Het is nu wo apr 17, 2024 1:06 am




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
Geïnterneerd in Barneveld 
Auteur Bericht
Sagnac
Bericht Geïnterneerd in Barneveld
Hey,
Tijdens het nazoeken van mijn stamboom kwam ik iets tegen waarin stond dat mijn opa in de oorlog een tijdje in Barneveld geïnterneerd heeft gezeten. Nu heb ik nog nooit van een kamp in Barneveld gehoord, en omdat er in dat document dat ik heb staat dat 'de Commissaris-Generaal voor Bijzondere Aangelegenheden' heeft bepaaald dat mijn opa niet op transport werd gesteld naar een ander kamp ben ik nu eigenlijk wel erg benieuwd. Kan iemand hier me wat meer vertellen over dat kamp?

Groetjes,
Sagnac


ma jan 08, 2007 12:51 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Euhm:
- http://www.villabouchina.nl/barneveld.asp

?


ma jan 08, 2007 2:43 pm
Profiel
Sagnac
Bericht 
Oh joh, ik had eigenlijk nog niet eens geGoogled! Dank je wel, dit is zeker interessant om te lezen. Wel jammer trouwens dat die site een beetje is verouderd. Ik zie dat het een-na-laatste bericht van 2004 is. Zijn jullie nog bezig met jullie onderzoek?


di jan 09, 2007 11:28 pm
Barry

Geregistreerd:
zo maart 28, 2004 10:43 pm
Berichten: 5378
Bericht 
Helaas komen we menskracht tekort voor het onderzoek dat hier noodzakelijk is. We hebben dan ook enkele vacatures openstaan:
- http://www.tweede-wereldoorlog.nl/forum ... php?t=2508

Dus wie weet...


wo jan 10, 2007 12:03 am
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group