Het is nu vr maart 29, 2024 1:19 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Schwere panzer divison 
Auteur Bericht
IA002
Bericht 
... laten we nu even niet afdwalen , maar zorgen dat William voldoende info krijgt over 501... Dan moet hij er zelf maar een verhaal van maken...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron:- Panzer Colour - door Bruce Culver, illustraties door Don greer
Squadron Publications, Inc 1984


wo jan 19, 2005 8:29 pm
IA002
Bericht 
Wat hebben je andere groepsleden al aan informatie verzameld.


wo jan 19, 2005 11:58 pm
Mario
Bericht 
Mocht William in de buurt van Turnhout wonen, dan wil ik voor hem altijd wel het hoofdstuk van Jean Restayns boek over de Tijger-tank op het Westfront m.b.t. 501 kopiëren. Staan toch goede foto's over in.

Misschien is ie ook gewoon al lang een ettertje op school en was zijn vraag/opmerking gewoon de spreekwoordelijke druppel voor de leerkracht :twisted: .


do jan 20, 2005 9:17 am
ErnstJan
Bericht 
Mario schreef:
Mocht William in de buurt van Turnhout wonen, dan wil ik voor hem altijd wel het hoofdstuk van Jean Restayns boek over de Tijger-tank op het Westfront m.b.t. 501 kopiëren. Staan toch goede foto's over in.

Misschien is ie ook gewoon al lang een ettertje op school en was zijn vraag/opmerking gewoon de spreekwoordelijke druppel voor de leerkracht :twisted: .
wat een negatieve gedachte zeg!!! :twisted:


do jan 20, 2005 10:06 am
william
Bericht 
Mario ik heb een kennis die in weelde woont daar kan ik mss wel eens een weekend naartoe gaan. Grotendeels men familie woont daar ook wel in de streken. Ik laat je nog wat weten.

En over dat etertje in andere lessen mss wel maar in geschiedenis niet dat boeit me te hard.

greet william


do jan 20, 2005 9:04 pm
Mario
Bericht 
william schreef:
Mario ik heb een kennis die in weelde woont daar kan ik mss wel eens een weekend naartoe gaan. Grotendeels men familie woont daar ook wel in de streken. Ik laat je nog wat weten.

En over dat etertje in andere lessen mss wel maar in geschiedenis niet dat boeit me te hard.

greet william


We kunnen ook ergens in de buurt afspreken, hoeft niet per se Turnhout te zijn. Aan de ingang van Bobbejaanland :lol: ? Of aan de kerk van Weelde of zoiets. Zal volgende week kopiën maken.


vr jan 21, 2005 9:39 am
Siggy
Bericht 
Ik heb trouwens altijd begrepen dat niet alleen Schwere Panzersabteilung 501 actief was in Noord Afrika, maar ook een gedeelte van Schwere Panzersabteilung 504.

Kijk ook eens hier.

http://cosmos.oninetspeed.pt/dak/dak/ot ... nunits.htm


za jan 22, 2005 8:57 pm
Harro
Bericht 
Alleen de 1. Kompanie en slechts gedurende een maand of twee.


za jan 22, 2005 8:58 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group