Het is nu di apr 16, 2024 12:17 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Commercie hoe ver kan iemand gaan(Slag om Arnhem) 
Auteur Bericht
IA002
Bericht 
sorry ik las: van Geallieerde leiders moet kunnen ... en van gesneuvelde wist je nog niet... Je bent dus tegen! das mooi! Kan ik rustig gaan slapen... 8)


di jul 20, 2004 12:10 am
Philip,ABRG
Bericht 
Ik heb vandaag kontakt gehad met Veteranen van het bestuur van de AVC, op het moment is het bestuur bezig om te kijken wat voor actie men kan ondernemen mocht de verkoop van de poppen doorgaan, men zal het hier zeker niet bij laten zitten en zal zeker de steun inroepen van hun leden en andere instanties


wo jul 21, 2004 9:42 pm
Hans
Bericht 
Philip,

hebben de nabestaanden overigens wel toestemming gegeven voor het fabriceren van die poppen ? Dat is namelijk voor mij, en volgens mij de meesten hier op het forum, een van de criteria om deze plannen door te zetten. De toestemming en het bijpassende respect natuurlijk.


do jul 22, 2004 7:59 am
Antwerp X
Bericht 
ErnstJan schreef:
dan krijg je mischien van die idioten die de poppen van de nazileiders gaan vereren.(vooral die van Hitler). Ik heb daar moeite mee.


Dat is voor mij totaal geen reden om dat niet te produceren. Dan zou je ook alle foto's en schilderijen van Nazileiders moeten verbieden, want dan krijg je misschien van die idioten die het gaan inkaderen en dan in een althaartje verwerken....


do jul 22, 2004 10:53 am
ErnstJan
Bericht 
Antwerp X schreef:
ErnstJan schreef:
dan krijg je mischien van die idioten die de poppen van de nazileiders gaan vereren.(vooral die van Hitler). Ik heb daar moeite mee.


Dat is voor mij totaal geen reden om dat niet te produceren. Dan zou je ook alle foto's en schilderijen van Nazileiders moeten verbieden, want dan krijg je misschien van die idioten die het gaan inkaderen en dan in een althaartje verwerken....


en dat gebeurd ook. maar ik denk dat er uberhaupt geen intresse is voor dat soort poppen. tenminste ik kan me niet voorstellen dat iemand daar interesse voor heeft(sorry als ik nu mensen voor de schenen schop dit is niet de bedoeling)


do jul 22, 2004 10:58 am
Antwerp X
Bericht 
ErnstJan schreef:
tenminste ik kan me niet voorstellen dat iemand daar interesse voor heeft


Dara ben ik het volledig mee eens. Maar het eventueel dienen als vereringsobject mag geen reden zijn om zoiets niet uit te brengen.


do jul 22, 2004 11:00 am
ErnstJan
Bericht 
Antwerp X schreef:
ErnstJan schreef:
tenminste ik kan me niet voorstellen dat iemand daar interesse voor heeft


Dara ben ik het volledig mee eens. Maar het eventueel dienen als vereringsobject mag geen reden zijn om zoiets niet uit te brengen.



dat weet ik niet. is dat ook niet een van de redenen dat mein kampf niet meer verkocht word omdat ze bang zijn dat al die neo's hem weer gaan kopen?


do jul 22, 2004 11:06 am
Philip,ABRG
Bericht 
of de nabestaanden hiervoor toestemming hebben gegeven weet ik niet, dat er bepaalde mensen met bepaalde gedachten hiervoor zullen blijven zal je altijd blijven houden, en de hebben dan waarschijnlijk nooit goed begrepen hoe de oorlog in elkaar stak, ik heb mijn standpunt naar voren gebracht, en ben blij dat het bestuur van de AVC en tot nu toe al de Veteranen die ik gesproken heb dit standpunt delen, want bij hun leeft het heel anders dan bij ons, en hun hebben dan ook in mijn ogen het meeste recht van spreken, want hun zijn erbij geweest en hebben gevochten voor onze vrijheid.
En Ernst Jan, voor je standpunt hoef je niet bang te zijn dat je bepaalde mensen voor de schenen schopt want die zullen het toch nooit snappen.
We zullen we zien hoe het verder loopt ., mocht ik iets meer weten dan zal ik dit mededelen.


do jul 22, 2004 11:50 am
ErnstJan
Bericht 
nee. maar goed mischien heb je onschuldige verzamelaars die graag poppen willen hebben van alle leiders van de oorlog? :shock: ik weet het niet. ik zal iig nooit zoon pop te hoeven hebben....geef mij maar een boek heb je veel meer aan..


do jul 22, 2004 1:54 pm
Frank
Bericht 
Heren,

Om dit topic tot een gesloten einde te brengen heb ik contact gehad met de initiatiefnemers / verkopers van de poppen.

Het idee en de ontwikkeling van deze poppen is als volgt gegaan:

a) Het is in samenwerking en in nauwkeurig overleg met de familie van de 6 modellen, de toestemming is hier ook voor verleend.
b) De opbrengsten gaan naar goede doelen waarvan een deel is uitgekozen door de familie zelf.

Hiermee lijkt me de discussie ten einde, iedereen kan zich een beeld vormen van de meningen.

Topic gesloten.


wo aug 04, 2004 9:23 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group