Steunwieler... wat wil je precies weten...? Ik kan enkele herhalen wat er in het begin topic is geschreven... Om misverstanden te voorkomen. Een ieder doet onderzoek naar zijn kunnen/budget/tijd. Ik verwacht geen officeel rapport... Als mensen het gebied ook willen bezoeken dan prima. Altijd leuk, maar je kan je informatie ook uit boeken halen, via de bibliotheek in je woonplaats. Als ze zeggen dat ze een boek niet hebben laat het me dan even weten....
Ik zelf woon in Rotterdam. Ik ga onderzoek doen naar de Duitse verdediging van het gebied ten noorden van Antwerpen tot zeg maar St Leonard aan het kanaal van Antwerpen naar Turnhout en de britse en Canadeze aanvallen langs deze lijn richting Woensdrecht/Hoogerheide/Rozendaal... Ik ben nog nooit in het gbied geweest voor onderzoek.... Maar misschien ga ik er wel een keer heen, maar is niet noodzakelijk omdat alles zo is veranderd. veel info vanarchieven kan je vaak ook met een belletje bestellen...
Voor bronnen kijk ik vaak achter in boeken wat bepaalde schrijvers hebben gebruikt en waar het vandaan komt. Vervolgens schrijf ik dan even een briefje naar dat archief......