Het is nu do maart 28, 2024 11:13 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 
4th Infantry Division 
Auteur Bericht
dg1983
Bericht 4th Infantry Division
Ik ben sinds een week of 2 geleden begonnen met informatie te verzamelen over de amerikaanse 4th Infantry division tijdsperiode 1939 tot eind WWII.

Ik zou graag hier willen vragen of er mensen zijn die tips of informatie voor me hebben omtrent 4th Infantry division.

In dit topic zal ik ook proberen om tussendoor eens een update te doen aan info die ik heb verzameld.

Groeten Danny


Laatst bijgewerkt door dg1983 op ma jan 28, 2013 9:10 pm, in totaal 1 keer bewerkt.



ma jan 28, 2013 7:37 pm
muncio
Bericht Re: 4th Infantry Division
Van de 4 ID ben ik alleen wat op de hoogte rond de tijd dat ze mee vochten in het Hürtgenwald! Ik zal je vraag doorsturen naar iemand die er misschien meer over kan weten of die daarover wat meer documenten in bezit heeft. Ik stuur je PB voor mail.


do jan 31, 2013 11:02 am
dg1983
Bericht Re: 4th Infantry Division
Dank je, heb inmiddels je persoonlijk bericht ontvangen en beantwoord


do jan 31, 2013 6:22 pm
dg1983
Bericht Re: 4th Infantry Division
Hier een update

Momenteel ben ik bezig om de lay out van de website te maken wat een leuke klus is om te doen om er uiteindelijk een goed resultaat van te maken.

Ook heb ik via de mail alle regiments boeken toegemaild gekregen.


vr aug 30, 2013 12:43 pm
dg1983
Bericht Re: 4th Infantry Division
Afgelopen week mijn website gelanceerd en voor de liefhebber die wil kijken kan kijken op www.ivydivisionww2.com

Mocht iemand verder nog informatie hebben hoor ik dat graag.


zo sep 08, 2013 11:59 am
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 5 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group