Het is nu do maart 28, 2024 3:40 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
WO2 was geen indirect gevolg van het verdrag van Versailles 
Auteur Bericht
druidebaron
Bericht 
Gustav schreef:
:? Nee, dat kunnen we niet. Het punt van druidebaron is juist dat WO2 een direct gevolg is van Versailles. Helemaal nergens zegt hij dat WO2 er ook zonder Versailles zou zijn gekomen. Hij zegt alleen dat De Duitsers in 1939een betere kans hadden WO2 te winnen dan ze in 1913 hadden om WO1 te winnen.


Gustav, je haalt me de woorden uit de mond :D


ma apr 25, 2005 9:06 pm
broeloe
Bericht 
Wat druidebaron aangeeft is dat de WO2 is uitgebroken door interne problemen binnen landen als Frankrijk en Engeland,en daarbij de militaire zwakte van de omringende landen van Duitsland, dat leidde tot appeasment politiek.

Off topic: zeg Gustav wat doe je eigenlijk voor werk?


ma apr 25, 2005 9:07 pm
Harro
Bericht 
druidebaron: ik ben blij dat Broeloe jouw post een "goed punt" vindt. Blijkbaar is hij eindelijk tot het inzicht gekomen dat Versailles wel degelijk een direct gevolg was van Versailles :mrgreen:


ma apr 25, 2005 9:08 pm
broeloe
Bericht 
Gustav schreef:
Blijkbaar is hij eindelijk tot het inzicht gekomen dat Versailles wel degelijk een direct gevolg was van Versailles :mrgreen:


Versailles een gevolg van Versailles? :mrgreen:


ma apr 25, 2005 9:10 pm
Harro
Bericht 
broeloe schreef:
Wat druidebaron aangeeft is dat de WO2 is uitgebroken door interne problemen binnen landen als Frankrijk en Engeland,en daarbij de militaire zwakte van de omringende landen van Duitsland, dat leidde tot appeasment politiek.

LOL. Druidebaron zegt dat ik zijn mening goed interpreteer en Broeloe zegt nu dat druidebaron dat niet vindt :mrgreen:
broeloe schreef:
Off topic: zeg Gustav wat doe je eigenlijk voor werk?

Ik doe het werk dat jij wil gaan doen.


ma apr 25, 2005 9:10 pm
Harro
Bericht 
broeloe schreef:
Versailles een gevolg van Versailles? :mrgreen:

T'is goed met je. Je weet drommelsgoed wat er moet staan. Ga je na meerdere verzoeken o.a. van verschillende moderators eindelijk eens antwoorden op de vragen die er toe doen.


ma apr 25, 2005 9:11 pm
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Gustav schreef:
Ga je na meerdere verzoeken o.a. van verschillende moderators eindelijk eens antwoorden op de vragen die er toe doen.


Nee, dat gaat hij niet, het topic gooi ik namelijk op slot. Broeloe, ga iemand anders in de maling nemen. Dit gaat toch nergens meer heen.

(en dan ben ik nogwel naar Patience van Guns 'n Roses aan het luisteren... niet dat ik dat nog over had...)

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


ma apr 25, 2005 9:24 pm
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group