Het is nu vr aug 17, 2018 10:25 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
De aanleiding voor dit sub-forum - deel 2 
Auteur Bericht
IA002

Bericht 
Steunwieler... wat wil je precies weten...? Ik kan enkele herhalen wat er in het begin topic is geschreven... Om misverstanden te voorkomen. Een ieder doet onderzoek naar zijn kunnen/budget/tijd. Ik verwacht geen officeel rapport... Als mensen het gebied ook willen bezoeken dan prima. Altijd leuk, maar je kan je informatie ook uit boeken halen, via de bibliotheek in je woonplaats. Als ze zeggen dat ze een boek niet hebben laat het me dan even weten.... :wink:
Ik zelf woon in Rotterdam. Ik ga onderzoek doen naar de Duitse verdediging van het gebied ten noorden van Antwerpen tot zeg maar St Leonard aan het kanaal van Antwerpen naar Turnhout en de britse en Canadeze aanvallen langs deze lijn richting Woensdrecht/Hoogerheide/Rozendaal... Ik ben nog nooit in het gbied geweest voor onderzoek.... Maar misschien ga ik er wel een keer heen, maar is niet noodzakelijk omdat alles zo is veranderd. veel info vanarchieven kan je vaak ook met een belletje bestellen...
Voor bronnen kijk ik vaak achter in boeken wat bepaalde schrijvers hebben gebruikt en waar het vandaan komt. Vervolgens schrijf ik dan even een briefje naar dat archief......

za sep 03, 2005 6:17 pm
Profiel
dude

Bericht 
Ja natuurlijk dat was ik al van plan.

za sep 03, 2005 6:19 pm
Profiel
IA002

Bericht 
... maar is de halifax neergekomen in de buurt van Hank... of woon je in Hank.... ? Ik begrijp er niets van ben ik bang...

za sep 03, 2005 8:00 pm
Profiel
dude

Bericht 
Ik zelf woon in Werkendam,de halifax is neergestort op een weiland in de buurt van Hank echt heel dicht bij.
Ik ga daar kijken neem er foto's van maar ik ga geen foto's nemen van lijken die nog intact zijn vind ik zelf ook geen vris gezicht.
Ik moet ook nog naar school en dat zijn lange uren dus het zal wel vrijdag of zelfs zaterdag worden voordat ik hier foto's kan plaatsen mijn excuus daar voor.

zo sep 04, 2005 10:12 am
Profiel
IA002

Bericht 
... Hank is m.i. Off-Topic. Of is er een link mbt de strijd om de Schelde (b.v. neergeschoten op missie naar Walcheren of zo iets...)

zo sep 04, 2005 10:28 am
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2