslagwerken over deze forten en ben steeds op zoek naar informatie over wat er op de forten is gebeurd tijdens de bezetting 1940 - 1945. Als je me hier bij kunt en wil helpen dan is dat bijzonder welkom.

Als je belangstelling hebt voor de naslagwerken kun je ze kosteloos krijgen op PDF formaat. Ik heb dan via een PB wel je echte e-mail adres nodig om ze middels een download programma naar je toe te sturen.

Dirk


zo apr 29, 2012 11:36 am
rjajo
Bericht Re: Kennismaking
Hoi Dirk welkom vanuit Aalsmeer


wo mei 02, 2012 11:00 pm
Wendy versteeg
Bericht Re: Stel je even voor!
Goedendag,

Graag wil ik me ook even voorstellen.
Mijn naam in Wendy Versteeg en ik ben de kleindochter van Grenadier JAJ Versteeg (3-II-Rgr uit 1940)

Momenteel ben ik bezig met meerdere zaken....
1: het schrijven van een boek over de geschiedenis van mijn grootvader
2: het opzetten van een nabestaanden en veteranennetwerk zodat iedereen die een zoektocht start makkelijker antwoorden kan krijgen
3: het bewuster maken van de huidige generaties, zodat er niet alleen herdenkingen zijn in mei, maar dat ook de recentere veteranen het respect krijgen dat ze verdienen.
4: het bijhouden van mijn website, om zo mensen te ontmoeten die wellicht meer info kunnen geven aangaande mijn onderzoek.
En de laatste.... Ik be op zoek naar een baan in deze branche, of in de geschiedenis.

Mijn website: http://www.opoorlogspad.nl

Veel respect en groetjes,
Wendy Versteeg


zo mei 06, 2012 8:37 pm
Pieter F
Bericht Re: Stel je even voor!
Welkom op het forum Wendy!


zo mei 06, 2012 8:40 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 331 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Volgende


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group