Het is nu do maart 28, 2024 3:52 pm




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Militracks Overloon 19 & 20 mei 2012 
Auteur Bericht
David
Bericht Re: Militracks Overloon 19 & 20 mei 2012
Het rijdend materiaal was inderdaad leuk!
Ikzelf was zondag geweest en vond het goed te doen! Het weer speelt natuurlijk ook altijd mee 8)

Het was een bonte verzameling van geinteresseerden in het Duitse rijdende gebeuren, militaria, radiografisch bestuurbare tankjes..., TWENOT beurs etc, dagjesmensen etc.
Vond het allemaal grappig om mee te maken. Vooral de Hetzer en de T34 waren natuurlijk de publiektrekkers. Maar de rest was ook in prima staat! Goed om te zien dat de voertuigen zo goed onderhouden worden. Heb nu al zin om over een paar jaar met mn zoontje met zo'n Kettenkraftrad meet te scheuren! (hij is nu nog maar 4 maanden dus dat vond ik nu een beetje onverantwoord :wink: ).

Wat betreft de beurs; op zich vond ik het tegen vallen. Misschien dat anderen een slagje hebben kunnen slaan maar ik zag niets interessants. Ben een paar keer de beurs over geweest maar ik zag de handelaren ook weinig 'handelen'.

Al met al een dikke plus voor de organisatie! Was allemaal top geregeld!


ma mei 21, 2012 6:34 pm
Panz
Bericht Re: Militracks Overloon 19 & 20 mei 2012
We zijn zaterdag geweest, heel veel plezier gehad.
Het was een leuke ervaring.
We hebben ook een foto / video impressie gemaakt

En ik ben jaloers op je Mde, Saumur, wow die staat hoog op mijn lijst 8)

http://www.ww2-landmarkscout.com/2012/0 ... .html#more


wo mei 23, 2012 8:49 pm
PoppyBooks
Bericht Re: Militracks Overloon 19 & 20 mei 2012
De volgende editie is op 18 & 19 mei 2013.
http://www.militracks.nl/
Dus vullen maar weer die agenda's.


ma mei 28, 2012 8:15 pm
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Alle rechten voorbehouden © STIWOT 2000-2012. Privacyverklaring, cookies en disclaimer.

Powered by phpBB © phpBB Group