Het is nu do maart 28, 2024 10:31 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
110th Infantry Division? 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 110th Infantry Division?
Vandaag kreeg ik van iemand uit Amerika gegevens over de association van de 110th Infantry Division tijdens WO2. Onder andere de gegevens van de contactpersoon van deze association.

Ben ik gek, of was de 106th Infantry Division de laatste op rij? :? Een brief sturen heb ik namelijk nog weinig zin in, straks heb ik allemaal troep in mijn brievenbus. Er worden wel meer van die geintjes uitgehaald door "zogenaamde" associations heb ik me laten vertellen.

Kan iemand mij iets meer vertellen over de 110th ID? Is deze misschien opgericht maar niet ingezet?

Hier wel een quote van het Internet waar ik niets over WO2 uit kan afleiden:

Citaat:
Personnel and assignment orders for Daniel B. Strickler and/or the 28th Division. Included among the documents are citations for awards presented to Strickler (Silver Star, Bronze Star, and the Oak Leaf Cluster), a list of recipients of the Distinguished Service Cross from the 110th Infantry Division, leave orders, assignment orders, transportation orders, medical sheets, correspondence, and general orders and special orders concerning assignments and awards.
KLIK

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


di okt 03, 2006 11:21 pm
Profiel
Bestuur STIWOT
Avatar gebruiker
Jeroen

Geregistreerd:
za maart 13, 2004 10:20 pm
Berichten: 4956
Woonplaats: Helmond
Bericht 
Nee, die was er niet tijdens WOII, wel een 110th Infantry Regiment, behorende bij (uiteraard) het 28th Infantry Division.

En of de 106th ID, de laatste was, tsja, ligt er maar aan welke je meetelt (de Fortitude eenheden dus...)

_________________
"When you go home, tell them of us and say, for your tomorrow, we gave our today." - 2nd (British) Division War Memorial, Kohima.


di okt 03, 2006 11:29 pm
Profiel WWW
Avatar gebruiker
Egbert

Geregistreerd:
za aug 13, 2005 6:35 pm
Berichten: 4081
Bericht 
Bedankt Jeroen! Het 110th Infantry Regiment was bij mij uiteraard bekend. De gegevens die ik kreeg zijn voor 99% zeker ook niet van dit Regiment omdat ik de gegevens daarvan al enkele maanden in bezit heb.

Terug naar de gever dus.

_________________
Nothing is stronger than the heart of a volunteer.


di okt 03, 2006 11:45 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group