Het is nu do maart 28, 2024 3:36 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 9 berichten ] 
Baugnez 
Auteur Bericht
MarcusB
Bericht Baugnez
We waren een weekendje in de ardennen en daar viel afgelopen weekend een flink pak sneeuw.
Omdat we niet ver van het museum in Baugnez waren besloten we hier nog maar eens een kijkje te nemen. Er was daar afgelopen weekend toevallig ook een re-enactment groep actief.
Een aantal foto's;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


ma dec 19, 2011 5:11 pm
Harro
Bericht Re: Baugnez
Een dubieus vlaggetje...
MarcusB schreef:
Afbeelding


ma dec 19, 2011 5:38 pm
MarcusB
Bericht Re: Baugnez
Is het niet een Pruisische vlag?


ma dec 19, 2011 10:55 pm
Harro
Bericht Re: Baugnez
Dit soort vlaggen zijn helaas bijzonder populair onder rechts-extremisten in Duitsland omdat ze de hakenkruisvlag niet mogen gebruiken. Voor een "gewone" reenactment groep zie ik geen redenen om hem te gebruiken.


di dec 20, 2011 10:28 am
Dennis N
Bericht Re: Baugnez
Maar het is een Kriegsmarine vlag toch?


di dec 20, 2011 1:01 pm
davy
Bericht Re: Baugnez
Dennis N schreef:
Maar het is een Kriegsmarine vlag toch?

Reichsmarine WOI, totaal niks met de Ardennen te maken.


di dec 20, 2011 3:39 pm
muncio
Bericht Re: Baugnez
Harro schreef:
Dit soort vlaggen zijn helaas bijzonder populair onder rechts-extremisten in Duitsland omdat ze de hakenkruisvlag niet mogen gebruiken. Voor een "gewone" reenactment groep zie ik geen redenen om hem te gebruiken.


Mee eens en ik zie sowieso het nut van reenactment er niet van in als het alleen gaat om een vorm van naspelen zonder een doel.


di dec 20, 2011 4:54 pm
Mr_Flibble
Bericht Re: Baugnez
Persoonlijk zou ik deze locatie ook niet gekozen hebben om een kamp op te zetten of een mock battle te houden...met respect richting de gesneuvelden in dat specifieke veld. :?

Onze groep en een aantal andere Nederlandse groepen hadden hun campement in Ligneuville en zijn alleen zondag in Baugnez geweest.


Desondanks was het met de sneeuw ideaal om wat plaatjes te schieten....
in de style van "But what about the play? Misses Lincoln, what did you think of the play?" :|

Afbeelding

Afbeelding


do dec 22, 2011 10:01 am
John S.
Bericht Re: Baugnez
Harro schreef:
Dit soort vlaggen zijn helaas bijzonder populair onder rechts-extremisten in Duitsland omdat ze de hakenkruisvlag niet mogen gebruiken. Voor een "gewone" reenactment groep zie ik geen redenen om hem te gebruiken.



Ik sluit me aan bij Timo.

Daarnaast vind ik de locatie ook niet erg gelukkig gekozen..


za dec 24, 2011 1:10 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 9 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group