Het is nu do maart 28, 2024 4:23 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
OPROEP: zondag 31 januari 2010. 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker
Frank M

Geregistreerd:
vr dec 23, 2005 9:43 pm
Berichten: 1168
Woonplaats: Ommen
Bericht OPROEP: zondag 31 januari 2010.
Mensen,

op dit forum heeft een grote groep mensen blijk gegeven van zijn of haar verontwaardiging, boosheid en verdriet naar aanleiding van de onbegrijpelijke diefstal van de spreuk 'Arbeit macht Frei' boven de poort van voormalig concentratiekamp Auschwitz.
Soms heb je het gevoel machteloos te staan maar nu wil ik iedereen oproepen om die machteloosheid om te zetten in een daad met een duidelijk boodschap van solidariteit met de slachtoffers, overlevenden en nabestaanden van de holocaust.
Volgens mij is de beste plek hiervoor op zondag 31 januari 2010, de Holocaust Memorial Day, en in Nederland met de Auschwitz herdenking in het Wertheimpark te Amsterdam.
Vanaf 10:00 uur is het verzamelen in de Boekmanzaal van het Amsterdamse Stadhuis. Om 11:00 uur vertrek van de stille tocht naar het Wertheimpark.
Ik reis per openbaar vervoer en zou graag samen met een groep deze reis willen maken, voor het afstemmen van het samen reizen kun je een PM naar mij sturen via het forum.

Lars van Lier,
PR medewerker STIWOT

_________________
"..geef me tien jaar; u zult Duitsland niet meer herkennen.." Adolf Hitler

Avatar: mijn huis met op de voorgrond gevangenen uit kamp Erika.


wo dec 23, 2009 9:03 pm
Profiel WWW
Avatar gebruiker
Frank M

Geregistreerd:
vr dec 23, 2005 9:43 pm
Berichten: 1168
Woonplaats: Ommen
Bericht 
Zoals jullie begrijpen heb ik de oproep van Lars voor hem geplaatst. Lars is via zijn profiel te bereiken, daar even op de PM button klikken.

_________________
"..geef me tien jaar; u zult Duitsland niet meer herkennen.." Adolf Hitler

Avatar: mijn huis met op de voorgrond gevangenen uit kamp Erika.


wo dec 23, 2009 9:09 pm
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group