Het is nu wo aug 15, 2018 9:06 am

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Onderzoekskeuze 
Auteur Bericht
IA002

Bericht 
Ja dat is de zelfde Colson van het NKB, alle anderen zijn natuurlijk ook interessant, maar ik denk dat ik met Colson een heel eind kan komen.
Mocht je tijd hebben dan alvast bedankt !

do maart 02, 2006 8:44 pm
Profiel
IA002

Bericht 
Ontving vandaag in de post een hele index, gebonden, over de strijd om Antwerpen van het SOMA ! Ik moet er eens rustig voor gaan zitten maar het z'n 50 pagina betreft...

za maart 11, 2006 4:25 pm
Profiel
A.C.E. van T.

Bericht 
Ik ben nieuw en weet nog niet precies hoe dit allemaal werkt.
Heb echter wel een vraagje.
Is dit onderzoek afgerond,want ik kan geen eind conclusie of eindrapport ontdekken?
Omdat ik zelf in de omgeving van Bergen op Zoom/Huybergen/Woensdrecht ben opgegroeid en vanwege het feit dat de verzetsgroep waartoe mijn opa behoorde tegen het F/E.u.A.Rgt Hermann Goering(Lt.Col.H.Dreyer) en een gedeelte v/h Sprengkommando uit onze regio heeft gevangen genomen(waaronder de kommandant OLt.Moeller I/FJR2) voordat de Canadeze arriveerden ben ik zeer in dit onderwerp geintresseerd.
Ik heb info(soms erg gedetailerd),maar als dit onderwerp afgesloten is heeft dit natuurlijk geen nut.
Als er echter wel een eindconclusie of rapport is zou ik die graag lezen.

Wanneer je land je roept,is het een kwestie van karakter of je antwoord.Het overwinnen van je angst is dan van ondergeschikt belang,want hij die puur van hart is hoeft niets te vrezen,behalve de schaamte om niet te hebben geantwoord.

wo dec 06, 2006 4:25 pm
Profiel
Technische Dienst
Egbert

Bericht 
Het onderzoek is nog niet afgerond. Het is de bedoeling dat een ieder die meedoet een onderzoekskeuze maakt over het vrijmaken van de Schelde. Over dat onderwerp gaat hij/zij een artikel schrijven wat op Go2War2.nl geplaatst zal worden.

Welke onderzoekskeuzes er gemaakt zijn, kun je in dit topic terug lezen. Zoals je misschien gezien hebt, heeft iemand in een verkeerde bui het één en ander verwijderd, waardoor het topic niet geheel duidelijk meer is. Maar je kunt er nog wel uit opmaken welk gebied nog vrij is.

Als je onverhoopt toch besluiten om niet mee te doen, kun je met de informatie die je hebt wel andere mensen helpen!

Ik hoop dat ik in het kort één en ander wat duidelijker heb gemaakt. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet.

Egbert

wo dec 06, 2006 6:12 pm
Profiel
Wilco_Vermeer

Bericht 
Er is 1 onderdeel nagenoeg af en dat zal binnenkort waarschijnlijk op Go2War2 terecht komen. Ik kom daar in dit onderdeel nog op terug.

wo dec 06, 2006 9:16 pm
Profiel WWW
A.C.E. van T.

Bericht 
Ok,probleempje is echter dat ik het laatste jaar v/a Merksem tot Steenbergen informatie heb gezocht.
Ik heb vooral gezocht naar getuigenverslagen of duitse info,omdat van geallieerde zijde al veel bekend is.
Veel zal dus wel andere velden(weet niet hoe ik het anders moet zeggen) overlappen.
Deel me maar ergens in en dan geef ik wel info.
Ps.Het lukt me niet om de e-mails te openen die ik via het forum krijg.
Het lijkt me dus beter om de vragen aan mij gewoon op het forum te zetten.

Wanneer je land je roept,is het een kwestie van karakter of je antwoord.Het overwinnen van je angst is dan van ondergeschikt belang,want hij die puur van hart is hoeft niets te vrezen,behalve de schaamte om niet te hebben geantwoord.

za dec 09, 2006 4:34 pm
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4